Poe.. lastig die onzekerheid!

18-01-2009 14:30 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,

Ik ben een meid van bijna 21 jaar.. momenteel heb ik 3x gedate met een jongen van 26 jaar..

Hij is erg onzeker over zichzelf.. en ik ook..

Op de 3e date hebben we gezoend..

Ik vind hem echt ontzettend leuk.. en heb vlinders..

Dus ik dacht.. nodig hem hier thuis uit (woon op mezelf)..

Vandaag dacht ik.. trek mn stoute schoenen aan.. en vraag of hij zin heeft om hier te komen eten.. en daarna nog een filmpje te kijken..

Zijn antwoord was:

nee hoor, wil alleen gewoon nog niet iets te serieus hebben..

Waar hij daarna op zei.. jij bent misschien al wat verder dan ik...

Nu denken jullie natuurlijk, waarom dit topic?..

Ik wil gewoon weten.. denken jullie dat hij het ziet zitten?

Ik ben gewoon erg onzeker op dit gebied omdat, mn ex me vaak heeft bedrogen..

Ik hoop dat jullie reageren ..

Liefs,

San
Poeh, wat lastig. Ik vind hem niet echt overlopen van enthousiasme. Jij?

Dat je nog niet iets serieus wil beginnen ok, maar zijn weigering vind ik wel wat bot. Hij is onzeker maar niet onzeker over wat hij wil volgens mij.
Ik denk dat hij het niet ziet zitten, sterker nog; volgens mij heeft hij je dat ook gezegd ('Ik wil niks te serieus en jij bent verder dan ik..')... Wat vind je zelf van zn antwoord? ... of zoals Eleonora het zegt; Vind jij hem overlopen van enthousiasme?
anoniem_74089 wijzigde dit bericht op 18-01-2009 14:41
Reden: foutje..
% gewijzigd
Hallo San,

Je vraagt je af of hij het ziet zitten. Of hij wát ziet zitten? Een filmpje? Eten? Daten? Een relatie? Nádat hij letterlijk heeft gezegt nog niets serieus te willen als antwoord op de vraag of hij gezellig mee-at en een film kwam kijken weet je het antwoord toch al?
Beetje lastig om hierover iets te zeggen omdat ik zo weinig weet. Wie jij bent, wie hij is, wat jij hebt meegemaakt, hoe jij in elkaar zit, en hoe hij in elkaar zit. Dus iemands mening vragen over dit onderwerp is btje moeilijk denk ik....

Maar goed, zal er toch wat over zeggen: Ook al zegt hij te denken dat jij een stapje verder bent, dat hoeft dan ook weer niet te zeggen dat hij niet nog een keer wat wil afspreken. Hij wil volgens mij niet te hard van stapel lopen.

Niet gelijk in de stress schieten iig. Eventjes wachten en hem later nog een keer vragen of wachten tot hij initiatief neemt. Doet hij dat niet dan weet je (helaas) gelijk wat hij wil....

Succes iig!
Thanks voor jullie snelle reacties..

Ik zal anders even iets meer vertellen..

Ik zei daarna tegen hem.. het komt vast allemaal wel goed..

Waarop hij reageerde met "inderdaad'..

Misschien veranderd dit de situatie?

Hij is een keer flink op zn snufferd gegaan in een relatie.. misschien dat dat ook mee telt.. dat hij nu wat rustiger aan wilt doen..

Ook niet geheel onbelangrijk.. we kennen elkaar pas 3 weken :$..
Doe lekker rustig aan! Kijk het dus nog even rustig aan.

Ik snap je onzekerheid heel goed hoor, heb ik zelf ook maar al te vaak. Ik zit ook in de date-fase met een leuke jongen die ik nog niet zo lang ken. En omdat je elkaar nog niet zo lang kent weet je dus ook niet hoe die ander dus in elkaar zit.... Ik verwacht meestal te snel te veel van iemand, te snel een reactie bijvoorbeeld of te snel een initiatief van hem dat hij weer iets wil afspreken. Als hij dan eventjes niks van zich laten horen schiet ik ook snel in de stress... Maar heb wel geleerd dat je jezelf daar alleen maar mee hebt.

Mannen willen gewoon (zeker in het begin denk ik) niet te hard van stapel lopen om zo geen hoge verwachtingen te scheppen. Take it easy is denk ik hun motto :-)

Maar ga ook niet als een hondje zitten wachten. Dat is ook niet goed.
huh? je vraagt hem te eten en hij reageert alsof je hem ten huwelijk hebt gevraagd?!

En waarom reageerde je dan met 'het komt vast allemaal wel goed'

Je bent een potentiele vriendin he? niet zijn hulpverleenster.

Als ik jou was zou ik het even wat tijd geven... laat maar even het initiatief van zijn kant komen...
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Maar jullie denken niet.. dat hij mij totaal niet ziet zitten?

@ Jann: ik had het zo zelf kunnen schrijven, wat jij daar allemaal zegt ;)..

Om precies te zijn zei ik: komt allemaal vanzelf wel..

(wist niet zo goed wat ik moest zeggen)
Ik denk dat jij een relatie wilt, en hij nog niet (omdat hij er misschien nog niet aan toe is).. Maar gewoon leuke dingen doen kan toch... en dan zal de tijd het wel leren...

Moeilijk hoor, want ik snap wel dat jij graag bevestiging hebt.

Hoe zijn de eerdere dates verlopen... ik bedoel, van wie kwam het initiatief? Dat begon toch ook met 'gewoon' iets leuks samen doen?
En volgens mij zitten wel meer vrouwen zo in elkaar hoor, want denk niet dat wij de enigen zijn die zo reageren na een geslaagde date.

Weet je wat ook een trigger is. Voor jou was dat zoenen op date nummer drie misschien een teken dat er mogelijk meer in zit. Maar dat hoeft voor hem nog niet zo te zijn.

Vrouwen, althans ik wel, zijn ook zo goed in het invullen van situaties/gedachten voor anderen. Daar moet je dus voorzichtig mee zijn, want je kent hem nog helemaal niet. Dus ga niet zijn gedachten/gevoelens invullen is nog even een tip.
Nee als ie je helemaal niet zag zitten had ie sowieso niet 3x met je gedate lijkt me (en gezoend met je!)

Dus gewoon even lekker chill, en laat hem maar met een initiatief komen
Afwachten op zijn initiatief is alleen makkelijker gezegd dan gedaan....Dus als je op een gegeven moment,als hij al een tijdje niets van zich heeft laten hore, wil weten wat hij wil dan zou ik daar naar vragen.
Hij kwam met het voorstel voor date 1.. date 2 van mijn kant.. en date 3.. was meer een samenloop.. ik vertel ergens over.. hij zei.. oh leuk!! :D.. en toen zei ik.. ga je mee..? ja dus..

Maar hij zei wel van.. ik zoen gewoon niet zo snel..

Dus misschien wilt hij wil.. maar gewoon rustig aan?
En toch heeft hij gezoend, dat zegt dan toch zeker wel iets!
Ja je wilt te snel!

(al vind ik je initiatief voor een etentje bij jou thuis een prima voorstel hoor)

Hij wil gewoon wat rustiger...

Dus geduld!! (ja ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan.) maar als je nu gestresst 20 smsjes gaat sturen of ie nog wel van je houdt (oke beetje overdreven...) dan rent ie alleen maar weg.

Dus relaxed doen, wel beetje contact houden, interesse tonen, koetjes & kalfjes praat, en dan wachten tot HIJ komt met een datevoorstel.

Viola.
Lastig he, die onzekerheid... Ik ben het met Iris eens... Hij vind je vast en zeker leuk, maar gaat wat minder hard dan jij...

Lees de tips van Iris.. en Viola...

Suc6 meis!
Haha ja ik wil vaak te snel..

En bevestiging omdat mn vorige relatie in 1 groot drama is uitgelopen..

En smsen doen we sowieso niet zo (hij houd er niet van)..

Maar jullie denken dat het dus wel goed komt?
Zeker weten dat natuurlijk niet, maar ik denk dat t zeker zou kunnen. Succes meis, en hou ons op de hoogte :-)
Wanneer was de derde date?
quote:San87 schreef op 18 januari 2009 @ 14:54:

Thanks voor jullie snelle reacties..

Ik zal anders even iets meer vertellen..

Ik zei daarna tegen hem.. het komt vast allemaal wel goed..

Waarop hij reageerde met "inderdaad'..

Misschien veranderd dit de situatie?

Hij is een keer flink op zn snufferd gegaan in een relatie.. misschien dat dat ook mee telt.. dat hij nu wat rustiger aan wilt doen..

Ook niet geheel onbelangrijk.. we kennen elkaar pas 3 weken :$..

Oke, jullie kennen elkaar pas. Rustig aan is dan altijd een goed idee. Maar helaas moet ik zeggen dat het mijn ervaring is (en de ervaring van velen anderen met mij) dat als een man zegt niets serieus te willen hij dit meent! Dan heeft het ook geen zin om te wachten tot hij dat wel wil.

Mannen die dit zeggen zullen namelijk ook (net als ieder ander) wel uitkijken dit te zeggen tegen iemand waar ze helemaal verliefd op (kunnen) zijn (ge)worden. En dat is bij jullie dus waarschijnlijk niet helemaal het geval. Deze man dekt zich namelijk in voordat er ook maar een relatie aan zit te komen.

Heb je al sex met hem gehad? Hoe zit het met het contact tussen jullie dates in? Hebben jullie contact, of stelt hij vrij snel na de date een volgende date voor? Dat laatste laat namelijk toch wat enthousiasme zien.
Nee alleen nog maar gezoend.. maar hij gaf aan helemaal niet snel te zoenen..!

Ik spreek hem dagelijks, mail/msn.. en bellen 2x per week..

We hebben wekelijks een date..

Maar waarom zegt hij dan inderdaad.. als ik vraag van.. komt vast vanzelf wel..?
Wanneer was de laatste date?
Misschien is t beter om t allemaal even te laten rusten en jezelf te teveel vragen te stellen....

Je hebt nog steeds contact met hem, dat lekker zo houden, wachte tot hij initiatief neemt en anders zelf vragen wat hij wil en dan merk je vanzelf wel hoe het gaat lopen.

Als je je nu allerlei dingen af gaat vragen waarom, wat, wanneer, hoe enz enz dan werkt dat toch niet. Dan heb je weer die valkuil dat je dingen voor een ander in gaat vullen.

Laat t gewoon lekker lopen zoals het loopt...
die was afgelopen vrijdag ..

Hoezo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven