Pincode telefoon.
maandag 23 maart 2020 om 14:55
Klopt maar als het al 17 jaar lang zo is, dan vind ik het persoonlijk een ander verhaal.
Eerste 3 jaar mag ik het wel weten,
Nu besluit die om hem maar te veranderen?
maandag 23 maart 2020 om 15:04
Ja, omdat je ongevraagd in zijn priveleven zit te neuzen. Hij zei dat hij dat niet wilde. Meermaals zelfs!, Dat wist je Maar daar had je gewoon maling aan. Dus zorgt hij dat het nu niet meer kan. Lijkt me een logisch gevolg.overigens Komt niemand aan of in mijn telefoon. Ik laat hem wel eens een appje lezen van iemand ofzo. Maar zelf kan hij er echt niet in. Heef ie niets in te zoeken.jesszz1996 schreef: ↑23-03-2020 14:55Klopt maar als het al 17 jaar lang zo is, dan vind ik het persoonlijk een ander verhaal.
anoniem_387659 wijzigde dit bericht op 23-03-2020 15:07
16.79% gewijzigd
maandag 23 maart 2020 om 15:06
Wees eens eerlijk over die 'afspraken'. Hebben jullie met elkaar gesproken en zijn daar conclusies uit voortgevloeid of heb jij hem verteld hoe het moet gaan? Iemand beknotten werkt nooit. Het werkt zelfs averechts. Eerst verzwijgt hij dat hij 3 bier in de kroeg gehad heeft ipv dat ene dat jullie 'afgesproken' hadden omdat hij weet dat er een rel zal volgen als hij zegt dat hij 3 bier gehad heeft. En die grens wordt steeds opgeschoven om de simpele reden dat er geen oprecht contact meer is over dingen.jesszz1996 schreef: ↑23-03-2020 14:55Klopt maar als het al 17 jaar lang zo is, dan vind ik het persoonlijk een ander verhaal.
Je wist dat hij een flirt is en daar heb je simpelweg een verbod opgezet ipv er samen een modus in te vinden. Dat wil niet zeggen dat hij zuiver op de graat is maar jij hebt hier ook een aandeel in.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 23 maart 2020 om 15:43
en hij vindt van nietjesszz1996 schreef: ↑23-03-2020 14:55Klopt maar als het al 17 jaar lang zo is, dan vind ik het persoonlijk een ander verhaal.
jullie Grenzen passen niet bij elkaar
houd er maar mee op
maandag 23 maart 2020 om 15:48
jesszz1996 schreef: ↑23-03-2020 14:55Klopt maar als het al 17 jaar lang zo is, dan vind ik het persoonlijk een ander verhaal.
Omdat jij ongevraagd in zijn telefoon kijkt. Niet om even wat op te zoeken, maar bewust opzoek te gaan wat hij uitspookt of wat jij denkt wat hij uitspookt op het internet. Dat is heel wat anders.
Wanneer mijn partner dit zou doen, zou ik ook acuut de pincode wijzigen. Verder is het natuurlijk heel verstandig om sowieso een codeslot op de telefoon te hebben.
Ik ken de pincode, wachtwoorden van mijn vriend, en andersom. Maar ik zal het niet in mijn hoofd halen om zijn telefoon of laptop te gebruiken zonder overleg.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
maandag 23 maart 2020 om 16:24
ik zou ook een pincode op mijn tel zetten als mijn vriend stiekem in mijn tel zou kijken. of ik zou het denk ik zelfs uitmaken. ik vind dat gewantrouw zo onsexy. En ik heb helemaal niks te verbergen.jesszz1996 schreef: ↑23-03-2020 14:55Klopt maar als het al 17 jaar lang zo is, dan vind ik het persoonlijk een ander verhaal.
maandag 23 maart 2020 om 16:41
Logisch gevolg?Peponi schreef: ↑23-03-2020 15:04Ja, omdat je ongevraagd in zijn priveleven zit te neuzen. Hij zei dat hij dat niet wilde. Meermaals zelfs!, Dat wist je Maar daar had je gewoon maling aan. Dus zorgt hij dat het nu niet meer kan. Lijkt me een logisch gevolg.overigens Komt niemand aan of in mijn telefoon. Ik laat hem wel eens een appje lezen van iemand ofzo. Maar zelf kan hij er echt niet in. Heef ie niets in te zoeken.
maandag 23 maart 2020 om 16:42
Ik zou zo'n kwal gewoon dumpen, echt waarom TO?abracadabra schreef: ↑23-03-2020 16:24ik zou ook een pincode op mijn tel zetten als mijn vriend stiekem in mijn tel zou kijken. of ik zou het denk ik zelfs uitmaken. ik vind dat gewantrouw zo onsexy. En ik heb helemaal niks te verbergen.
En je hebt altijd wat te verbergen ( misschien niet iets heel spannends maar je hebt wat te verbergen) anders mag iemand gewoon in je telefoon zitten. Mijn vent kijkt maar een end weg.
maandag 23 maart 2020 om 17:05
Zowel man als ik hebben een telefoon van de zaak, waarmee we ook onze zakelijke mail in kunnen.
In die zakelijke mail staan dingen die echt niet voor vreemde ogen bestemd zijn en als mijn man ze leest is dat een officieel datalek.
Dus we hebben elkaars pincode niet. Technisch gezien idd omdat we iets te verbergen hebben. Heb ook nooit de behoefte om zij telefoon te controleren.
Overigens heb ik wel dezelfde reactie als jouw vriend. Ooit voor het bestaan van het mobieltje had ik al wel een e-mailadres. Mijn toenmalige vriend was erg onzeker en jaloers en las ook stiekem mijn mail... en altijd vond ie wel iets verdachts, en zelfs als ie niets vond werd ik er van beschuldigd dat ik dan wel van alles gewist zou hebben. En dus veranderde ik ook mijn password omdat ik het gezeur zat was. En omdat ik vind dat mijn afzenders er van uit mogen gaan dat wat zij mij sturen alleen door mij wordt gelezen.
In die zakelijke mail staan dingen die echt niet voor vreemde ogen bestemd zijn en als mijn man ze leest is dat een officieel datalek.
Dus we hebben elkaars pincode niet. Technisch gezien idd omdat we iets te verbergen hebben. Heb ook nooit de behoefte om zij telefoon te controleren.
Overigens heb ik wel dezelfde reactie als jouw vriend. Ooit voor het bestaan van het mobieltje had ik al wel een e-mailadres. Mijn toenmalige vriend was erg onzeker en jaloers en las ook stiekem mijn mail... en altijd vond ie wel iets verdachts, en zelfs als ie niets vond werd ik er van beschuldigd dat ik dan wel van alles gewist zou hebben. En dus veranderde ik ook mijn password omdat ik het gezeur zat was. En omdat ik vind dat mijn afzenders er van uit mogen gaan dat wat zij mij sturen alleen door mij wordt gelezen.
maandag 23 maart 2020 om 17:43
Ik heb ook een pincode op mijn privé telefoon. Niet dat man geïnteresseerd is wat ik app met mijn vrienden of mail naar weet ik veel. Maar omdat ik het niet nodig vind dat alles beschikbaar moet zijn als ik mijn telefoon een keer kwijt zou raken.
Als man nieuwsgierig is, krijgt hij de code. Maar in 8 jaar nog nooit gevraagd.
Als man nieuwsgierig is, krijgt hij de code. Maar in 8 jaar nog nooit gevraagd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 23 maart 2020 om 18:14
Dit,Luci_Morgenster schreef: ↑23-03-2020 16:42Ik zou zo'n kwal gewoon dumpen, echt waarom TO?
En je hebt altijd wat te verbergen ( misschien niet iets heel spannends maar je hebt wat te verbergen) anders mag iemand gewoon in je telefoon zitten. Mijn vent kijkt maar een end weg.
Ik ben van mening als een man niks te verbergen heeft geen pincode nodig heeft voor zijn partner, en daarbij jij voelt je onzeker TO en zijn keuze/oplossing daarop is zijn pincode wijzigen dat werkt ook niet positief en werkt alleen maar averechts bij jou.
maandag 23 maart 2020 om 19:43
maandag 23 maart 2020 om 19:48
Haha ten eerste je bent een topic begonnen of heb je het hele forum opgekocht voor het symbolische bedrag van 1 euro?jesszz1996 schreef: ↑23-03-2020 19:43Kom je nou mee, thanks voor de feedback.
Maar dat is niet de reden dat ik dit forum ben begonnen.
Dus reageer gewoon op wat ik te melden heb, of hou het lekker voor je.
Ten tweede juist op een openbaar forum mag je iemand ook aanspreken op tenenkrommende zaken als taalgebruik.
Dat mag jij inderdaad niet leuk vinden. Inhoudelijk heb ik al gereageerd. Een vent die op chatroulette zit en liegt en ineens zijn telefoon afschermt heeft mijns inziens wat te verbergen. Daarentegen is het ook niet tof van jou dat je blijkbaar constant alles checkt. Dus jullie passen niet bij elkaar. Simpel zat.
maandag 23 maart 2020 om 20:01
Dat van chatroulette was van een relatie waar ik nu al ongeveer 4 jaar van af ben.Eggo schreef: ↑23-03-2020 19:48Haha ten eerste je bent een topic begonnen of heb je het hele forum opgekocht voor het symbolische bedrag van 1 euro?
Ten tweede juist op een openbaar forum mag je iemand ook aanspreken op tenenkrommende zaken als taalgebruik.
Dat mag jij inderdaad niet leuk vinden. Inhoudelijk heb ik al gereageerd. Een vent die op chatroulette zit en liegt en ineens zijn telefoon afschermt heeft mijns inziens wat te verbergen. Daarentegen is het ook niet tof van jou dat je blijkbaar constant alles checkt. Dus jullie passen niet bij elkaar. Simpel zat.
Maar maakt verder niet uit.
maandag 23 maart 2020 om 20:09
ah je hebt een typejesszz1996 schreef: ↑23-03-2020 20:01Dat van chatroulette was van een relatie waar ik nu al ongeveer 4 jaar van af ben.
maandag 23 maart 2020 om 20:23
Zoek hulp, jij zoekt het in de foute mannenjesszz1996 schreef: ↑23-03-2020 20:01Dat van chatroulette was van een relatie waar ik nu al ongeveer 4 jaar van af ben.
Ligt niet aan de mannen, jouw fout
Houd daar mee op en wordt gelukkig
maandag 23 maart 2020 om 21:40
Afgezien van de indruk welke TO achterlaat door haar taalgebruik of überhaupt het hele verhaal, begrijp ik haar wel.
Haar vertrouwen is al meer dan eens geschaad door vriend dus ik begrijp haar wantrouwen/onzekerheid hierin wel. Dat wil niet zeggen dat haar gedrag rechtvaardigt maar ik kan er zeker wel begrip voor opbrengen.
Verbazingwekkend hoe zwart/wit sommigen hier denken/reageren op het feit dat het ‘not done’ is in de telefoon van je partner te neuzen. Hetzelfde verhaal maar beter (taalkundig) omschreven zou op veel meer bijval kunnen rekenen hier. Negeer de manier waarop haar verhaal hier staat en kijk puur naar de strekking, verplaats jezelf eens in de schoenen van TO..
@ TO
Ik zou adviseren met elkaar in gesprek te gaan, oprecht en eerlijk. Jullie hebben net een huis gekocht (gezien je verhaal niet heel verstandig) maar als jullie er beiden voor willen vechten is dat al een reden om samen de strijd met (niet tegen!) elkaar aan te gaan. Nog niet alles is verloren.
Haar vertrouwen is al meer dan eens geschaad door vriend dus ik begrijp haar wantrouwen/onzekerheid hierin wel. Dat wil niet zeggen dat haar gedrag rechtvaardigt maar ik kan er zeker wel begrip voor opbrengen.
Verbazingwekkend hoe zwart/wit sommigen hier denken/reageren op het feit dat het ‘not done’ is in de telefoon van je partner te neuzen. Hetzelfde verhaal maar beter (taalkundig) omschreven zou op veel meer bijval kunnen rekenen hier. Negeer de manier waarop haar verhaal hier staat en kijk puur naar de strekking, verplaats jezelf eens in de schoenen van TO..
@ TO
Ik zou adviseren met elkaar in gesprek te gaan, oprecht en eerlijk. Jullie hebben net een huis gekocht (gezien je verhaal niet heel verstandig) maar als jullie er beiden voor willen vechten is dat al een reden om samen de strijd met (niet tegen!) elkaar aan te gaan. Nog niet alles is verloren.
maandag 23 maart 2020 om 21:50
Ze heeft wel een punt, waarom zie jij dat niet? Waarom ga je een huis kopen met iemand die aantoonbaar niet te vertrouwen is?
maandag 23 maart 2020 om 21:54
Ik heb nog nooit een pincode gehad op mijn telefoon, ik zou echt niet weten wat daarvan het voordeel is.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
dinsdag 24 maart 2020 om 06:31