pff......mot ik hier nou weer mee dan??!!!

29-09-2009 12:09 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal...

nou weer eens een verhaaltje van mij...

Heb een tijdje geleden een man leren kennen via de voetbal, we staan vaak gezellig te kletsen, maar nu was het afgelopen zondag zo ver dat we na de wedstrijd nog een borrel gingen drinken, bij mij thuis belandde en de rest kun je wel raden denk ik zomaar...

Feit is dat ie enorm leuk is, maar ook zo ontzettend getrouwd!!!

Hij zit er over na te denken om te gaan scheiden, maar er spelen een aantal dingen mee waardoor de keuze niet zo makkelijk is.

Hij heeft mij zondag gezegd dat ie verliefd op mij is en gisteren smste hij me dat ie hoopt dat ie de ballen heeft om het door te kunnen zetten en dat ik zijn lichtpuntje op dit moment ben waardoor ie hoopt dat het allemaal wat makkelijker wordt voor hem.

Ik heb daarna eigenlijk niets meer van hem gehoord, ik heb hem vanmorgen gebeld om te horen hoe het met hem is, hij voelde zich rot, ook lichamelijk, hij had vanmorgen overgegeven en hij gaf aan dat zijn kop helemaal vol zit met dingen waar hij over nadenkt, had zeker geen spijt van zondagavond in tegendeel zei hij.....

Gisteravond had ie rustig avondje gehad vertelde hij....dan denk ik waarom niet even een sms als je zegt dat je verliefd op me bent...of zit zijn hoofd te vol dat ie het allemaal ff niet meer weet...

heb het hem wel gezegd net dat het in ene zo stil was op de lijn en hij gaf toen wel aan dat het hem allemaal ff te veel wordt enzo en dat ie dan geen zin heeft om 'onzin' dingen te sturen...of tenminste onzin...(letterlijk zijn woorden)

Ik zit te twijfelen of ik hem een sms moet sturen met de inhoud:

Ben er helemaal niet blij mee, maar je zit sinds je zondag bij me weg bent gegaan zit je steeds in mijn gedachte. Mag ik deze blijven koesteren of wil je dat ik afstand neem?

Wat vinden jullie? aan de ene kant denk ik laat nog maar ff rusten, aan de andere kant weet ik liever nu gelijk waar ik aan toe ben in plaats van dat ik straks in een situatie waar ik niet moeilijker uit ga komen......
@wiebenik...zal je tip ter harte nemen...

vind het gewoon een lastige situatie waarin ik in terecht ben gekomen...en notabene alleen maar mezelf de schuld van kan geven....had niet verwacht dat ik hier toe in staat zou zijn...

wil het afdoen met een lach en nuancering zoals whatever, maar het is absoluut niet om te lachen...

feit is en blijft wel dat dat ik tussen gevoel en verstand heen en weer geslingerd wordt.....want helaas vind ik hem nog steeds leuk....hoe dom ook misschien.....
Nou, nou Meds.

Iemand kan toch gewoon met zichzelf in de knoop zitten en daar een verkeerde draai aan geven?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
B40, dat jullie je fouten hebben toegegeven en er over communiceren is hartstikke goed. Je kids Leren hierdoor te praten over goede EN slechte dingen in relaties (en het leven). Wat echter nooit terug zal komen bij je kids = vertrouwen in een partner in hun toekomstige relaties, immers ... diegene die zij het meest vertrouwden hebben ze voor hun eigen ogen hun andere ouder zien belazeren...

Althans, zo lijkt het mij. Nogmaals, hoe jullie er achteraf mee om zijn gegaan is "best" netjes. Maar het blijft een feit dat je als ouder het referentiekader van je kind maakt/bepaald...
@30- thnx voor je steun....en Meds ben echt niet zo harteloos als dat ik overkom hoor in voorgaande berichten...maar goed dat is natuurlijk de anonimiteit van zo een forum....dat je elkaar niet kent en alleen maar de woorden ziet...

en ook nog eens woorden maar 7% betekenis hebben in communicatie en de rest uit tonaliteit en fysiologie bestaat werkt ook niet echt mee...

maar goed ik wijk af van het onderwerp...

@wiebenik inderdaad wil graag feedback krijgen en ontvang het ook graag omdat ik deze fout niet nogmaals wil maken in mijn leven...ik verdien beter dan een getrouwde man...

maar ook ik ben een mens die soms hunkert naar aandacht en liefde en intimiteit....of hoe noemde iemand anders dat ook alweer narcisme omdat ik dan geen rekening hou met zijn gezin....helemaal gelijk....

liet me zondag en gisteren en vanmorgen met mijn sms me weer ff te veel meeslepen door mijn gevoel, maar ga er voor zorgen dat ik dat niet meer ga doen
Je bent er niet in terecht gekomen. Je hebt er (al is het in een split second) voor gekozen.
k*t dan heb ik net zo'n probleem als B40. Hou eens op je kan als ouder niet iets perfect doen. Ik denk dat de kinderen van Bianca er meer aan hebben om te zien dat hun ouders ook maar mensen zijn.
Wacht even hoor.....

Ben jij niet dé Natascha die enige weken geleden nog zo verliefd was op iemand (relatie van een maand of 3 geloof ik) en het niet kon loslaten?

Ettelijke berichtjes van jou, goede adviezen gekregen van de VIVA dames alhier en maar bleef hopen op meer van ex?

Fijn te zien dat je daar eindelijk overheen bent, maar minder om te zien waar je nu in beland bent geraakt :-S
@30- en zo is het!!! ouders zijn ook maar gewoon mensen die fouten maken waarbij ze hopelijk de kans krijgen om ze te herstellen en alsnog het juiste voorbeeld geven en ervan leren...

@haribooooooo inderdaad, zeker weten in a split of a second voor gekozen....
quote:natascha78 schreef op 30 september 2009 @ 13:45:

@wiebenik...zal je tip ter harte nemen...

vind het gewoon een lastige situatie waarin ik in terecht ben gekomen...en notabene alleen maar mezelf de schuld van kan geven....had niet verwacht dat ik hier toe in staat zou zijn...

wil het afdoen met een lach en nuancering zoals whatever, maar het is absoluut niet om te lachen...

feit is en blijft wel dat dat ik tussen gevoel en verstand heen en weer geslingerd wordt.....want helaas vind ik hem nog steeds leuk....hoe dom ook misschien.....

Dat je hem leuk vindt is niet dom, dat is gewoon je gevoel. Maar je moet jezelf een paar vragen stellen:

- Wil je een man waarvan je nu al weet dat hij in staat is een affaire aan te gaan?

- Wil je het hem makkelijk maken door van 2 walletjes te eten? Zo lang hij niet HOEFT te kiezen zal hij dit ook niet doen!!

- Wil je een goed mens zijn en jezelf recht in de spiegel aan kunnen kijken of wil je jezelf zien als marriage-wrecker?

- Wil je degene zijn die maar moet afwachten tot hij tijd heeft?

Ik kan nog wel even doorgaan...
Ja maar Natascha, je hebt nu de kans om die grote fout niet te maken. (Dat wil ik er dan wel weer bij zeggen)
Hoi Kier!!!

jep dan ben ik!!!!

heel fijn dat ik daar klaar mee ben....heb vorige week zelfs mijn auto te keuren bij hem gebracht...en geen moment liefdesverdriet gevoeld...maar inderdaad zeker niet blij met waar ik nu in terecht gekomen ben en/of zelf voor gekozen heb!!

maar ook hier is weer een oplossing voor en dat is opnieuw mijn verstand gebruiken en blijven volgen!
quote:Hariboooo schreef op 30 september 2009 @ 13:49:

B40, dat jullie je fouten hebben toegegeven en er over communiceren is hartstikke goed. Je kids Leren hierdoor te praten over goede EN slechte dingen in relaties (en het leven). Wat echter nooit terug zal komen bij je kids = vertrouwen in een partner in hun toekomstige relaties, immers ... diegene die zij het meest vertrouwden hebben ze voor hun eigen ogen hun andere ouder zien belazeren...

Althans, zo lijkt het mij. Nogmaals, hoe jullie er achteraf mee om zijn gegaan is "best" netjes. Maar het blijft een feit dat je als ouder het referentiekader van je kind maakt/bepaald...

Ik denk dat dat wel mee zal vallen Haribooo. Als ik zie hoe ze nu zijn, hoe mijn zoon met zn stiefvader omgaat, hoe ik met mijn stiefkinderen omga dan zijn het gewoon heerlijke positieve kinderen. Het scheelt denk ik ook dat ik nu goed met mn ex omga, we gaan samen naar ouderavonden enz enz dus mijn zoon ziet ook dat je nog wel degelijk respectvol met elkaar kan omgaan.

Mijn stiefdochter roept al jaren dat ze nooit zal trouwen (ze is nu 19) omdat ze - heel slim vind ik dat - zegt dat je nooit iets moet beloven omdat je op de lange termijn niet weet of je je belofte waar kunt maken.

Ze zullen best gevormd zijn door alles wat er gebeurd is, maar hebben er denk ik ook wel dingen van geleerd.
Ben je gewoon niet heel erg klaar voor een "goede" relatie?
Dat je hem leuk vindt is niet dom, dat is gewoon je gevoel. Maar je moet jezelf een paar vragen stellen:

- Wil je een man waarvan je nu al weet dat hij in staat is een affaire aan te gaan?

- Wil je het hem makkelijk maken door van 2 walletjes te eten? Zo lang hij niet HOEFT te kiezen zal hij dit ook niet doen!!

- Wil je een goed mens zijn en jezelf recht in de spiegel aan kunnen kijken of wil je jezelf zien als marriage-wrecker?

- Wil je degene zijn die maar moet afwachten tot hij tijd heeft?

Ik kan nog wel even doorgaan...

vraag 1: nee

vraag 2:nee

vraag 3:wil een goed mens zijn en mezelf niet zijn als een marriage-wrecker

vraag 4: nee

DUIDELIJK TOCH LIJKT ME!! NOKKEN!!!
@30- ja ben klaar voor een goede relatie ja...

nu moet die prins alleen nog op het podium verschijnen...
Laat ook maar
laat ook maar????

vertel...nu ben ik nieuwsgierig ook....

alle reacties zijn welkom!!
quote:Hariboooo schreef op 30 september 2009 @ 13:49:

Althans, zo lijkt het mij. Nogmaals, hoe jullie er achteraf mee om zijn gegaan is "best" netjes. Maar het blijft een feit dat je als ouder het referentiekader van je kind maakt/bepaald...Nouuuu, ik ben bang dat ik Haribooo hier gelijk in moet geven.. Ik had het wel over mijn normen en waarden, maar die komen niet zomaar ergens vandaan. Mijn eigen ouders waren niet eerlijk naar elkaar en inderdaad, dat is mijn referentiekader. Mijn broer roept nu op zijn 29e vaak dat het door onze vader komt dat hij zo wantrouwend is etc. En toch zijn mijn ouders ook nog heel goed bevriend. Ja, het verpest kinderen wel, ookal is dit op jonge leeftijd nog niet te merken. Bij mijn broer en mij komt het er ook nu pas uit..
Zoek dan niet in het segment getrouwde mannen.
Hi Natascha :-)

Fijn te lezen dat je over je ex heen bent dan dus :-)

Dan gaat het je met deze vent ook wel lukken :-)

Meid... heel vervelend dat je nu in deze situatie terecht bent gekomen. Moedwillig voor gekozen dus eigenlijk wel.

Lijkt me zaak om nu te bepalen HOE je het gaat laten eindigen, want ik mag toch aannemen, dat doorgaan met deze Casanova geen optie is?
hee nog ff wat anders...

vanavond zie ik hem natuurlijk he bij de voetbal...

tips graag hoe ik er mee om moet gaan...dat mijn gevoel niet weer te veel gaat spreken, maar de kop in kan drukken..

ken mezelf....als ik hem zie dan wordt ik lacherig omdat ik me toch geen houding weet te geven...geen zin namelijk!!!
@30- nee het segment getrouwde mannen daar word ik niet gelukkig van...was ff een niet zo goed tussendoortje...
Ik heb dat dus zelf totaal niet... denk ik.

Mijn vader wipte alles wat los en vast zat en toen ik 2 was (ik ben de jongste van 3 kids) is ie weggegaan naar zn toenmalige ex-jappenkamp-geflipte-vriendin. Heb hem 7 jaar lang niet gezien of gesproken, tot hij zn huidige vrouw leerde kennen en zij heeft er voor gezorgd dat het contact er weer kwam.

Ik ben destijds met vol vertrouwen in mn huwelijk gestapt en had ook geen goed woord over voor mensen die vreemdgingen, maar had wel het volste vertrouwen in mijn toenmalige man (en terecht want hij is nooit vreemdgegaan)
quote:natascha78 schreef op 30 september 2009 @ 14:03:

hee nog ff wat anders...

vanavond zie ik hem natuurlijk he bij de voetbal...

tips graag hoe ik er mee om moet gaan...dat mijn gevoel niet weer te veel gaat spreken, maar de kop in kan drukken..

ken mezelf....als ik hem zie dan wordt ik lacherig omdat ik me toch geen houding weet te geven...geen zin namelijk!!!

Hoe je ermee moet omgaan?

Nou wat dacht je van: NIET!

Groeten en vooral VOORBIJ lopen.

(me dunkt)
hey kier! ja natuurlijk gaat het met deze vent ook lukken!

Nou ja moedwillig voor gekozen nou ook weer niet, maar meer in een vlaag van verstandsverbijstering kreeg het zondagavond een wending die het beter niet had kunnen krijgen...

doorgaan met deze Casanova is uitgesloten!!! behoort niet tot de opties!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven