potverdrie, wat een leuke vent!

12-12-2010 21:41 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Had vorige week training voor mijn werk. Komt er iemand iets vertellen en ik ben meteen onder de indruk. Voelde dat ik begon te stralen en ik hoorde niet meer wat hij vertelde. KLein groepje waarmee ik zat, dus hij heeft mij ook wel gezien. Ik moest ook iets voor doen en hij hielp daarbij...pffff...ik zag mezelf stralen! O o o...Hij heeft tien minuten even wat verteld en is weer vertrokken (was toevallig dat hij kwam in de ruimte en de trainer nodigde hem spontaan uit iets te vertellen.)

Nou ja, wat kun je er mee? Ik weet alleen zijn voornaam. Verder niets.

Ben trouwens 35 en al jaren vrijgezel. Wat ik met dit topic wil? Eigenlijk wilde ik het gewoon ff kwijt.
En ga je contact met hem zoeken?
ik ga trouwen met de trainer die ik via mijn werk ben tegen gekomen
Achteraan gaan!!
Hup, zijn achternaam achterhalen en contact met hem opnemen!
Oh wat leuk liselore!!!

Ik heb natuurlijk al zitten googlen op zijn voornaam en die vorm van training, maar wordt niets wijzer. Misschien dat ik morgen nog een ingeving krijg!
Mail dan gewoon die trainer, die kent hem toch?
Primabella!! Wat een oplossing! Tsjongejonge dat ik daar niet aan dacht. Maar als ik er zo over na denk: is dat niet raar? En het laatste dat ik wil is wanhopig over komen ofzo. En misschien heeft hij een vriendin. Aan de andere kant; niet geschoten....
Roosje, je eerste gevoel is dat je hem leuk vindt, waarom niet een poging wagen! En al zegt hij nee, dan veranderd dat niets aan de situatie zoals die nu is. Oftewel: je hebt niets te verliezen, maar misschien wel iets heel leuks te winnen!
Ik zeg: mailen!!
Achternaam achterhalen, mailen, vriendjes worden via LinkedIn, dat soort dingen. AKTIE!

(Tenzij je vorige week van mijn lief deze training hebt gehad, dan mag je niet mailen, hahaha)
Waarom staat dit op Relaties?
quote:Zamirah schreef op 13 december 2010 @ 08:58:

Waarom staat dit op Relaties?Daarom
Ik dacht ze hem alleen lekker vond...
Er staat dat ze ging stralen Zam, niet dat ze ging palen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nou Kim, dat zou wat zijn...als het dezelfde is! Maar ja, dat zou wel heel erg toevallig zijn. HIj had in ieder geval geen ring om.

Maar ik heb vandaag nog niets gedaan, want was zo druk op het werk! En nu twee dagen vrij. Op google kan ik hem niet vinden. Ikheb al van allerlei combinaties ingetoetst, maar niets. Ik heb de site van dat trainingsbureau bekeken, maar daar staat hij niet op/ bij.

Ik ga straks verder googlen en anders mail ik wel naar die site...
Die training vond toch niet toevallig in hotel G in K plaats?
Hotel Grimbergen in Kootwijkerbroek?
quote:Very Cherry schreef op 13 december 2010 @ 09:23:

Er staat dat ze ging stralen Zam, niet dat ze ging palen
World of Warcraft: Legion
En heb je nog gemaild gisteren?

Al wijzer geworden qua naam?

Ik zeg actie ondernemen
quote:Elynn schreef op 13 december 2010 @ 18:53:

Die training vond toch niet toevallig in hotel G in K plaats?Oei, Elynn schijt peuken. Die heeft namelijk ook al gemaild?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 15 december 2010 @ 00:19:

[...]

Oei, Elynn schijt peuken. Die heeft namelijk ook al gemaild?

Nee, peuken rook ik over het algemeen gewoon op.

Vriendin van mij had in hotel G in K een training van Leuke Vent en is van plan actie te ondernemen. Ze was ze niet de enige die zichtbaar onder de indruk was, vertelde ze. Dusse, ik dacht: misschien was TO toevallig ook daar.
Als de trainer hem kende dan kan je hem misschien terugvinden via het linkedin profiel van de trainer. Dan zijn ze vast 'connected', en misschien ook wel facebook vrienden.
Het is december, dus je hebt nu allerlei kansen om contact op te nemen. Stuur een leuke kerstkaart of een aardigheidje als je weet wie hij is.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven