Praattopic deel 2

03-07-2011 18:18 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Gelukkig heb jij geen eigen site Matth. En nou ook niet de baas gaan lopen spelen op dit topic, anders open ik hoogstpersoonlijk het enigste echte eikeltopic waar iedereen mag vloeken en tieren zoveel hij/zij wil.

.
Juist! Ik begin een beetje het idee te krijgen dat jij het gevoel hebt "omdat jij dit topic gestart hebt" dat je nu ook mag gaan bepalen wat er hier gepost wordt. Of er op zijn minst inspraak in kan hebben. Als dat het geval is moet je het zeggen hoor. Dan sluit ik me bij Donkey aan en houd ik het hier verder voor gezien.

Of is dit weer jouw typische manier van provoceren?

Nog 1 speciaal voor jou dan

Ik kan in ieder geval je bericht verbergen, wat ik ook heb gedaan. Anders had ik hem wel verwijderd.
Matth de wannabe Mod heeft de negeerknop op mij gebruikt!

Nou dan neem ik maar afscheid van dit topic meiden. Was heel leuk op het vorige, maar op deze manier heb ik er nu al geen zin meer in.

Als er animo is voor een eikeltopic hoor ik dat graag.
quote:matth0 schreef op 04 juli 2011 @ 03:52:

Ik was me aan het bedenken, stel ik was beheerder van een site en mensen konden erop reageren. Dan zou ik een verbod instellen als mensen het geloof belachelijk zouden maken of ermee zouden spotten en vloeken met de naam van God of Jezus. Dan zou ik die reacties verwijderen en uiteindelijk zou de persoon een ban kunnen krijgen, als hij/zij zo doorgaat.

Moet je doen, er bestaan al dat soort sites waar kleine dicatortjes dag en nacht met hun vinger op de ban-knop zitten.

Ik zou zeggen: Veel succes!
Khemam zullen we een nieuw topic starten dan?
Weet iemand nog hoe dat liedje heet op pagina 2?
Als Khemam weggaat ga ik ook weg!

Dan missen we namelijk een essentieel onderdeel van dit praatgroepje dus Khe, open maar een nieuw topic dan kom ik daar meeschrijven!

Ik was namelijk juist zo blij met dit klets topic en ik kan jou, Xal, Gaia, Yellow, Donkey, Roos, Dibs niet meer missen hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En dan nog even speciaal voor Mattj, chapeau!!!

Je hebt zojuist eigenhandig je eigen topic om zeep geholpen!

Ik wens je oprecht veel geluk,geloof en liefde toe maar mij zal je hier niet meer zien!

Ik ben namelijk een vol overuiger van de vrijheid van meningsuiting, het maken van een gebbetje en de serieuze noot allemaal in 1 topic!

Het ga je goed
Ja wie opent een nieuwe en laat het me weten waar ik moet zijn, want ik ga met jullie mee...
quote:matth0 schreef op 04 juli 2011 @ 06:11:

Ik kan in ieder geval je bericht verbergen, wat ik ook heb gedaan. Anders had ik hem wel verwijderd.Wat een gezellig rukkertje ben je toch he?
Eigenlijk vind ik de eer aan Khemam, het was haar idee, mocht ze niet willen dan doe ik het wel...
Ik vind dit ook niet meer leuk. Ik houd ook niet van vloeken, maar als dat ergens zou staan, lees ik er overheen. En ik ga zeker niet diegene daarom veroordelen. Ik ben een groot voorstander van de vrijheid van meningsuiting.
Maar wat ik al eerder zie mathooo kan alleen maar provoceren...

En op deze manier jaagt hij iedereen weg.

Proficiat Mathhooo.
.
Leuk voor "ze" dan Matth, ik gok zomaar dat je precies 0 "ze" gaat overhouden!
quote:matth0 schreef op 04 juli 2011 @ 14:10:

[...]

Dan weten ze meteen waar de grens ligt.En wederom een provocatie van Mathooo...
.
En naastenliefde dan Mathooo...? Of blijf je in je eentje over... in je "eigen verzonnen strijd" tegen?
.
quote:matth0 schreef op 04 juli 2011 @ 14:18:

[...]

Je draait het precies om.En wederom een provocatie van Mathooo...
.
.
En weer blijft Matt0 met lege handen achter; de leuke vrouwen hebben geen zin meer in zijn gezelschap. Hoe zou dat nou toch komen ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven