Partner oververmoeid. Plotseling uit.
maandag 24 juli 2017 om 19:34
Ik lees al een hele tijd mee maar (helaas) heb ik nu iets wat ik met jullie wil delen..
Ik heb een jaar een vriend en sinds kort is hij oververmoeid.
Hij heeft een eigen bedrijf en werkt ongelooflijk veel. Dit bedrijf heeft hij sinds kort, sinds hij dit bedrijf heeft is hij vaak van huis en dat is logisch.
Ik merkte aan hem dat het hem toch wel teveel werd en dat hij moe/lusteloos werd.
Ik heb hem gesteund, ruimte gegeven en hem gemotiveerd.
Hij is een binnenvetter en praat niet over zijn gevoelens. Ik heb geprobeerd om met hem in contact te komen en te communiceren maar hij gaf weinig/geen reactie daarop, enkel dat het hem veel energie kost en dat hij moe is.
Plotseling heeft hij het vorige week uitgemaakt, als donderslag bij heldere hemel.
Zijn reden: hij dacht dat hij me niet meer gelukkig kon maken en dat hij twijfelt aan zijn gevoelens voor mij.
Hij zei dat hij vond dat ik iemand verdien die meer tijd heeft voor me..
Ik ben verward, boos, teleurgesteld en verdrietig. Dit komt echt uit het niets en ik snap er niets van.
Donderdag hebben we afgesproken om met elkaar te praten, ik heb meer antwoorden nodig van hem want de manier hoe hij dit aangepakt heeft is moeilijk voor me. Zelf wil hij ook graag praten, hij voelt zich schuldig over de manier waarop hij het aangepakt heeft. Hij is nu ook minder gaan werken (neemt minder klussen aan) omdat hij rust nodig heeft..
Hebben jullie tips? Is dit ( misschien) nog te redden of moet ik hem vergeten? Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
Ik heb een jaar een vriend en sinds kort is hij oververmoeid.
Hij heeft een eigen bedrijf en werkt ongelooflijk veel. Dit bedrijf heeft hij sinds kort, sinds hij dit bedrijf heeft is hij vaak van huis en dat is logisch.
Ik merkte aan hem dat het hem toch wel teveel werd en dat hij moe/lusteloos werd.
Ik heb hem gesteund, ruimte gegeven en hem gemotiveerd.
Hij is een binnenvetter en praat niet over zijn gevoelens. Ik heb geprobeerd om met hem in contact te komen en te communiceren maar hij gaf weinig/geen reactie daarop, enkel dat het hem veel energie kost en dat hij moe is.
Plotseling heeft hij het vorige week uitgemaakt, als donderslag bij heldere hemel.
Zijn reden: hij dacht dat hij me niet meer gelukkig kon maken en dat hij twijfelt aan zijn gevoelens voor mij.
Hij zei dat hij vond dat ik iemand verdien die meer tijd heeft voor me..
Ik ben verward, boos, teleurgesteld en verdrietig. Dit komt echt uit het niets en ik snap er niets van.
Donderdag hebben we afgesproken om met elkaar te praten, ik heb meer antwoorden nodig van hem want de manier hoe hij dit aangepakt heeft is moeilijk voor me. Zelf wil hij ook graag praten, hij voelt zich schuldig over de manier waarop hij het aangepakt heeft. Hij is nu ook minder gaan werken (neemt minder klussen aan) omdat hij rust nodig heeft..
Hebben jullie tips? Is dit ( misschien) nog te redden of moet ik hem vergeten? Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
maandag 24 juli 2017 om 21:41
Begrijp je niet wat ik zei? Dat komt omdat hij genoeg aan zichzelf heeft. Hij kán het er niet bij hebben.
Maar maakt niet uit, het resultaat blijft hetzelfde.
Verwerken en door met mijn leven, zonder hem. Hoe verdrietig dat ook is
maandag 24 juli 2017 om 21:42
Ik denk dat hij het er wel bij kan hebben. Net als alle andere mensen op deze wereld.
maandag 24 juli 2017 om 21:45
Hij wil het er niet bij hebben, het is een keuze. Hij kiest voor zichzelf, en dat ga jij zo te lezen ook doen (en dat lijkt mij de juiste keuze).
maandag 24 juli 2017 om 22:03
maandag 24 juli 2017 om 22:08
De keren dat ik moe was en er niets bij kon hebben was met een partner waar ik niet van hield.
Hoe druk ik het nu ook heb geen haar op m'n hoofd die eraan denkt m'n vriend aan de kant te schuiven of het ook maar te opperen.