over de zeik

08-03-2008 08:11 295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu ik dit begin te schrijven, springen de tranen in mijn ogen. Terwijl ik eerst niet eens kon janken. Ik weet even niet wat ik moet doen.

In december heb ik een ontzettende lieve man leren kennen. De eerste 2 maanden hebben we vriendschappelijk contact per telefoon gehad. Dit wil zeggen, hij belde mij steeds. Ik had het eerlijk gezegd een beetje gehad met mannen. Ik heb hem denk 2x gebeld. Maar begin februari is er iets moois uit ontstaan. Nog steeds bleef hij mij (soms wel 4x per dag bellen!) bellen en sms-en. In deze tijd belde en smsde ik hem uiteraard ook. En er zijn diverse leuke afspraakjes op gevolgd, een relatie dus. Hij zei regelmatig dat hij mij leuk vond en misde etc. Ik merkte aan zijn gedrag ook heel duidelijk dat hij mij leuk vond. Ik dacht echt dat dit goed zat. Bij andere mannen waar ik een relatie mee had, voelde ik direct al een twijfelend gevoel, wat later ook uit bleek te komen.

Nu het volgende, ik kreeg afgelopen nacht een smsje dat hij gisterenavond een andere vrouw heeft ontmoet op dansles en daar gevoelens voor heeft. Er is volgens hem niets gebeurd tussen hun beide. En dat hij nu niet meer wat wat hij moet doen. Maar wel eerlijk tegen mij wil zijn. Vanavond hadden we in principe een afspraak staan. En natuurlijk schreeuwt mijn gevoel dat ik hem wil zien, maar mijn verstand zegt, niet doen. Ik heb hem vannacht na zijn smsje direct gebeld om te zeggen dat ik ervan schrik en dat ik hem niet kwijt wil. Dit laatste wil ik ook echt niet. Het is de eerste man in ik denk wel 20 jaar, waar ik serieus iets voor voel. Ik heb aan hem gevraagd wat zijn gevoelens voor mij zijn. Hij zegt ook gevoelens voor mij te hebben. Dus jullie begrijpen, ik voel me ontzettend klote. En hoe kan dit? Afgelopen woensdag zijn we nog heerlijk wezen uitwaaien op het strand. Daar heb ik hem gezegd dat ik 'zwaar' verliefd op hem ben en gewoon niet weet wat mij overkomt. Hij beweerde hetzelfde te hebben. Zou hij geschrokken zijn hiervan???

Maar ik vraag me af of je in één avond tijd 'gevoelens' voor iemand kunt krijgen. Bij mij groeit zoiets. Uiteraard heb ik hem gevraagd of dit de eerste keer was dat hij die andere vrouw zag. Volgens hem wel. Ze schijnen telefoonnummers te hebben uitgewisseld en hij heeft ook tegen haar gezegd dat hij mij heeft leren kennen.

Maarja, wat kan/moet ik hier nu mee? Ik wil dat iets voor de volle 100% goed voelt. Perfectie bestaat niet, dat weet ik. Maar een goed gevoel ergens bij hebben wel. Ik heb hem gezegd dat hij maar is goed moet gaan nadenken wat hij nou wil.

Zelf denk ik dat als je relatie goed zit, dat je dan niet zomaar verliefd wordt op iemand anders. Ik niet in ieder geval. En ik weet niet hoezeer onze relatie nu nog wel kans van slagen heeft.

Ik heb rond 6 uur nog een smsje gestuurd dat ik er niet van kan slapen omdat ik hem niet kwijt wil en bij hem wil zijn en horen. Tja...duidelijker dan dit kan ik niet zijn.

Hij zou me in ieder geval vandaag bellen.

Wat denken/vinden jullie?

Ik ben in ieder geval radeloos..........

Eerlijk gezegd heb ik geen zin om de regie af te laten hangen van hem......

Zal ik de afspraak van vanavond niet door laten gaan en hem zeggen dat hij maar is een tijdje moet gaan nadenken - met de kans dat hij voor die ander gaat. Of juist wel laten doorgaan en toch met een rotgevoel zitten. Ik weet het echt niet meer....
Nou, ik kreeg dus voicemail. En had geen zin om in te spreken. Hmm. Toepasselijk.
Ik ga ook lekker stappen vanavond

DMJN, mijn excuses, ik heb je wellicht te hard aangepakt. In Het Ander Topic heb je je mening ook al licht aangepast en ik vind het leuk om te zien dat je zo'n actieve forummer bent geworden. Dus ook al vind ik nog steeds dat je je als je de 30 gepasseerd bent niet meer hoeft te kleden als een 13-jarige , ik ben misschien wel wat hard tegen je geweest. En daarvoor mijn excuses.
inmiddels is mij heel veel duidelijk. Een uur geleden heb ik geprobeerd te bellen. Ging de tel. over en dan op voicemail. Nu net probeerde ik het weer, ging hij gelijk op vm!!

Schijnbaar wil meneer mij vanavond niet spreken!

Vandeweek zeker weer wel.....laat met niet lachen.

KLAAR!
Goed zo meis. Wat een laffe eikel. Heb je iemand waarmee je lekker uit kunt gaan vanavond? Is denk ik een hele goede afleiding. Maak je mooi, flirt een beetje voor de gein en de egoboost en heb plezier. Is echt beter dan verdrietig thuis rondhangen ook al lijkt dat in eerste instantie makkelijker.

Je weet precies wat je aan hem hebt nu: niks.

Mocht ie bellen, hou het gesprek kort. Héél kort. Jammer dan voor deze m'neer, maar de leuke meid Butterfly is écht niet meer bereikbaar voor hem.
Echt een ontzettende klootzak. Wie weet wel getrouwd en al.

Allemaal erg bedankt voor de steun.

Ik ga stappen!!!!!
Ik hoop voor je dat je vannacht gevrijwaard bent/word van een mal sms-je.

Wat een....vul maar in.
Ik hoop dat je veel plezier hebt gehad tegen de tijd dat je dit leest! Zal aan je denken .
Goedemorgen meiden (en heren),

Dank voor jullie steun gisteren. Ik voel me nog steeds klote, maar voel me wel wat beter.

En natuurlijk heeft oetlul niks van zich laten horen.
goedemorgen bromvlieg69, o shit weer verkeerd, is natuurlijk mooie vlinder69.

had ik dat nog maar gelezen zeg, over dat mee willen met mij.

ben eerst lekker naar de ikea geweest, ( lekker indrinken met ikeamelk )had je fijn in de ballenbak kunnen spelen. das pas echt je gedachten verzetten.

heb het low profile gehouden, heb in mijn stamkroeg gezeten, lekker geouwehoert met vrienden, en ook nog even met een leuke ex. moet ook maar gewoon ex blijven, want dan is ze veel leukker. Gek he botervliegje.

ik hoop dat je de avond nacht goed bent doorgekomen, natuurlijk laat die konijnekop voorlopig niks meer van zich horen, en als oettieoetlul wel bij je aanbelt, en ik hoor dat je toch weer toegeeft, dan kom ik even langs om je toch alsnog onder de ass te kicke.

maar dat ga je niet doen he butterfly. een vlinder moet vliegen en fladderen, niet droevig in een hoekje zitten, ga wat leuks doen vandaag. weet je wat leuk is??????????? aan mij denken Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
Zie het maar zo, het is fijn wanneer een waardeloos sujet met zijn eigen gedrag de indruk bevestigt ipv je weer in de war maakt door plots aan je voeten te liggen of je overlaadt met sms-jes, telefoontjes enz. Dan ga je sneller wankelen. Nu blijf je lekker boos, veel beter .

Heb je het een beetje leuk gehad gisteren? En blijf van je afschrijven wanneer je daar behoefte aan hebt, scheelt toch een beetje in de pijn .
Goedemorgen Butterfly,

Ik snap best dat je je rot voelt maar ik hoop dat dat niet is van spijt dat het tussen jullie niks geworden is, na wat er de afgelopen dagen gebeurd is. Ik hoop dat je verdriet en je rotgevoel jezelf geldt en dat je ook een beetje blij kunt zijn dat je hier zo mooi en snel venaf gekomen bent want zo'n wiebelig figuur als je partner is natuurlijk gekmakend. Je bent meer dan een speelbal van iemand die niet weet wat 'ie wil.

Maak er een mooie dag van!
ben even naar de sportschool, en tangerine, als een 13 jarige ik spreek jou nog.
BF69 je bent in zeer korte tijd overrompeld door allerlei emoties.

Die van deze week kwam het hardst aan.Realiseer je iig. dat je beter af bent nu meteen ipv. later.

Heb je het leuk gehad ondanks je mixte/chaotische gevoel?
quote:butterfly69 schreef op 09 maart 2008 @ 09:28:

Goedemorgen meiden (en heren),

Dank voor jullie steun gisteren. Ik voel me nog steeds klote, maar voel me wel wat beter.

En natuurlijk heeft oetlul niks van zich laten horen.Hoi Butterfly. Blij dat je je weer iets beter voelt. En dat oetlul niet heeft gereageerd zegt alleen maar des te meer. Dat jij (helaas) gelijk hebt en hij de kluit belazert. Ga naar buiten, frisse lucht halen, dat maakt het hoofd even schoon. Hoop alleen niet dat het zulk rotweer is als bij mij hier: saai, grijs en regenachtig....
Ja, ik heb het leuk gehad. Heb alles van me af gedanst, tot 16.00 uur!! Was wel bekaf natuurlijk. En nu alweer niet geslapen. Ook weer zoiets stoms. Meneer zit waarschijnlijk fijntjes met de nieuwe dame of whatever en ik slaap er al twee nachten niet van.

Ik vraag me soms af of mannen dat ook hebben.....

Ik voel me al ietsies beter en sterker dan gisteren. Ik heb wel weer een beetje stom gedaan gisteren. Heb 3x naar oetlul gebeld. Grrr. 2x ingesproken en de 2e keer een beetje bot. Zo van nou je zal wel gezien hebben dat ik gebeld heb, jammer dat je dan niet de moeite neemt om even terug te bellen. Had zelfs nog allerlei kwaaie smsjes gemaakt, maar niet verstuurd. Dat is mijn stijl nu eenmaal niet.

Maar ik heb me wel bedacht, dat hij vandaag nog de kans heeft om te bellen en de rest van de week niet meer. Denk dat ik dan niet opneem.

Overigens lees ik net de berichten terug en denk dat het zou kunnen (wat hij zegt) dat hij haar voor het eerst zag, maar dat hij al langer in contact stond met haar en die avond had afgesproken. Ik vond nl. zijn houding deze week heel vreemd. Hij zei nl. altijd ik bel je morgen en dat deed hij ook en nu deze week was het ik spreek je morgen. En dan belde hij niet. Besef ik nu pas. Dan reageerde hij pas na een smsje van mij. Terwijl hij mij altijd belde. Bij mij waren er dus eigenlijk al alarmbellen aan het rinkelen deze week. Misschien zit ik maar wat te gissen, maar ik heb nu zelfs een beetje zoiets van, ik heb niet eens meer zoveel zin om hem te spreken. Maar stom hè, dat is nu juist de reden dat ik hem wel wil spreken, om te weten te komen wat er nu echt aan de hand is.
Probeer het naast je neer te leggen. Denken dat hij vandaag nog mag bellen maar anders hoeft het niet meer, da's net zoiets als willen gaan lijnen en zeggen: maandag begin ik maar dan omgekeerd. Ok ik denk dat ik nu heel onlogisch klink .

Wat ik bedoel is, je blijft de grens verleggen. Terwijl je in feite beter kunt zeggen, hoe moeilijk dat ook is: het is een eikel en met zo iemand zou ik normaal nooit contact willen dus waarom nu wel? Klaar, basta, finito.

Makkelijk gezegd vanaf hier, dat besef ik. Ik weet hoe je je voelt en dan wil je antwoorden. Maar eigenlijk wil je het allerliefst horen dat het een en al misverstand is en dat jij de enige bent enz enz. Iig dat vermoed ik of heb ik 't helemaal mis? En dan ben je ergens zo kwetsbaar, nog zo makkelijk te misleiden.
Butterfly, wat ben je een mooie en lieve vrouw, nou ik snap niks van hem! En als hij jouw zo behandeld, is hij het geluk niet waard.

Sluit het af met een SMS, van ik wil je nooit meer zien of horen. Dan heb je rust, en kun je verder eerst met rouwen, en dan met het vinden van echt een leuke vent. En die zijn er echt hoor voor jouw.

Veel knuffels kreeft
BF69 antwoorden niet willen tegelijkertijd antwoorden wel te willen.2 dingen tegelijk die niet stroken maar daar ben je vrouw voor.

Het zal je allemaal weinig opleveren vrees ik.Als alleen nog meer geanaliseer.Je alarmbellen die je nu zegt, al te hebben gehad eigenlijks deze week,kon je destijds niet de vinger opleggen.Nu dus wel.

En nu beginnen je vragen het waarom,je wilt verdomme opheldering opdat jij verder kan en nu het gevoel blijft knagen.

Je wilt niet eens hem meer maar alleen what the fuck is going on here?

Wacht het deze week even allemaal af hoe moeilijk ook.Gooi het hier neer desnoods bij een vriendin maar zeer zeker niet richting hem.
Niet meer bellen hoor. Laat hem maar lekker. En mocht ie toch nog bellen, dan kun je gewoon zeggen dat je hem een ontzettende eikel vindt en dat je hem niet meer wilt zien.

Want hij ís een ontzettende eikel.

Eerst 's nachts smssen over de gevoelens voor 'n ander, dan overdag smssen van oooh mag ik je nog beeheeelleeheeen alsjeblieft, en dan vervolgens de telefoon nog niet opnemen ook. Nou, m'neer bekijkt het maar.

Er zijn leukere heren te vinden op deez' aard!
Face2 - heel juist. Dat is wat ik wil. Antwoorden en opheldering. Geeneens meer iets met hem.
Butterfly, antwoorden krijg je waarschijnlijk niet van hem. En eigenlijk heb je het antwoord al. Of wil je hem nog even laten zweten aan de telefoon?
het gaat niet eens om hem laten zweten vrees ik Kreeft.Waar het BF69 omgaat is dat ze totaal verbijsterd achtergelaten word vanuit het stapelverliefd nog recent tot hetgeen waarmee ze nu geconfronteerd word.

Ik heb zelf uiteindelijk wel antwoorden gekregen waar enorm veel energie,enorm veel tijd ook echt veel tijd overheen gegaan,(van mijn kant grotendeels) en enorm veel geworstel ook en alle irritaties vandien beider kanten.

Ik kan nu pas accepteren hetgeen heeft plaatsgevonden.En soms nog niet maar ala.Ben ook een super iemand in dit geval.En dat heeft mede te maken met onterecht behandeld worden zoiets.Zo ervaren althans.

k'Zeg wel met nadruk, is jou dat allemaal ward.Voor zo een korte periode van een beginnende relatie.

Overigens is mijn verhaal van een heel ander kaliber maar wil alleen zeggen hiermee dat je best antwoorden krijgt/kan krijgen uiteindelijk ook al lijkt dit al een antwoord ansich zijner kant.Voor jou niet afdoende.
anoniem_44446 wijzigde dit bericht op 09-03-2008 12:39
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Butterfly, ik hoop dat je oprechte antwoorden krijgt. Ik ben echter bang dat je alleen maar leugens zult horen.
Hij zal zich er idd. uit trachten te lullen in zijn voordeel.

Aan jou BF of jij dat waard vind om tegenin te willen/hebben gaan.

Ik ben (helaas) een mega vechter vwb. mijzelf als het mijzelf aangaat en het ten nadele gaat van mij.Ook al heb ik daar zelf aandeel in,dat even buiten beschouwing.

Hoe dan ook ik wens je sterkte want het is en blijft een klotestreek die hij leverd.En in jou situatie is het mss. wel het beste het erbij laten en verdergaan.Mss. juist omdat het te kort was hoe heftig ook.Maar mss. juist ook wel omdat je per slot wel 2 volwassen individuén bent en je met gevoelens te maken hebt.Want jij bent er niet 1tje van zomaar ergens instappen of overgeven aan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven