pfff

28-06-2010 14:26 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_96957 wijzigde dit bericht op 30-07-2010 14:47
Reden: prive
% gewijzigd
Pfff, de titel dekt in ieder geval de lading
Maar je vind hem wel leuk relatiemateriaal?
oke ieder zijn eigen mening ,maar het mag wel iets minder bot
Ik snap beide kanten/denkwijzen, maar de manier waarop dat gecommuniceerd wordt zou ik niet pikken.

Waarom kun je niet mee gaan kijken? Misschien kun je op die manier ook het excessief drankgebruik van je vriend een beetje in toom houden, door bijv af en toe een frisje voor hem te bestellen. Hoe lang zijn jullie bij elkaar en hoe oud zijn jullie?
dit komt inderdaad wat kinderachtig over nu ik het teruglees.

maar dit is zomaar een greep uit 1 van de issues
we zijn beiden 21 half jaartje samen
Ik gok zomaar dat de vriend van TO niet wil dat zij zich met zijn drankgebruik bemoeit. En dat frisjes tussendoor bestellen niet in goede aarde valt.
Naar voor je

Maar vraag je eens af waarom hij geen tijd met je door wil brengen. Meestal is dat namelijk niet zo'n goed teken
Ik vind niet dat je zeurt, helemaal al niet omdat je zelf al voorstelt dat ie dan na de voetbal pas komt.

Zoals ik het lees lijkt het me geen fijne vriend!
quote:humpje schreef op 28 juni 2010 @ 14:30:

oke ieder zijn eigen mening ,maar het mag wel iets minder bot

huh????

er komen twee reacties, eentje pfff. en eentje of je het leuk relatiemateriaal vind... en dat vind je bot?
Ik zou mee voetbal gaan kijken.
Ach...

Ik zou hem aan de kant zetten. Wat een eikel.
nou ploes, niet zo bot.

je bent 21 jaar TO.. geniet :-)
Ik weet niet of ik het goed begrijp, maar jij wil 1 avond en hij zegt dat zijn leven niet om jou draait? Als je echt om iemand geeft, voelt dat niet als een opoffering...

30 pils? daar zou ik persoonlijk niet willen bij zijn...

Het lijkt mij dat hij niet wil wat jij wil...
.........
Als je pas een half jaar bij elkaar bent en je hebt maar 1 keer in de 4 weken kans om samen het weekend door te brengen, vraag ik me af wat het voor je vriend waard is. Met die 60 uur werk per week, denk ik dat jullie elkaar door de week ook niet zo vaak zien (ervan uitgaande dat hij een 9-17 job heeft)? 7 weekenden achter elkaar niet samen zijn, mijn vriend vertelde mij wat anders, laat staan andersom.

(Werkte ook 60u per week)
Nou, inderdaad. Er zijn vast leukere kerels te vinden dan dit exemplaar. Die wèl tijd met je willen doorbrengen en zich niet katjelam zuipen. En die geen "issues" hebben zoals jij het omschrijft.
Wat is er leuk aan deze vriend?
Ik heb pas notabene op mijn eigen verjaardag naar voetbal gekeken met mijn vriend, hij vind dat helemaal geweldig, en wie ben ik om dan moeilijk te doen? Ik snap dat je hem weinig ziet, maar als je samen met hem voetbal gaat kijken dan ben je toch ook samen? Misschien kan je dan zaterdag ook met hem mee? En dan maakt het toch ook niet uit of zijn vrienden erbij zijn, of vind je die toevallig vervelend?

Dat drinken zou ik echter ook niet pikken hoor, maar ik denk dat dat niet echt met dit probleem te maken heeft. Dat drankprobleem van je vriend moet je denkt ik afzonderlijk van bovenstaande kweste oplossen.
Hoevaak komt het nou voor dat het een wk is, en dat NL ook steeds wint?

Laat hem lekker zijn gang gaan, en feest mee, of niet.

Je houd rekening met hem, maar wel binnen jou planning...
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
Blijkbaar is hij ook niet zo origineel als ie alleen feestjes van anderen wil afstruinen. Doen jullie uberhaupt wel eens leuke dingen samen (niet naar een feestje)?
........
quote:humpje schreef op 28 juni 2010 @ 14:39:

dangeensuus:had alleen de bovenste nog gelezen sorry.

dankje voor jullie reacties.

denk inderdaad dat hij liever met zijn vrienden is,volgens hem verzin ik nl nooit wat leuks om te doen.volgens hem kom ik alleen maar met saaie dingen aan.

hij wil feesten,en hij wil dat ik ook feestjes heb waar hij dan mee naartoe kan.

die heb ik helaas niet want ik heb niet zoveel vrienden als hem dus ook geen feestjes.dat vind hij sneu.

voel me ook vaak verplicht maar wat te gaan doen met een vriendin,terwijl ik daar geen zin in heb,anders krijg ik weer te horen dat ik geen vrienden heb .

Als je dit naleest, is dit dan een persoon met wie je samen wilt zijn? Hij komt op mijn nogal onaardig over. Je moet je maar aanpassen aan zijn leven en als je dat niet doet pas je er niet in en ben je sneu omdat je bijvoorbeeld geen vriendin hebt.

Leuke vriend
ja klopt dat het wk is dat begrijp ik ook!

maar nogmaals er is altijd wel wat :feestje,evenementje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven