Ploteseling vertrokken

12-12-2008 14:54 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben 5 maanden geleden door mijn vriend plotseling verlaten omdat hij vrij wilde zijn en wilde uitzoeken wat hij precies wil in het leven. Later ben ik erachter gekomen dat hij net voor of net nadat hij het uitgemaakt heeft een nieuwe relatie is begonnen. Hoezo vrij willen zijn....?

Zijn er andere hier die ook zoiets mee hebben gemaakt. Hoe is het later verlopen en hoe zijn jullie hiermee omgegaan?
Je hebt vanochtend toch ook een topic over dit onderwerp geopend.??.

Veel sterkte in elk geval.
Ik ben zelf verliefd geworden terwijl ik een relatie had.

Hier wel vanaf het "begin" eerlijk over geweest, mijn vriend werd er erg onzeker van maar wou er wel voor ons zijn.

Achteraf weet ik dat het een rebound liefde was.

Ik was wel gek op hem hoor, maar het was echt om los te komen van die lange relatie. Anders kon ik niet van hem los komen, was gek op hun allebei. Voelde me zo schuldig.

Was echt verschrikkelijk, en heb er achteraf ook spijt van.

Aan de andere kant, we hingen zo aan elkaar, misschien waren we nu dan nog wel bij elkaar.

Het is nu 2jr uit. En hij vind me nogsteeds erg leuk, we hebben dan ook geen contact want als we dat hebben groeien we weer naar elkaar toe. Ik heb een relatie dus vind dat niet zo gepast.

Ik heb ook je 1e topic gelezen..

Erg verwarrend zo'n situatie.
Ik heb gereageerd in je andere topic..misschien even lezen?
Ik denk trouwens dat mensen niet meer zo'n zin hebben om te reageren, omdat ze de moeite hebben gedaan in je andere topic. Ik heb niet het gevoel dat je mijn bijdrage waardeert als je gewoon nog een topic opent.

Dus ik laat het hier maar bij.
Déjà vu
Hier kun je vast wel ervaringen van anderen vinden...
Ach dames, ik denk dat TO dacht dat het misschien handiger was om voor die specifieke vraag een ander topic te openen. Kan het me wel voorstellen.
Nee, ze kreeg niet het antwoord dat ze wilde, ze stelde haar vraag nog een keer in dat andere topic. Toen daar niet meteen antwoord kwam, heeft ze deze geopend. Het ging gewoon niet snel genoeg. En de rest van de reacties..werden genegeerd.
Het leek me i.d. handig een nieuwe topic hiervoor aan te maken. De vraag had ik namelijk gesteld midden in mijn andere forum. Het spijt me als er verwarring hierdoor ontstaat. Ik kan hem helaas niet meer verwijderen.
Een vervelende boodschap overbrengen is nooit leuk en wordt ook zelden goed ontvangen. Dus je pakt hem dan wat leuker in. Zegt bij het uitmaken bijv.dat je vrij wil zijn, nog niet toe bent aan een relatie. Dat soort dingen. Gewoon om een vervelende boodschap wat aardiger te brengen.

Daarna ging hij gewoon verder met zijn leven.

Hoe bedoel je hoe het later gelopen is. 5 Maanden geleden ging het uit tussen jullie, dan zul jij inmiddels ook wel weten dat het leven gewoon doorgaat na zo'n relatie.
quote:pom508 schreef op 12 december 2008 @ 16:06:

Hoe bedoel je hoe het later gelopen is. 5 Maanden geleden ging het uit tussen jullie, dan zul jij inmiddels ook wel weten dat het leven gewoon doorgaat na zo'n relatie.Ik ben zeker verder gegaan met mijn leven en dat gaat ook goed maar ik was benieuwd of er na hele lange tijd weer contact is geweest en of daar nog iets positiefs uitgekomen is, maar misschien ben ik wel een romanticus of een onrealist en komt dat gewoon niet voor.
Bij ons is het contact altijd gebleven..om te blijven praten, omdat we elkaar niet konden missen (blijkbaar). Ik denk misscien simpel, maar als je tijdenlang niks hoort van iemand, dan zal de behoefte om je te zien niet zo groot zijn..

Of hij kan er niet mee overweg en doet dat teveel pijn. Maar ik gok erop dat hij nu happy is, en zijn leven met haar leidt.

En dan ben jij helaas uit the picture.
quote:Julus schreef op 12 december 2008 @ 16:18:

En dan ben jij helaas uit the picture.

Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk. Het is goed om dat af en toe te horen (lezen). Zodat je weer even met beide benen op de grond word gezet.

Thanx
quote:pmijn schreef op 12 december 2008 @ 16:25:

[...]

Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk. Het is goed om dat af en toe te horen (lezen). Zodat je weer even met beide benen op de grond word gezet.

ThanxZou je hem nog wel terug willen na dit alles?
In mijn hoofd niet maar in mijn hard helaas wel. Hoe stom het ook klinkt.
quote:pmijn schreef op 12 december 2008 @ 16:58:

In mijn hoofd niet maar in mijn hard helaas wel. Hoe stom het ook klinkt.

Uiteindelijk weet je hart ook dat als jullie weer bij elkaar komen, je zo beschadigd bent dat het waarschijnlijk nooit goed zal komen.

Hij is vreemdgegaan, heeft je pijn gedaan, is weggegaan, is teruggekomen, toen weer weggegaan, heeft je diep gekwetst etc.

Je hebt toch geen reden om te geloven dat hij écht om je geeft en voor je wil zorgen als hij dit alles heeft geflikt?

Pmijn, mijzelf is het niet overkomen, maar mijn man wel, met zijn ex, na 21 jaar huwelijk. Zij ging plots weg (of beter gezegd: liet hem niet meer in het huis binnen) onder het mom dat ze niet meer gelukkig met hem was, achteraf bleek ze een nieuwe relatie te hebben.

Hoe hij ermee omgegaan is en hoe het later verlopen is: eerst was hij verbijsterd, ging door allerlei emoties (verdriet, woede...), vervolgens heeft hij zijn leven opgepakt, anderhalf jaar later heeft hij mij ontmoet en nu is hij zijn ex dankbaar dat zij hem verlaten heeft, omdat hij nu veel gelukkiger is.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven