Pff telefoontje van ex...

25-08-2009 22:44 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Moet hier ff van me afschrijven hoor!

Tijdje terug heeft ex mij van de ene dag op de andere gedumpt (gevoel zat niet meer goed) en hij iets erna een ander. Ok, pijnlijk, maar that's life. Hebben het redelijk netjes kunnen afsluiten en probeerde mijn leven, hoe kwaad soms ook, weer op te pakken.

Nu kreeg ik daarstraks ineens telefoon, privé-nummer, bleek hij het te zijn. Zeer zenuwachtig, zielig en bijna jankend. Wat bleek? Een vriendin van mij had hem op feestje gezamenlijke vriend eens haar gedacht gezegd over verschillende dingen (zij kent ook mensen die hij kent en had na breuk nog vanalles vernomen + over feit over dingen hoe hij het bij mij had aangepakt). Ok, praat niet goed dat vriendin dit gedaan heeft en sta er helemaal niet achter, maar hij vond dat ik dat moest weten. En nu, nu komt alles weer terug en zit ik hier weer te janken.

Heb gezegd dat ik nog eens met die vriendin ga praten en mijn gedacht hierover ga zeggen. Goede reactie? Of had ik moeten zeggen dat hij het zelf moet oplossen?

Snap niet waarom ik dit nu persé moest weten??? Heb hier op zich niets mee te maken.
Tja mijn inziens heb je je nu verontschuldigt voor iets waar je niks mee te maken hebt.

Hij probeert nu bij jou te polsen waar hij nu nog staat bij jou.

Met andere woorden of hij nog terug kan
quote:Miepjeuh schreef op 25 augustus 2009 @ 22:44:

Hey,

Moet hier ff van me afschrijven hoor!

Tijdje terug heeft ex mij van de ene dag op de andere gedumpt (gevoel zat niet meer goed) en hij iets erna een ander. Ok, pijnlijk, maar that's life. Hebben het redelijk netjes kunnen afsluiten en probeerde mijn leven, hoe kwaad soms ook, weer op te pakken.

Nu kreeg ik daarstraks ineens telefoon, privé-nummer, bleek hij het te zijn. Zeer zenuwachtig, zielig en bijna jankend. Wat bleek? Een vriendin van mij had hem op feestje gezamenlijke vriend eens haar gedacht gezegd over verschillende dingen (zij kent ook mensen die hij kent en had na breuk nog vanalles vernomen + over feit over dingen hoe hij het bij mij had aangepakt). Ok, praat niet goed dat vriendin dit gedaan heeft en sta er helemaal niet achter, maar hij vond dat ik dat moest weten. En nu, nu komt alles weer terug en zit ik hier weer te janken.

Heb gezegd dat ik nog eens met die vriendin ga praten en mijn gedacht hierover ga zeggen. Goede reactie? Of had ik moeten zeggen dat hij het zelf moet oplossen?

Snap niet waarom ik dit nu persé moest weten??? Heb hier op zich niets mee te maken.sorry, deze zin is erg krom, begrijp ik het goed dat jouw vriendin hem op een feestje verteld heeft hoe zij over de gang van zaken denkt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
@Loesje: heb idd. de hele tijd sorry gezegd, ook al heb ik nu zoiets van waarom eigenlijk? Hij zei ook wel enkele keren dat ik niets verkeerd gedaan heb.

Denk eerder dat hij last heeft van zijn geweten en dat op deze manier wou sussen. Hij heeft een ander, dus denk niet dat hij mij terugwil.

@Rosanna: ja, dat begrijp je goed. Sta er helemaal niet achter, heb haar gebeld en zij zei dat ze haar redenen had. Die ik overigens niet wou horen.
Wat een smiecht om met onbekend nummer te bellen, natúúrlijk word je dan compleet overvallen. En nu heb je ook nog emotioneel die vriendin gebeld. Waarom eigenlijk? Heeft ze dingen gezegd die niet waar zijn? Of heeft ze hem de oren gewassen over zijn schandalige gedrag van de afgelopen tijd en ben jij daarvan geschrokken omdat je dat zelf niet wil/kan/durft?

Ik zou hem smsen. "Bij nader inzien spijt het me helemaal niet. Los het maar met haar op, dit gaat buiten mij om."

Je probeert lief voor hem te blijven. Vraag jezelf eens af waarom. Word JIJ maar eens kwaad.
Sluit me volledig aan bij Haley. Laat je niet gekmaken omdat hij je ex is en je misschien nog een beetje een zwak voor hem hebt en graag de vrede wilt bewaren...

Voor jezelf opkomen en dingen doen waar JIJ je goed bij voelt... Dus niet de dingen waarvan je denkt dat hij of die vriendin zich er goed bij zal voelen! Laat 'het hem zelf maar lekker uitzoeken! heb jij er in iedergeval geen last meer van
En inderdaad op een heel lullige manier 'slim' van hem om jou onbekend te bellen.... Zodat hij denkt dat je dan in iedergeval opneemt.. pff
Ik vind het lief van je vriendin. En ik vind het stiekem van hem dat hij je met een afgeschermd nummer belt. Dat smsje, waar Haly het over heeft, lijkt me een heel goede.
Bedoel je dat zij hem gezegd heeft hoe ze over hem dacht?

Lijkt mij idd niet dat jij hier iets mee te maken heeft. Als hij zich niet zo netjes gedraagt en dat is binnen hun groep bekend... en zij spreekt hem daarop aan... Wat heb jij daar dan nog mee te maken?

Misschien moet je blij zijn dat je klaar bent met deze jongen.
Nou ja, wat een idiote reactie van die jongen.

Laat je hierdoor niet gek maken. Jij hebt niets verkeerds gedaan hierin.

Zet jezelf in de negeerstand ten opzichte van hem, en spreek er desnoods eventjes met je vriendin over, neem er samen een wijntje op, en ga door met je leven.

Inderdaad blij zijn dat je klaar bent met hem.
Het is afgelopen tussen jullie en hij heeft een ander. Remember?Laat je niet van de wijs brengen. Je het hem aangehoord en daarmee basta. Je hoeft hier verder niets mee.

Mee eens wat anderen al gepost hebben.
Jij bent niet verantwoordelijk voor de handelingen van je vriendin. Je had hem duidelijk kunnen maken dat jij je vriendin hier beslist niet toe aangezet hebt en mocht hij dat denken dat dit een belachelijke gedachte was omdat je helemaal klaar met hem bent en ook niet via via hem nog iets zou willen zeggen.

Je had hem desnoods het advies nog kunnen geven, maar dat is al bijna teveel moeite nog voor een ex die jou gedumpt heeft, dat hij met klachten over iemand bij de persoon zelf moet zijn.
Bedankt voor de reacties!

Vandaag gaat het wel weer beter. Ben alleen zo boos op hem, dat hij nu nog wat zielig komt doen. Geeft mij eigenlijk alleen nog maar meer aan dat hij redenen heeft om zo te doen.

Ik heb hem duidelijk gezegd dat het me allemaal niet meer interesseert, best wel nonchalant gedaan. Dus dat zit wel ok. Pas achteraf dan toch weer ff die klap.

Snap ook niet goed waarom hij privé belde. Kan goed zijn dat hij dacht dat ik anders niet zou opnemen.

Had mss wel nog moeten zeggen dat hij het met de persoon in kwestie moest oplossen, maar kwam volgens mij ook wel een beetje omdat zij gezegd had tegen hem dat ik heel kwaad ging worden als ik hoorde wat zij gedaan had. Daarom heeft hij het mij waarschijnlijk laten weten. Staat hij minder alleen, ocharmkes toch!! :-/ .

Maar weer even laten bezinken en dan idd. er niet meer energie aan besteden, want dat is het/hij idd. niet waard!!!
Goed gedaan meid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven