overspel?
dinsdag 10 april 2012 om 16:45
he hallo ik ben een vrouw van 42 jaar en heb een relatie van dik 20 jaar.
onze relatie zat behoorlijk in een dip nadat mijn vriend mij allemaal leugens vertelde over zijn drankgebruik.
op het laatst verstopte hij de drank en ik had dat in de gaten.
heb hem kansen genoeg gegeven om eerlijk tegen mij te zijn.
maar in ieder geval mijn uitvlucht was dus naar het voetballen van mijn zoon.
en ja daar was hij.
een jaar terug veel contact.hij was er voor mij in die moeilijke tijd.
sinds kort hebben we gekust. en ik moet toegeven het was heerlijk.
ik ben weer stralend en voel me vrouw.
ik krijg aandacht en neemt me mee en doet leuke dingen met me.
mijn vriend die weet dat ik een goeie band met hem heb maar nu heb ik besloten om toch te gaan scheiden.
heb geen vertrouwen meer in mijn vriend. te veel pijn.
had al plannen om bij hem weg te gaan maar dit is om eerlijk te zijn wel een drukje in de goeie richting.
hoe ga ik dit uitleggen?
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
onze relatie zat behoorlijk in een dip nadat mijn vriend mij allemaal leugens vertelde over zijn drankgebruik.
op het laatst verstopte hij de drank en ik had dat in de gaten.
heb hem kansen genoeg gegeven om eerlijk tegen mij te zijn.
maar in ieder geval mijn uitvlucht was dus naar het voetballen van mijn zoon.
en ja daar was hij.
een jaar terug veel contact.hij was er voor mij in die moeilijke tijd.
sinds kort hebben we gekust. en ik moet toegeven het was heerlijk.
ik ben weer stralend en voel me vrouw.
ik krijg aandacht en neemt me mee en doet leuke dingen met me.
mijn vriend die weet dat ik een goeie band met hem heb maar nu heb ik besloten om toch te gaan scheiden.
heb geen vertrouwen meer in mijn vriend. te veel pijn.
had al plannen om bij hem weg te gaan maar dit is om eerlijk te zijn wel een drukje in de goeie richting.
hoe ga ik dit uitleggen?
dinsdag 10 april 2012 om 16:51
dinsdag 10 april 2012 om 17:02
dinsdag 10 april 2012 om 17:04
quote:rooiesien1971 schreef op 10 april 2012 @ 16:58:
ben de vriendin van rooie sien.zit op haar account maar ze heeft het momenteel moeilijk genoeg en wil haar niet belasten met mijn problemen.
....dus je pakt maar even haar account??
Kijk es, rechtsbovenaan? Knopje uitloggen. Kun je daarna gewoon zonder moeite je eigen account aanmaken. Open dan een nieuw topic zodat je niet zit te dubbelnicken zodat je je vriendin nog meer belast, namelijk met een permaban...
ben de vriendin van rooie sien.zit op haar account maar ze heeft het momenteel moeilijk genoeg en wil haar niet belasten met mijn problemen.
....dus je pakt maar even haar account??
Kijk es, rechtsbovenaan? Knopje uitloggen. Kun je daarna gewoon zonder moeite je eigen account aanmaken. Open dan een nieuw topic zodat je niet zit te dubbelnicken zodat je je vriendin nog meer belast, namelijk met een permaban...
dinsdag 10 april 2012 om 17:43
dinsdag 10 april 2012 om 17:49
quote:rooiesien1971 schreef op 10 april 2012 @ 17:43:
hoezo ik heb geen computer.
dus vandaar.
dacht dat ik hier wel tips van jullie zou kunnen krijgen maar helaas dat zie ik dan verkeerd.
omdat wij misschien een dialect hebben en iets anders schrijven dan goed nederlands.
nou sorry hoor.
ik heb jullie verkeerd ingeschat dan.
Waar dan?? Ik heb ook een dialect hoor...
Er is niks verkeerds Nederlands aan om gewoon netjes een eigen account aan te maken, kan ook op de computer van een ander.
hoezo ik heb geen computer.
dus vandaar.
dacht dat ik hier wel tips van jullie zou kunnen krijgen maar helaas dat zie ik dan verkeerd.
omdat wij misschien een dialect hebben en iets anders schrijven dan goed nederlands.
nou sorry hoor.
ik heb jullie verkeerd ingeschat dan.
Waar dan?? Ik heb ook een dialect hoor...
Er is niks verkeerds Nederlands aan om gewoon netjes een eigen account aan te maken, kan ook op de computer van een ander.
dinsdag 10 april 2012 om 19:06