Oud&Nieuw

22-12-2020 21:40 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oud en Nieuw dit jaar.. Sowieso weinig op de planning door de Corona en dat was ook wat vriend en ik hadden afgesproken. Misschien een borreltje bij de buren (2 pers.) and that’s it..

We zijn sinds anderhalf jaar samen en vorig jaar oud en nieuw gevierd met vrienden van hem. Nu zeurt een vriend van hem al weken dat hij perse met hem oud en nieuw wil vieren omdat dit traditie is (deden ze toen hij single was) .. Hij is nog steeds single en wil met een vriend en 2 “vriendinnen” een huisje huren op het park waar wij tijdelijk wonen.. Heb hem gezegd dat ik hier totaal niet op zit te wachten! Überhaupt mag het niet eens met zoveel personen..

Maar heeft niet de ballen om dit tegen vriend te zeggen en ik voel me hierdoor in een hoek gedreven aangezien hij mij niet begrijpt.. 2 vrienden van mij afgezegd omdat hij niet weg wil die avond.. Ben ik nou aan het zeuren of?
2020Suzuki schreef:
23-12-2020 22:57
Je bedoelt dat jullie niet afspreken om bij elkaar over de vloer te komen die nacht? Want het staat hen vieren toch vrij om een huisje te huren?
En waarom zou je om middernacht niet buiten, en op enige afstand, een biertje kunnen drinken met elkaar?
Die vriend wilde ook dat de vriend van TO zou komen, want dat is traditie, dat zij het samen vieren. Staat in de OP.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Maar was het nou een sexfeest? :lol:
Mumper schreef:
23-12-2020 01:57
Euh dit gaat niet om een eigen mening hebben hoor. Hij loopt gewoon te stoken.
Of die vriend is gewoon eenzaam en is t beu dat al zn vrienden alleen maar stelletjesdingen willen doen.

Weten wij veel.
ExodusRedux schreef:
23-12-2020 09:27
Dat was ook mijn eerste gedachten. Dat wordt een seks feestje.

Wat een bizarre redenatie.
Bukake feest of niet, het is fijn dat je vriend zijn ballen weer heeft gevonden.
Bellinis schreef:
24-12-2020 07:46
Bukake feest of niet, het is fijn dat je vriend zijn ballen weer heeft gevonden.

:rofl:
Such fun!1
Bellinis schreef:
24-12-2020 07:46

Wie zegt dat? TO heeft toch niet meer gereageerd?
Gisselle schreef:
24-12-2020 11:15
Wie zegt dat? TO heeft toch niet meer gereageerd?
Pagina 2. Niet over de aard van het feestje, maar wel dat vriendlief heeft gezegd dat hij nieuwjaar met haar wil vieren.
Bellinis schreef:
24-12-2020 11:34
Pagina 2. Niet over de aard van het feestje, maar wel dat vriendlief heeft gezegd dat hij nieuwjaar met haar wil vieren.

Dank je! Had er overheen gelezen.
AbsoFabso schreef:
23-12-2020 10:04

Mijn vriend heeft ook zo'n vriend die nog vrijgezel is en pissig is dat ik bij mijn vriend ben ingetrokken. Toen we laatst ruzie hadden en mijn vriend daarover heeft gepraat met zijn vriend, zei deze meteen dat ik sowieso niet zo leuk ben en dat het beter was mij op straat te zetten :facepalm:
Moest even aan dit topic belde. Die vriend belde dus net of mijn vriend samen met hem naar buiten gaat (wat wil je überhaupt nu buiten doen? Hangen?) Vriend heeft gezegd dat hij thuis bij mij blijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven