Partner doucht niet dagelijks...

23-05-2008 17:21 256 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi allemaal,

Wat vinden jullie ervan als jullie vriend/vriendin/man/vrouw niet dagelijks doucht? Bij mij is het geval dat de mijne zelfs na een lange dag hard werken soms geen douche neemt :( ik vind het zelf erg onfris en voel me na een dag werken/of wat dan ook, vies, en wil dan lekker douchen om weer fris voor de dag te komen, hij denkt er echter anders over en skipt op zn tijd de dagelijkse douche vertel me jullie ervaringen en mening hierover aub!

thanx!
quote:krokusje schreef op 14 juni 2008 @ 21:57:

[...]

Maar wat vind je dan vies van jezelf? Dat snap ik niet zo goed. Ik vind echt dat we doorschieten in de meningen over hygiene. Daarnaast vind ik het nog waterverspilling ook. Slecht voor het milieu, al het wassen van die handdoeken.

Ik douche mezelf iedere dag. Het gebeurt heel enkel dat ik een dag oversla. Ik voel me dan wel minder fris, maar heb nog steeds niet het idee dat ik vies ben.

Moet trouwens wel bekennen dat ik me meer aan moet wennen dat ik mijn handen was na toiletbezoek. Mocht ik merken dat er bij het droogvegen een druppeltje op m'n hand komt, dan uiteraard altijd. Maar anders doe ik het lang niet altijd.

Als ik een dag niet zou douchen voel ik mij ook minder fris....minder fris vind ik persoonlijk " vies " dus vandaar.

Je handen na toiletbezoek wassen vind ik echt een must.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:pomodori schreef op 14 juni 2008 @ 18:19:

Ik heb altijd natte doekjes in mijn tas, eigenlijk voor mijn zoon. Maar die gebruik ik i.p.v. handen wassen op openbaar toilet. Ik vind de kraantjes echt te vies. Maar ik heb echt smetvreesneigingen, hoor. Ik raak niks aan op openbare toilet, geen deurknop, handvat, lichtknopje, niks. Als ik thuis kom, was ik meteen mijn handen en iedere keer dat ik eten of iets te drinken voor mijzelf of een ander maak of pak, was ik mijn handen. Ook na hoesten en niesen.

Ik weet dat het best ver gaat. Mijn schoonmoeder vond het vroeger ook heel overdreven als ik haar vroeg haar handen te wassen voor ze mijn zoontje de fles gaf, nadat ze haar honden had geaaid en had laten likken aan haar handen.

Gaat helemaal niet ver....als je weet waar een hond allemaal aan likt, snuffelt etc....

Vind trouwens sommige hondenbezitters echt viezeriken....laten hun hond overal toe in huis (een oude vriendin van mij lag met haar herdershond in bed), kleine hondjes die op het aanrecht mogen zitten en mensen die honden in hun gezicht laten likken....brrrrrrrr
Als je er dan niks aan kunt doen dat je spettert -really- veeg dan de spetters even weg.

Vind dat zo goor.

Geldt voor mannen en vrouwen trouwens. Op een openbaar vrouwentoilet kun je ook niet zonder controleren gaan zitten.
Ik ken een hond die altijd met zijn snuit in de poep zat, op straat....
quote:Zamirah schreef op 15 juni 2008 @ 19:42:

Ik ken een hond die altijd met zijn snuit in de poep zat, op straat....Ja lekker dan....en dan vervolgens aan het baasje zijn handen likken terwijl het baasje daarna aan het avondeten gaat beginnen zonder het wassen van zijn tien geboden....heerlijk....ik kom eten hoor!!
daar heb je wel een punt mamzelle, hoe vaak zie je niet overal druppels op een "dames" toilet. Afgelopen week in de bios, flinke rij bij dames toilet, niet te tellen hoeveel er rechtstreeks vanaf wc doorstievelen naar de deur ipv even de handen te wassen. Ik heb dan ook altijd moeite om met mijn net gewassen handen weer die deurklink aan te raken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven