overspel?

10-04-2012 16:45 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
he hallo ik ben een vrouw van 42 jaar en heb een relatie van dik 20 jaar.

onze relatie zat behoorlijk in een dip nadat mijn vriend mij allemaal leugens vertelde over zijn drankgebruik.

op het laatst verstopte hij de drank en ik had dat in de gaten.

heb hem kansen genoeg gegeven om eerlijk tegen mij te zijn.

maar in ieder geval mijn uitvlucht was dus naar het voetballen van mijn zoon.

en ja daar was hij.

een jaar terug veel contact.hij was er voor mij in die moeilijke tijd.

sinds kort hebben we gekust. en ik moet toegeven het was heerlijk.

ik ben weer stralend en voel me vrouw.

ik krijg aandacht en neemt me mee en doet leuke dingen met me.

mijn vriend die weet dat ik een goeie band met hem heb maar nu heb ik besloten om toch te gaan scheiden.

heb geen vertrouwen meer in mijn vriend. te veel pijn.

had al plannen om bij hem weg te gaan maar dit is om eerlijk te zijn wel een drukje in de goeie richting.

hoe ga ik dit uitleggen?

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Uitleggen naar je toekomstige ex?

Zeggen dat je zijn leugens zat bent, het vertrouwen weg is en je hem kansen genoeg hebt gegeven. En dat je gaat scheiden.

Hij hoeft toch niet te weten dat het duwtje die andere man is geweest?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ben de vriendin van rooie sien.zit op haar account maar ze heeft het momenteel moeilijk genoeg en wil haar niet belasten met mijn problemen.
Gewoon zeggen dat je er geen brood meer in ziet, en scheiden. Klip en klaar!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Op 7 april schreef je :

"

hallo ik ben een vrouw van 42 jaar en heb een relatie nu 3 jaar met een hele lieve vriend.Hij is 43 jaar.

"

Vergissinkje ?
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
quote:rooiesien1971 schreef op 10 april 2012 @ 16:58:

ben de vriendin van rooie sien.zit op haar account maar ze heeft het momenteel moeilijk genoeg en wil haar niet belasten met mijn problemen.Wauw vriendin van rooie sien, jullie hebben allebei exact dezelfde schrijfwijze! Wat een toeval!

ben de vriendin van rooie sien.zit op haar account maar ze heeft het momenteel moeilijk genoeg en wil haar niet belasten met mijn problemen.

....dus je pakt maar even haar account??

Kijk es, rechtsbovenaan? Knopje uitloggen. Kun je daarna gewoon zonder moeite je eigen account aanmaken. Open dan een nieuw topic zodat je niet zit te dubbelnicken zodat je je vriendin nog meer belast, namelijk met een permaban...
quote:Stromboli schreef op 10 april 2012 @ 17:02:

[...]

Wauw vriendin van rooie sien, jullie hebben allebei exact dezelfde schrijfwijze! Wat een toeval!Soort zoekt soort
quote:brennwert schreef op 10 april 2012 @ 17:04:

[...]

Soort zoekt soort Ach natuurlijk, dat moet het zijn!
Waar je mee omgaat...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
--------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------

ben de vriendin van rooie sien.zit op haar account maar ze heeft het momenteel moeilijk genoeg en wil haar niet belasten met mijn problemen.En je kon geen eigen account aanmaken?
Dat snap ik niet, wat doe je op een account van een vriendin? Hoe weet je haar wachtwoord? En waar hebben jullie leren schrijven?
hoezo ik heb geen computer.

dus vandaar.

dacht dat ik hier wel tips van jullie zou kunnen krijgen maar helaas dat zie ik dan verkeerd.

omdat wij misschien een dialect hebben en iets anders schrijven dan goed nederlands.

nou sorry hoor.

ik heb jullie verkeerd ingeschat dan.
Jep, foute inschatting inderdaad. Je dacht dat wij je wel zouden geloven maar dat valt tegen.
quote:rooiesien1971 schreef op 10 april 2012 @ 17:43:

hoezo ik heb geen computer.

dus vandaar.

dacht dat ik hier wel tips van jullie zou kunnen krijgen maar helaas dat zie ik dan verkeerd.

omdat wij misschien een dialect hebben en iets anders schrijven dan goed nederlands.

nou sorry hoor.

ik heb jullie verkeerd ingeschat dan.

Waar dan?? Ik heb ook een dialect hoor...

Er is niks verkeerds Nederlands aan om gewoon netjes een eigen account aan te maken, kan ook op de computer van een ander.
De TO's komen wel erg vaak uit Scandinavie tegenwoordig. Zijn ze daar soms de bossen aan het kappen?
quote:Aranea schreef op 10 april 2012 @ 17:56:

De TO's komen wel erg vaak uit Scandinavie tegenwoordig. Zijn ze daar soms de bossen aan het kappen?
quote:Tia.Dalma schreef op 10 april 2012 @ 17:49:

[...]

Waar dan?? Ik heb ook een dialect hoor...

Er is niks verkeerds Nederlands aan om gewoon netjes een eigen account aan te maken, kan ook op de computer van een ander.

Echt?
Ik zou het doen.
Ik had expres nog niet gereageerd...maar ik dacht: wat een simpele manier van schrijven zeg, voor iemand van 42...
TO, om antwoord te geven op je vraag, wat dacht je van 'ik wil scheiden, de koek is op.' ? Kan natuurlijk zijn dat de voetbalvriend dan ook ineens hard wegent, maar goed, jij bent dan weer vrij. Nog even alimentatie regelen en klaar is Clara.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven