Pincode telefoon.

23-03-2020 11:51 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
anoniem_152360 wijzigde dit bericht op 12-08-2020 10:42
99.91% gewijzigd
hihi haha dan maar

Die is niet te vertrouwen.

Maar dat wist je al.
Dus jij mag heb wantrouwen en stiekem dingen doen, in zijn telefoon kijken.

Niet zo raar dat hij dit niet wilt, en er een pin code op zet. Jij bent niet te vertrouwen.

Vertrouwen verdien/krijg je door open en eerlijk te zijn. Jullie zijn dit beide niet.

Ga eens echt praten. Vertel wat je dwars zit, waar je problemen mee hebt. En hoe je vriend hier mee om kan gaan. Bijvoorbeeld door samen in zijn telefoon te kijken wanneer jij dit wilt. En dan natuurlijk niet dagelijks en helemaal niet een paar keer per dag. Of wat jij nodig hebt.

Het moet wel iets zijn van twee kanten. Dan moet jij ook dingen echt niet meer doen en zeker niet stiekem. Maak hier afspraken over.

Gaan jullie zo door, dan kan dit je relatie kosten.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Waarom ben je met hem gaan samen wonen? Je hebt hem vanaf het begin al niet vertrouwd.

Staat het huis op jouw naam?

Hij houd zich niet aan de afspraken, maar jij ook niet. Door toch weer op zijn telefoon te kijken.
Wie koopt er nou een huis met iemand die je niet volledig vertrouwt? Maar goed, gedane zaken nemen geen keer.
Tja, je kan ook accepteren dat hij soms vreemd gaat en/of in ieder geval contact heeft met andere vrouwen.

Je wist dit al voordat je besloot een huis met hem te kopen....

Een huis kopen, trouwen of een kind gaan hem echt niet veranderen.
Gelukkig geef je zelf het antwoord, je hebt ons niet nodig:
"Ik raak hierdoor helemaal in paniek, en ik kan hierdoor ook echt niet met hem samen zijn."

uitmaken dus

opgelost
Dumpen! Is vast niet het antwoord wat je horen.
Maar zijn jullie dat op die foto?
Dit gaat een dure grap worden huis kopen en relatie uitmaken.
En dit is allemaal gebeurt in de twee maanden dat jullie samenwonen? Voor die tijd was dit niet aan de orde?
lise1985 schreef:
23-03-2020 12:08
En dit is allemaal gebeurt in de twee maanden dat jullie samenwonen? Voor die tijd was dit niet aan de orde?
Nu zijn er ik die 3 jaar wat dingen gebeurd dat het vertrouwen dus compleet is ingestort.
Waarom koop je een huis samen met iemand die je niet vertrouwt?
Van controleren wordt hij niet betrouwbaarder hooguit slimmer. Hij is niet eerlijk en hij is niet trouw. Accepteren of weggaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
----
anoniem_64c635cf8decf wijzigde dit bericht op 23-03-2020 12:34
Reden: nvt
0.00% gewijzigd
Hoe komt het dat je een relatie neemt met iemand die je niet kan vertrouwen? Dit is zo'n geval van vertrouwen onder voorwaarden, dat is geen vertrouwen. Wil je daarmee leven?
Trotter schreef:
23-03-2020 12:13
Waarom koop je een huis samen met iemand die je niet vertrouwt?
Goeie vraag, hopen dat het beter werd denk ik.
Vertrouwen is de basis in een relatie. Jij vertrouwd je partner niet en hij jou niet. Op deze manier gaat dat niet werken. Ga in gesprek waarom hij zo flirt, waarom jij zo the need hebt om alles te checken. Geloof me, als je in deze relatie blijft op deze manier wordt je dood ongelukkig(spreek uit ervaring).
jesszz1996 schreef:
23-03-2020 12:39

Als het al drie jaar niks was, verandert hij echt niet zomaar.
Wat ga je nu doen? Wil je een relatie waarin aan beide kanten geen vertrouwen is?
viva-life22 schreef:
23-03-2020 11:56
Waarom ben je met hem gaan samen wonen? Je hebt hem vanaf het begin al niet vertrouwd.
.
dit dus
Niet geschoten is altijd mis
jesszz1996 schreef:
23-03-2020 11:51
Ben er bijvoorbeeld achter gekomen dat die dingen heeft verwijderd, een meisje der adres gaf op Snapchat en daar zou die wel even naartoe gaan om te ‘kletsen’, terwijl ik aan het werk zou zijn. (Wist niks van die afspraak af, ben daar zelf achter moeten komen).
Echt vreemdgaan heb ik hem niet op betrapt, het is meer dat die dingen voor me verwijderd en over dingen loopt te liegen.
Jij denkt dat hij alleen heeft gekletst? Alleen geketst denk ik eerder.
Je weet hoe hij is. Hij gaat vreemd, dat is wel duidelijk.
Prima als je dat wil en kan accepteren, maar ga je hoofd niet in het zand steken, en ga niet verwachten dat dit verandert.
-
Jullie passen mi niet echt goed bij elkaar. Ik ben helemaal geen flirt en zou het ook heel slecht trekken als mijn vriend een ontzettende flirt zou zijn, simpelweg omdat ik mij daar niet goed in zou kunnen verplaatsen. Ik zou zijn gedrag als een signaal van vreemdgaan kunnen interpreteren. Ik kan mij ook heel goed voorstellen dat een enorme flirt gestresst zou worden van mijn interpretatie daarvan. Dus slechte combi (ik ga er even vanuit dat je vriend geen vreemdganger is en het onschuldig bedoelt).
jesszz1996 schreef:
Serieus? Dit wordt alleen maar erger. Neem alsjeblieft geen kind, want daarvan gaat hij ook niet veranderen. Het is een vreemdganger, maar dat wist je al, je zult het moeten accepteren.
ik geef mn bek ook maar een douw
jesszz1996 schreef:

Hopen is in dit geval het uitstellen van een teleurstelling.

Duur grapje.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
je zou hetzelfde kunnen gaan doen en dan maar hopen dat hij zo druk gaat zijn met wat jij allemaal op je telefoon uitspookt dat hij zelf geen tijd meer heeft voor dat gedoe?
Lorem Ipsum
nog los van het feit dat hij idd gelijk heeft vwb snuffelen in zijn telefoon, vraag ik me wel af waarom je met hem een huis hebt gekocht als je hem niet vertrouwd ?
Hij is met van alles en nog wat bezig lijkt me uit je verhaal en dan koop je alsnog een huis met hem ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven