Positieve berichten!

30-05-2012 10:34 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve forumgenoten,

Veel topics gaan natuurlijk over problemen, en met name vreemdgaanderij. Interessant om te lezen, zet je aan het denken, maar soms krijg ik ook het idee dat liefdesrelaties vroeg of laat garant staan voor pijn.

Daarom even dit 'tegen' topic. Hoe kan het ook ánders? Zijn er hier gelukkigen? Trouwe mannen en vrouwen? Leuke momenten en eigenschappen van je partner? Lieve koosnaampjes? Droombruiloften? Noem maar op!!

Ik zal beginnen!

Sinds een maand of 10 ben ik heel erg verliefd. Ik ben al vaker verliefd geweest en ik heb heel wat relaties in allerlei soorten en maten achter de rug, dus ik weet precies wat ik wel en vooral wat ik niet wil. Ik heb mijn intuïtie leren vertrouwen.

En dit keer zeggen mijn hoofd en mijn hart: dit is de goede. Op deze kan je bouwen, zonder dat hij saai wordt en zonder ander gezeik. Geen vuiltje aan de lucht, op mijn eigen issues na waar ik hard aan werk en goed met hem over kan praten.

Heerlijk om weer langzaam te durven denken aan een toekomst samen met iemand ipv alleen als eenzame cat-lady!

Nou, brand maar los ;)
ik heb net mijn verhaal ff kort neergezet in een ander topic :P

maar zet hier wel de uitgebreide versie neer.

3,5 jaar geleden, gingen de vader van mijn zoontje van toen nog geen 2 en ik uit elkaar. Ik kwam er letterlijk en figuurlijk alleen voor te staan. een vriendin van me zei dat ik me bij paiq moest inschrijven zodat ik afleiding kreeg. en de eerste die ik daar tegen kwam was R. R. woonde in de zelfde stad als mij en een paar jaar ouder dan ik en het klikte vanaf het begin. we zagen elkaar IRL regelmatig en we begonnen te daten, waar ik mijn zoontje bewust buiten hield. ik vond hem erg leuk, en hij mij ook, maar wilde geen relatie. dus heb ik me er over heen gezet en toen werd hij verliefd op mij. Het is niks geworden. Maar we hadden wel een goede band. R. stond me bij bij alles. (ben beschuldigd van verwaarlozing door de buren, maar R. was er voor me tijdens het gesprek met het AMK, die vonden niet dat ik mijn zoontje verwaarloosde) Toen mijn zoontje waterpokken had, kwam hij oppassen, zodat ik ff boodschappen kon doen en zo waren er nog veel meer voorbeelden waarbij hij er echt voor me was. na een jaar kreeg ik een relatie met iemand anders. en hij verhuisde weg uit deze stad. We zagen elkaar dus niet meer maar we spraken elkaar via msn. Regelmatig sprak ik met hem over mijn relatie die niet lekker liep en kon niet echt bij mijn vriend terecht met mijn dingen maar wel bij R. op een gegeven moment werd ik verliefd op R. en besloot ik mijn relatie van een kleine 2 jaar te verbreken. R. en ik zijn weer gaan daten en nu hebben we ondertussen al 2 maanden een relatie en we zijn erg gelukkig samen.

Ik vind het heeeerlijk om een relatie te hebben met hem. ik vind dat we erg goed bij elkaar passen. En het voelt alsof hij de ware is. Het is misschien stom om te zeggen, maar ik zie mezelf gelukkig oud worden met hem. Omdat onze relatie is gebasseerd op vriendschap en we een hele bijzondere band hebben samen. om maar te eindigen met een cliché opmerking.
Gister zei ik trouwens voor de grap dat we weer moesten gaan daten ( met elkaar ) omdat we dat nooit echt hebben kunnen doen! Binnenkort zijn we 2jr getrouwd en kreeg net een agenda verzoek met: you will see

Yay! Ik heb dus toch een supervent die luisterd als ik zit te blaten
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Oeh, superleuk!!

Ja de mijne is niet zo van verrassingen maar hij heeft er nul ervaring mee, maar pas had hij wel een heel leuk shirtje spontaan voor me besteld!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven