pff......mot ik hier nou weer mee dan??!!!

29-09-2009 12:09 331 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal...

nou weer eens een verhaaltje van mij...

Heb een tijdje geleden een man leren kennen via de voetbal, we staan vaak gezellig te kletsen, maar nu was het afgelopen zondag zo ver dat we na de wedstrijd nog een borrel gingen drinken, bij mij thuis belandde en de rest kun je wel raden denk ik zomaar...

Feit is dat ie enorm leuk is, maar ook zo ontzettend getrouwd!!!

Hij zit er over na te denken om te gaan scheiden, maar er spelen een aantal dingen mee waardoor de keuze niet zo makkelijk is.

Hij heeft mij zondag gezegd dat ie verliefd op mij is en gisteren smste hij me dat ie hoopt dat ie de ballen heeft om het door te kunnen zetten en dat ik zijn lichtpuntje op dit moment ben waardoor ie hoopt dat het allemaal wat makkelijker wordt voor hem.

Ik heb daarna eigenlijk niets meer van hem gehoord, ik heb hem vanmorgen gebeld om te horen hoe het met hem is, hij voelde zich rot, ook lichamelijk, hij had vanmorgen overgegeven en hij gaf aan dat zijn kop helemaal vol zit met dingen waar hij over nadenkt, had zeker geen spijt van zondagavond in tegendeel zei hij.....

Gisteravond had ie rustig avondje gehad vertelde hij....dan denk ik waarom niet even een sms als je zegt dat je verliefd op me bent...of zit zijn hoofd te vol dat ie het allemaal ff niet meer weet...

heb het hem wel gezegd net dat het in ene zo stil was op de lijn en hij gaf toen wel aan dat het hem allemaal ff te veel wordt enzo en dat ie dan geen zin heeft om 'onzin' dingen te sturen...of tenminste onzin...(letterlijk zijn woorden)

Ik zit te twijfelen of ik hem een sms moet sturen met de inhoud:

Ben er helemaal niet blij mee, maar je zit sinds je zondag bij me weg bent gegaan zit je steeds in mijn gedachte. Mag ik deze blijven koesteren of wil je dat ik afstand neem?

Wat vinden jullie? aan de ene kant denk ik laat nog maar ff rusten, aan de andere kant weet ik liever nu gelijk waar ik aan toe ben in plaats van dat ik straks in een situatie waar ik niet moeilijker uit ga komen......
dank je wel bianca40....mijn verzoek is dus ook...blijf reageren...wil dit echt echt echt van zijn lang zal zijn leven niet volhouden...weet dat het zwaar gaat worden voor me, omdat we elkaar blijven zien en ik een type ben die erg snel mijn gevoel volgt, maar goed dat konden jullie al raden....dus heb echt ff steun nodig van buitenaf....

Dus alle tips, adviezen, negativiteit over een relatie met een getrouwde man is welkom!!!! dan blijf ik tenminste beter met beide benen op de grond staan!!!
Meid, geloof je jezelf uberhaupt nog? Dat moet dan een voorbeeld voor haar kind zijn..... jij en die lekkere GETROUWDE kerel van je zijn echt TE TRIEST gewoon...... Dat noemt zichzelf dan ouders. Gatverdamme!
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:natascha78 schreef op 30 september 2009 @ 13:01:

ja wispelturig kun je het wel noemen ja....

maar ja wordt nog beetje heen en weer geslingerd door gevoel en verstand...hoe meer reacties van jullie des te meer ik mijn verstand ga volgen!!!

Ja, dat zei je gisteren en ook en vandaag krabbelde je alweer terug. Dat je hem toch naar een echtscheiding zal drijven. En dan schrijf je nu weer dat je toch naar de forummers zal luisteren. En over een paar uur sms je hem weer..

Gebed zonder eind dit..

En het ergste va alles vind ik nog, dat ik in je reacties een hoop 'Hahhaha' etc lees. Wat een enthousiasme! Alsof het allemaal leuk en één grote grap is..

Ben benieuwd of je ook zo hard zou lachen als je zijn vrouw was..
quote:Bianca40 schreef op 30 september 2009 @ 13:05:

Nou nou Wiebenik, ik weet niet wat voor ervaring achter jouw reactie schuilt, maar ik vind je nogal verbolgen overkomen.Ik heb gelukkig geen ervaring met dit soort losers van mannen. Ik heb gewoon fatsoen, sorry daarvoor!
Ik kan wel begrijpen dat Wiebenik er zo over schrijft. (Ik denk er net zo over en dat is uit ervaring)

Maar nogmaals ik vind die kerel zo'n slappe zak. En onthoud: zoals je eraan komt, zo kom je er ook weer af.

Wie zegt dat hij jou trouw is? Jij bent zo geweldig? En over een paar jaar pakt ie een andere single moeder die aandacht tekort komt.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Dubbel
Oh enne.... ken je het spreekwoord: zoals je ze krijgt, raak je ze ook weer kwijt?

ALS (en ik zeg ALS) hij al bij zijn vrouw weggaat, dan kun je er maar beter voor zorgen dat je hem met een dikke vette ketting aan jezelf vastbindt, want zodra er een nieuw lekker voetbalmoedertje voorbij komt, raak je hem op dezelfde rottige manier weer kwijt als dat je hem nu aan het naar binnen hengelen bent.....

Sufferd!
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:Ayla520 schreef op 30 september 2009 @ 13:07:

Meid, geloof je jezelf uberhaupt nog? Dat moet dan een voorbeeld voor haar kind zijn..... jij en die lekkere GETROUWDE kerel van je zijn echt TE TRIEST gewoon...... Dat noemt zichzelf dan ouders. Gatverdamme!Ho Ho, ik begin me nu toch ook een beetje aangesproken te voelen. Ik was getrouwd, mijn minnaar was getrouwd en nu zijn we samen getrouwd (dit heet: de kunst van een heel lang verhaal kort maken). Maar dat zegt werkelijk niets over het feit of wij wel of geen goeie ouders zijn... en we zijn al helemaal niet Gatverdamme.
wordt inmiddels uitgekotst op dit forum.....:-(

begrijpelijk hoor...zal ik mijn biezen maar pakken en vertrekken van dit forum en me nooit meer laten zien of......????
quote:Wiebenik81 schreef op 30 september 2009 @ 13:08:

[...]

Ik heb gelukkig geen ervaring met dit soort losers van mannen. Ik heb gewoon fatsoen, sorry daarvoor!Excuses aanvaard
quote:Ayla520 schreef op 30 september 2009 @ 13:07:

Meid, geloof je jezelf uberhaupt nog? Dat moet dan een voorbeeld voor haar kind zijn..... jij en die lekkere GETROUWDE kerel van je zijn echt TE TRIEST gewoon...... Dat noemt zichzelf dan ouders. Gatverdamme!Ik ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt...
sommige mensen hebben echt geen zelfrespect
quote:natascha78 schreef op 30 september 2009 @ 13:10:

begrijpelijk hoor...zal ik mijn biezen maar pakken en vertrekken van dit forum en me nooit meer laten zien of......????

Dat moet je zelf weten Natascha, maar ik laat me nooit wegjagen, wat voor reacties ik ook zou krijgen.

Je hoeft jezelf hier niet te verdedigen want de meesten hebben ook deels gelijk dat het natuurlijk allemaal niet netjes is.

Maar je zegt zelf dat je blij bent met negatieve reacties omdat je dan met je voeten op de grond blijft.
Heb je zijn nummer en je verzonden berichtjes al gewist? doen. kom je ook niet meer in de verleiding om m te smssen, al dan niet onschuldig.

Als je echt wilt dat ie gat scheiden, lukt je dat het best door duidelijk bij je standpund te blijven:"als je mij wilt, moet je eerst vrij zijn". ga je toch een relatie aan, dan maak je de kans dat ie echt gaat alleen maar kleiner, want waarom zou ie de koe kopen als ie de melk al gratis krijgt, en zijn eigen veilige leventje gewoon kan behouden.

Niet meer bellen, nit meer smssen en als hij contact zoekt vragen of ie al een advocaat heeft gezocht.
Ik denk Natascha dat je eerst zelf je probleem moet uitzoeken. Waarom zoek je aandacht van dit soort mannen? Waarom denk je dat dit goed voor je zal zijn?

Dus ren niet weg. Je wordt niet uitgekost. (Iig niet door mij, want dit is voor mij een gevalletje: been there; done that)

En idd dit geval heeft er niets mee te maken of je een goede ouder bent ja of te nee, maar je kan wel nadenken hoe je je kind hier mee kan beschadigen.
@bianca40: wie de schoen past....

Ik vind vreemdgaan respectloos en echt oprecht vies, sorry.

Dat jij en je man nu gelukkig zijn, is jullie van harte gegund hoor, maar het had jullie beiden gesierd als je eerst beiden je niet-werkende relatie had beeindigd voor je met elkaar verder ging.

Daarnaast vind ik dat je als ouders zijnde het verkeerde voorbeeld geeft. Ik zeg niet dat het vreemdgaan iemand per definitie een slechte ouder maakt, maar je geeft allicht een zeer dubieus voorbeeld van hoe een relatie in elkaar hoort te steken: respectvol en eerlijk en met vertrouwen aangegaan.....
quote:dertigmin schreef op 30 september 2009 @ 13:08:

Ik kan wel begrijpen dat Wiebenik er zo over schrijft. (Ik denk er net zo over en dat is uit ervaring)

Maar nogmaals ik vind die kerel zo'n slappe zak. En onthoud: zoals je eraan komt, zo kom je er ook weer af.

Wie zegt dat hij jou trouw is? Jij bent zo geweldig? En over een paar jaar pakt ie een andere single moeder die aandacht tekort komt.En de uitzondering bevestigt de regel?
bianca40, bedankt voor je steun, denk dat je de enige bent hierzo....maar goed is ook wel logisch gezien alle verhalen die er tegenwoordig zijn en gebeurtenissen die er plaats vinden binnen relaties...

ben echt niet trots op mezelf dat ik hieraan begonnen ben...

herken mezelf soms ook niet in dingetjes, maar dat slijt wel...

wel leuk om te horen dat jij wel die ene uitzondering bent die uiteindelijk getrouwd is met haar getrouwde minnaar....!!! veel geluk!!
Zeker B40. Maar wees eerlijk in 95 % van de gevallen gebeurd dit niet.

Als je dat zelf zo voelt, moet je dat vooral doen. De reden dat ik zo reageer is omdat ik het idee hebt dat je het nogal een lachertje vindt allemaal. Je post komen op mij zo over: 'Jaaah jullie hebben wel gelijk. Ik zal hem niet meer smsen...alhoewellllllllll, ach ja waarom ook niet...hhihi....ik doe het lekker toch... Ah nee, jullie hebben toch wel gelijk....

Ja, wat voor advies wil je dan nog? Ik heb namelijk niet het idee dat je er serieus mee wilt stoppen..

Kom eens heel rap uit die slachtofferrol, zeg...

Voor tips en adviezen en een boel negativiteit heb je ons niet nodig (en daarmee verplaats je het buiten jezelf weer), daarvoor kun je je eigen verstand gebruiken. En volg je je gevoel zoals je zegt, en wijst dat naar hem en het sturen op zijn scheiding, dan is dat jouw beslissing. Ik acht jou een volwassen vrouw die haar eigen beslissingen dient te nemen, nou jij nog.

Ayla, dat van dat gadverdamme hoeft wat mij betreft ook niet, en een overspelige echtgenoot is nog geen slechte ouder. Wat dat betreft eens met Bianca: beschouw elkaar als zelf-verantwoordelijke volwassenen en je kunt echt de discussie gelijkwaardig met elkaar aan.
quote:Ayla520 schreef op 30 september 2009 @ 13:12:

@bianca40: wie de schoen past....

Ik vind vreemdgaan respectloos en echt oprecht vies, sorry.

Dat jij en je man nu gelukkig zijn, is jullie van harte gegund hoor, maar het had jullie beiden gesierd als je eerst beiden je niet-werkende relatie had beeindigd voor je met elkaar verder ging.

Daarnaast vind ik dat je als ouders zijnde het verkeerde voorbeeld geeft. Ik zeg niet dat het vreemdgaan iemand per definitie een slechte ouder maakt, maar je geeft allicht een zeer dubieus voorbeeld van hoe een relatie in elkaar hoort te steken: respectvol en eerlijk en met vertrouwen aangegaan.....Hier heb je helemaal gelijk in. Maar de kinderen zijn er niet door beschadigd hoor, ze weten namelijk ook dat we zelf ook vinden dat we het anders hadden moeten doen. En ze weten ook dat we vinden dat we grote fouten gemaakt hebben door niet eerst te zorgen dat we allebei single waren. Maar vies was het zeker niet
quote:dertigmin schreef op 30 september 2009 @ 13:13:

Zeker B40. Maar wees eerlijk in 95 % van de gevallen gebeurd dit niet.Het percentage zou ik niet weten, maar meestal gebeurt het niet nee... ik heb nou eenmaal meestal mn steenbokkengeluk mee.
quote:natascha78 schreef op 30 september 2009 @ 13:13:

bianca40, bedankt voor je steun, denk dat je de enige bent hierzo....maar goed is ook wel logisch gezien alle verhalen die er tegenwoordig zijn en gebeurtenissen die er plaats vinden binnen relaties...Nee, het is logisch gezien wat JIJ doet! Nu zijn wij zeker beschadigd?

ben echt niet trots op mezelf dat ik hieraan begonnen ben...

herken mezelf soms ook niet in dingetjes, maar dat slijt wel...

wel leuk om te horen dat jij wel die ene uitzondering bent die uiteindelijk getrouwd is met haar getrouwde minnaar....!!! veel geluk!!
Waarschijnlijk een kwestie van ware liefde B40.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven