player?

11-10-2009 15:51 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Ik ben al een paar keer in handen gevallen van een player. Nu vind ik een jongen ontzettend knap, er is een grote aantrekkingskracht en hij is aardig. Toch ben ik door zijn uiterlijk en gedrag bang dat hij een player is. Iemand tips hoe ik mezelf bescherm en erachter kan komen of hij het goed met me bedoeld?
Hee haasje,

Ik denk dat je gelijk hebt

xx
Vind je dat ik hem kan bellen om te vragen om langs te komen morgen? Ik heb via de sms al een keer gezegd dat we elkaar ff int echt moesten zien, maar ik weet dus niet of hij dat gezien heeft.
Dat hij blijkbaar nogal puberaal en vooral emotioneel nog niet volwassen is. Dat lijkt me het meest logische. Daar moet je maar zin in hebben.
Het is al laat Bellaluna, ik weet niet of hij het wel leuk vind als je om deze tijd belt!

Ik denk wel dat het goed is om snel een afspraak te maken en even face to face vragen hoe hij over je denkt.

Vertel hem ook gewoon dat je er onwijs onzeker van word als hij stoned, raar loopt te doen. Dan kan hij het ook uitleggen.

Mijn man was ook wel eens stoned toen we net verkering hadden en dat vond ik verschrikkelijk. Ik heb toen verteld hoe ik me voelde en hij kon mijn onzekere gevoel ontkrachten.

Heel veel succes!
Hee Madhe, dat kan kloppen. Hij is 2jr jonger dan ik (ik ben 20). Nog nooit aantrekking gevoeld bij een jongere jongen, maja, kan gebeuren!

En ik ga niet nu bellen hoor haasje, ik bedoelde morgen! ;)

Ik vind het gewoon niet leuk dat ik nu nauwelijks wat hoor, vandaag zelfs helemaal niks. Maar dan hoor ik dus van die kennis dat hij ook zeurt dat hij niet durft. Nouja..
Zoals ik al zei, daar moet je maar zin in hebben.

Je vraagt je af of het een player is, want dat wil je niet. Maar dit wil je wel?

Zelfs al is hij geen player, het komt op hetzelfde neer. Jij niet blij, hij niet blij. Allemaal gezeur om niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven