Overbuurman
vrijdag 22 september 2017 om 14:26
Jij voelt je ongemakkelijk. Waarom eigenlijk? Stel dat hij je leuk vindt, dat is zijn probleem.
Maar jij gaat hem ook meteen analyseren, dus blijkbaar ben je ergens ook nieuwsgierig of geïnteresseerd.
Wat kan het jou anders schelen. Dan zou je hoogstens wat afstand nemen en het bij gedag zeggen houden of hele oppervlakkige praat.
Zo blijkt maar weer: als je tegen de een zegt dat de ander in hem geïnteresseerd is, gaat die ook met interesse naar de ander kijken..
Maar jij gaat hem ook meteen analyseren, dus blijkbaar ben je ergens ook nieuwsgierig of geïnteresseerd.
Wat kan het jou anders schelen. Dan zou je hoogstens wat afstand nemen en het bij gedag zeggen houden of hele oppervlakkige praat.
Zo blijkt maar weer: als je tegen de een zegt dat de ander in hem geïnteresseerd is, gaat die ook met interesse naar de ander kijken..
vrijdag 22 september 2017 om 15:34
Ik kan mij wel voorstellen dat je je ongemakkelijk voelt hoor.
Dat zou ik zelf ook hebben. Ik zou de situatie even laten zoals die is.
Inderdaad gewoon Hallo zeggen en een praatje maken als je hem tegen komt maar hem verder niet onnodig opzoeken
Misschien maakt je man zich wel meer zorgen als nodig?
Tenzij hij morgen met een bos bloemen op de stoep staat natuurlijk.....
Dat zou ik zelf ook hebben. Ik zou de situatie even laten zoals die is.
Inderdaad gewoon Hallo zeggen en een praatje maken als je hem tegen komt maar hem verder niet onnodig opzoeken
Misschien maakt je man zich wel meer zorgen als nodig?
Tenzij hij morgen met een bos bloemen op de stoep staat natuurlijk.....
vrijdag 22 september 2017 om 15:44
Of "buurman, wat doet u nu??"Fee-de-Goede schreef: ↑22-09-2017 15:41Jeetje. Wat een probleem. Gewoon normaal doen is te moeilijk?
En als hij wel een advance maakt zeg je gewoon nee bedankt buurman.
Everything you see I owe to spaghetti!
vrijdag 22 september 2017 om 15:56
vrijdag 22 september 2017 om 19:00
Inderdaad! Het kan zo simpel zijnFee-de-Goede schreef: ↑22-09-2017 15:41Jeetje. Wat een probleem. Gewoon normaal doen is te moeilijk?
zaterdag 23 september 2017 om 11:54
Já inderdaad, kan 's heel goed zijn wat je daar zegtKersenpitje schreef: ↑22-09-2017 14:14Gewoon negereren, Hoi en Goedemiddag, and that's it.
Wie weet ziet je man het verkeerd,..ook akward..
zaterdag 23 september 2017 om 11:55
Nee hoor...misschien als ik niet gelukkig getrouwd was.Gabjegebakje schreef: ↑22-09-2017 14:35niet groter maken dan het is.
Tenzij je ook wel iets in die man ziet....
zaterdag 23 september 2017 om 11:58
Snap ik.Fee-de-Goede schreef: ↑22-09-2017 15:41Jeetje. Wat een probleem. Gewoon normaal doen is te moeilijk?
Voel me gewoon ongemakkelijk.
Vraag aan jou...zou je misschien 's wat minder fel kunnen reageren ?
In mijn vaste nick heb ik je daarom geblokkeerd !
zaterdag 23 september 2017 om 12:00
Ik ben gelukkig getrouwd. .daarom geen interesse.Pango schreef: ↑22-09-2017 14:26Jij voelt je ongemakkelijk. Waarom eigenlijk? Stel dat hij je leuk vindt, dat is zijn probleem.
Als ik vrijgezel was geweest...wie weet.
zaterdag 23 september 2017 om 19:48
Maakt dat wat uit ?
Ze zegt toch dat ze gelukkig getrouwd is.
Ze voelt zich ongemakkelijk.
TO ik denk dat je 'm t best zoveel mogelijk moet ontlopen zover t kan.
Niet negeren hoor, verder gewoon doen alsof je neus bloed.
Wie weet zit je man er er helemaal naast , zoals iemand anders ook al zei in de reactie 's.
zaterdag 23 september 2017 om 20:13
Rode_trui schreef: ↑23-09-2017 19:48Maakt dat wat uit ?
Ze zegt toch dat ze gelukkig getrouwd is.
Ze voelt zich ongemakkelijk.
TO ik denk dat je 'm t best zoveel mogelijk moet ontlopen zover t kan.
Niet negeren hoor, verder gewoon doen alsof je neus bloed.
Wie weet zit je man er er helemaal naast , zoals iemand anders ook al zei in de reactie 's.