Oud&Nieuw
dinsdag 22 december 2020 om 21:40
Oud en Nieuw dit jaar.. Sowieso weinig op de planning door de Corona en dat was ook wat vriend en ik hadden afgesproken. Misschien een borreltje bij de buren (2 pers.) and that’s it..
We zijn sinds anderhalf jaar samen en vorig jaar oud en nieuw gevierd met vrienden van hem. Nu zeurt een vriend van hem al weken dat hij perse met hem oud en nieuw wil vieren omdat dit traditie is (deden ze toen hij single was) .. Hij is nog steeds single en wil met een vriend en 2 “vriendinnen” een huisje huren op het park waar wij tijdelijk wonen.. Heb hem gezegd dat ik hier totaal niet op zit te wachten! Überhaupt mag het niet eens met zoveel personen..
Maar heeft niet de ballen om dit tegen vriend te zeggen en ik voel me hierdoor in een hoek gedreven aangezien hij mij niet begrijpt.. 2 vrienden van mij afgezegd omdat hij niet weg wil die avond.. Ben ik nou aan het zeuren of?
We zijn sinds anderhalf jaar samen en vorig jaar oud en nieuw gevierd met vrienden van hem. Nu zeurt een vriend van hem al weken dat hij perse met hem oud en nieuw wil vieren omdat dit traditie is (deden ze toen hij single was) .. Hij is nog steeds single en wil met een vriend en 2 “vriendinnen” een huisje huren op het park waar wij tijdelijk wonen.. Heb hem gezegd dat ik hier totaal niet op zit te wachten! Überhaupt mag het niet eens met zoveel personen..
Maar heeft niet de ballen om dit tegen vriend te zeggen en ik voel me hierdoor in een hoek gedreven aangezien hij mij niet begrijpt.. 2 vrienden van mij afgezegd omdat hij niet weg wil die avond.. Ben ik nou aan het zeuren of?
woensdag 23 december 2020 om 01:57
Euh dit gaat niet om een eigen mening hebben hoor. Hij loopt gewoon te stoken.MarvelousMrsMaisel schreef: ↑23-12-2020 01:22Ja zeg. Hoe durft een single persoon een eigen mening te uiten!!! Wat een brutale aap.
woensdag 23 december 2020 om 07:24
Ik snap iets niet: je schrijft dat jouw vriend nergens naartoe wilde, maar ook dat jullie naar de buren wilden gaan.
Is het niet gewoon dat hij een voorkeur heeft waar hij naartoe wil?
En nu vindt jouw vriend het moeilijk om nee te zeggen tegen zijn vriend. Dat kan natuurlijk. Maar is daar niet gewoon een normaal gesprek over mogelijk?
Is het niet gewoon dat hij een voorkeur heeft waar hij naartoe wil?
En nu vindt jouw vriend het moeilijk om nee te zeggen tegen zijn vriend. Dat kan natuurlijk. Maar is daar niet gewoon een normaal gesprek over mogelijk?
woensdag 23 december 2020 om 07:40
Het probleem is niet die single vriend. Die mag doen en laten wat hij wilt.
Het probleem is jouw vriend die geen ballen heeft. Je kan van die vrijgezelle vriend verlangen dat hij stopt met stoken, je kan bij wijze van spreken van de hele wereld verlangen om zich aan te passen, zodat je nooit geconfronteerd wordt met wat voor ei je eigen vriend in dit soort situaties kan zijn. Dat het dus erop uit kan draaien dat hij nieuwjaar gaat vieren bij zijn maatje en jij alleen in jullie huisje blijft zitten is natuurlijk belachelijk.
Maar kom op! Als je vriend niet eens tegen zijn maat kan zeggen dat hij oud en nieuw alleen met zijn vriendin wil vieren en jij hierover moet zeuren bij hem, dan hebben jullie volgens mij nog wel wat grotere problemen.
Het probleem is jouw vriend die geen ballen heeft. Je kan van die vrijgezelle vriend verlangen dat hij stopt met stoken, je kan bij wijze van spreken van de hele wereld verlangen om zich aan te passen, zodat je nooit geconfronteerd wordt met wat voor ei je eigen vriend in dit soort situaties kan zijn. Dat het dus erop uit kan draaien dat hij nieuwjaar gaat vieren bij zijn maatje en jij alleen in jullie huisje blijft zitten is natuurlijk belachelijk.
Maar kom op! Als je vriend niet eens tegen zijn maat kan zeggen dat hij oud en nieuw alleen met zijn vriendin wil vieren en jij hierover moet zeuren bij hem, dan hebben jullie volgens mij nog wel wat grotere problemen.
woensdag 23 december 2020 om 08:13
woensdag 23 december 2020 om 08:24
Dit. Of met TO zelf.
Trek je conclusie. Hij wil niet met jouw vrienden. Dan wil hij thuis blijven. Uhuh.
Maar nu wil hij wel naar zijn vriend en 2 vriendinnen maar jij bent niet uitgenodigd. Hij overweegt het ook nog.
Ik zou hem lekker laten gaan. Als vrijgezel.
Zou ook geen woorden meer aan vuil maken of er ruzie over gaan maken. Hoe duidelijk wil je het hebben?
woensdag 23 december 2020 om 09:27
Dat was ook mijn eerste gedachten. Dat wordt een seks feestje.viva-amber schreef: ↑23-12-2020 04:03Hij wil dus niet met jou oud en nieuw vieren maar met een vriend en twee vriendinnen...wil hij niet gewoon vreemdgaan?
woensdag 23 december 2020 om 10:04
Zoals ik het lees wil deze vriend van vriend van TO met een andere vriend en twee vriendinnen een huisje huren:
"Hij is nog steeds single en wil met een vriend en 2 “vriendinnen” een huisje huren op het park waar wij tijdelijk wonen.. "
Anders had TO geschreven: Hij is nog steeds single en wil met mijn vriend en 2 "vriendinnen" een huisje huren op het park waar wij tijdelijk wonen.
Los daarvan is het raar dat TO niet is uitgenodigd.
En als het klopt wat de meesten denken en deze vriend inderdaad alleen met de vriend van TO en twee andere dames een huis wil huren dan is het helemaal belachelijk.
Mijn vriend heeft ook zo'n vriend die nog vrijgezel is en pissig is dat ik bij mijn vriend ben ingetrokken. Toen we laatst ruzie hadden en mijn vriend daarover heeft gepraat met zijn vriend, zei deze meteen dat ik sowieso niet zo leuk ben en dat het beter was mij op straat te zetten
"Hij is nog steeds single en wil met een vriend en 2 “vriendinnen” een huisje huren op het park waar wij tijdelijk wonen.. "
Anders had TO geschreven: Hij is nog steeds single en wil met mijn vriend en 2 "vriendinnen" een huisje huren op het park waar wij tijdelijk wonen.
Los daarvan is het raar dat TO niet is uitgenodigd.
En als het klopt wat de meesten denken en deze vriend inderdaad alleen met de vriend van TO en twee andere dames een huis wil huren dan is het helemaal belachelijk.
Mijn vriend heeft ook zo'n vriend die nog vrijgezel is en pissig is dat ik bij mijn vriend ben ingetrokken. Toen we laatst ruzie hadden en mijn vriend daarover heeft gepraat met zijn vriend, zei deze meteen dat ik sowieso niet zo leuk ben en dat het beter was mij op straat te zetten
woensdag 23 december 2020 om 10:18
woensdag 23 december 2020 om 10:29
Sommigen hier kunnen echt niet lezen..er staat idd duidelijk wat ik in mijn vorige post ook al zei dat die single vriend met een andere vriend en twee vriendinnen in dat huisje gaat met oud op nieuw. Hij heeft dat gehuurd om dichtbij de vriend van TO te zijn misschien omdat hij zoals elk jaar hoopt dat hun samen oud op nieuw kunnen vieren. Dat TO niet uitgenodigd is staat nergens dus het kan goed zijn dat die single vriend het helemaal niet erg vind als zij ook mee komt en daar misschien zelfs al vsnuit gaat?
TO heeft namelijk nog niet geantwoord op de vraag of zij echt niet ook mag komen en uitgenodigd is.
TO heeft namelijk nog niet geantwoord op de vraag of zij echt niet ook mag komen en uitgenodigd is.
woensdag 23 december 2020 om 10:36
Die vraag heeft ze wel beantwoordt.
Ik zou hier overigens wel duidelijk in zijn. Als hij zich niet aan jullie afspraak houdt is dat niet okee. Dat hij niet duidelijk is is ook niet okee en het halfbakken compromis dat hij straks vermoedelijk gaat voorstellen waarbij hij ‘even’ naar zijn vrienden gaat en jou de halve avond alleen laat zitten is ook niet okee. En daar mag je best ruzie om maken en het boeit niet dat jij het dan gedaan hebt.
Ik zou hier overigens wel duidelijk in zijn. Als hij zich niet aan jullie afspraak houdt is dat niet okee. Dat hij niet duidelijk is is ook niet okee en het halfbakken compromis dat hij straks vermoedelijk gaat voorstellen waarbij hij ‘even’ naar zijn vrienden gaat en jou de halve avond alleen laat zitten is ook niet okee. En daar mag je best ruzie om maken en het boeit niet dat jij het dan gedaan hebt.
woensdag 23 december 2020 om 10:47
Ze antwoordde alleen maar bevestigend maar ze bedoelt gewoon dat ze niet officieel uitgenodigd is. Maar denk echt niet dat die vriend zal verwachten dat de vriend van TO haar heel alleen zal laten met oud op nieuw. De meeste vrienden gaan er al vanuit dat de vriendin dan ook mee komt..helemaal als hun ook twee vrouwen bij zich hebben.Thalas schreef: ↑23-12-2020 10:36Die vraag heeft ze wel beantwoordt.
Ze kan toch vragen is het de bedoeling dat jij er alleen heen gaat of verwachten ze dat ik ook mee kom?
Denk dat het van single vriend uit niet slecht bedoelt is maar ik zou het wel erg vinden als mijn vriend niet naar mijn vrienden zou willen ivm corona en dan opeens dat we wel naar zijn vrienden gaan omdat hij geen nee durft te zeggen.
Kan ook zijn dat TO zelf gezegd had beter niet naar mijn vrienden gaan ivm met corona en dat de vriend van TO hier stiekem blij mee was om niet naar haar vrienden te gaan en gezegd had ok ja dat klopt. Maar nu zijn eigen vrienden komen hij toch graag wilt gaan naar hun.
woensdag 23 december 2020 om 11:12
Beter lezen.Gya2020 schreef: ↑23-12-2020 10:29Sommigen hier kunnen echt niet lezen..er staat idd duidelijk wat ik in mijn vorige post ook al zei dat die single vriend met een andere vriend en twee vriendinnen in dat huisje gaat met oud op nieuw. Hij heeft dat gehuurd om dichtbij de vriend van TO te zijn misschien omdat hij zoals elk jaar hoopt dat hun samen oud op nieuw kunnen vieren. Dat TO niet uitgenodigd is staat nergens dus het kan goed zijn dat die single vriend het helemaal niet erg vind als zij ook mee komt en daar misschien zelfs al vsnuit gaat?
TO geeft zelf antwoord op die vraag hoor. En dat is ook al eens gezegd.
woensdag 23 december 2020 om 11:13
Gya2020 schreef: ↑23-12-2020 10:47Ze antwoordde alleen maar bevestigend maar ze bedoelt gewoon dat ze niet officieel uitgenodigd is. Maar denk echt niet dat die vriend zal verwachten dat de vriend van TO haar heel alleen zal laten met oud op nieuw. De meeste vrienden gaan er al vanuit dat de vriendin dan ook mee komt..helemaal als hun ook twee vrouwen bij zich hebben.
Ze kan toch vragen is het de bedoeling dat jij er alleen heen gaat of verwachten ze dat ik ook mee kom?
Denk dat het van single vriend uit niet slecht bedoelt is maar ik zou het wel erg vinden als mijn vriend niet naar mijn vrienden zou willen ivm corona en dan opeens dat we wel naar zijn vrienden gaan omdat hij geen nee durft te zeggen.
Kan ook zijn dat TO zelf gezegd had beter niet naar mijn vrienden gaan ivm met corona en dat de vriend van TO hier stiekem blij mee was om niet naar haar vrienden te gaan en gezegd had ok ja dat klopt. Maar nu zijn eigen vrienden komen hij toch graag wilt gaan naar hun.
Ow, is dat zo?
Eerst doen alsof anderen niet goed lezen en dan nu zelf dingen aannemen en verzinnen.
woensdag 23 december 2020 om 11:33
Jullie nemen ook dingen aan dat het een sexfeest zou worden bijvoorbeeld en dat TO niet welkom zou zijn ook al is ze niet officieel uitgenodigd:)Luci_Mster2 schreef: ↑23-12-2020 11:13Ow, is dat zo?
Eerst doen alsof anderen niet goed lezen en dan nu zelf dingen aannemen en verzinnen.![]()
woensdag 23 december 2020 om 11:34
Ikke niet hoor.
En dat andere neem jij dan weer aan.
Misschien niet veel invullen voor anderen en iedereen over 1 kam scheren.
woensdag 23 december 2020 om 22:33
Nee deze vriend wil met een vriend en 2 vriendinnen een huisje huren
woensdag 23 december 2020 om 22:57
woensdag 23 december 2020 om 23:13
Was je nou wel of niet welkom? Want als je niet welkom was en het gaat zo moeizaam bij je vriend dan zou ik daar toch eens goed over nadenken.lthepooh schreef: ↑23-12-2020 22:33Nee deze vriend wil met een vriend en 2 vriendinnen een huisje hurenInmiddels heeft vriend idd ballen gevonden om te vertellen dat dit niet doorgaat! Helaas heeft daar wel een flinke discussie aan vooraf plaatsgevonden.. Voelde me wel gesteund door de antwoorden van de meeste! Thanks daarvoor
![]()