Praten?

26-04-2018 21:23 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik wil heel graag weten of er hier mensen zijn. Die na maanden of jaren geen contact toch hun ex terug op de stoep hebben gehad of terug samen zijn. En hoe lang dit duurde voor een van jullie terug kwamen? En of jullie erover willen praten

Thanks
Je gaat dan ook zitten wachten op je ex?
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
26-04-2018 21:25
Je gaat dan ook zitten wachten op je ex?

Nee tuurlijk niet. Maar ik vraag het me wel af of dit gebeurd.
MEvp schreef:
26-04-2018 21:28
Nee tuurlijk niet. Maar ik vraag het me wel af of dit gebeurd.
Tuurlijk gebeurt het.
Er zullen vast een aantal succesverhalen tussen zitten, maar vaker hoor je dat dergelijke relaties vroeg of laat toch definitief stuklopen.
Hoelang zit je zelf al te hopen dat hij/zij terugkomt?
Alle reacties Link kopieren
Vaak kom je na weken tot jaren treuren en hopen iemand tegen waardoor je je ex helemaal vergeet. En dan zoooo blij bent dat het nooit meer goedgekomen is met je ex.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Die verhalen heb ik wel eens gelezen in 'damestijdschriften'. Vooral tienerliefdes die op hun vijfendertigste elkaar weer tegenkomen en huisje-boompje-kindje beginnen.

Maar kom op, je gaat toch niet 20 jaar zitten wachten totdat het huwelijk van je ex en zijn nieuwe vrouw stukloopt?

Ik heb geen percentages, maar ik schat dat in 99% van de beëindigde relaties geldt: voorbij is en blijft voorbij.
Alle reacties Link kopieren
In de meeste gevallen ligt de ex allang met iemand anders te boemsen en is jou allang vergeten.

Daar ga je toch niet op wachten? Dadelijk word je weer om niks weggedaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Bblientje schreef:
26-04-2018 21:33
Tuurlijk gebeurt het.
Er zullen vast een aantal succesverhalen tussen zitten, maar vaker hoor je dat dergelijke relaties vroeg of laat toch definitief stuklopen.
Hoelang zit je zelf al te hopen dat hij/zij terugkomt?

Wel. Een half jaar. Bedoel ik probeer verder tegaan maar bijvoorbeeld een vriend is vandaag 2 jaar later terug bij zn ex. Na af en toe in 2 a 3 maanden een dag iets te sturen en elkaar up to date te laten. Zelf hadden ze soms gevoelens voor een ander maar dat werd later niks omdat ze nog vaak aan elkaar dachten. En nu is die hoop er weer terwijl ik dacht dat ik er toch beter mee kon handelen.. 😔
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
26-04-2018 21:37
Vaak kom je na weken tot jaren treuren en hopen iemand tegen waardoor je je ex helemaal vergeet. En dan zoooo blij bent dat het nooit meer goedgekomen is met je ex.

Dus het kan soms nog jaren duren voor je er echt 100 % over bent? We hadden echt een hele intieme relatie met heel veel mooie momenten en kleinen dingen.. En het zit me soms echt nog dwars.. Hij is nu namelijk verliefd op een meisje uit engeland die hij nog niet heeft gezien maar online heeft ontmoet. Wss in mei of juni gaan ze elkaar ontmoeten en het doet best pijn..
MEvp schreef:
26-04-2018 21:42
Wel. Een half jaar. Bedoel ik probeer verder tegaan maar bijvoorbeeld een vriend is vandaag 2 jaar later terug bij zn ex. Na af en toe in 2 a 3 maanden een dag iets te sturen en elkaar up to date te laten. Zelf hadden ze soms gevoelens voor een ander maar dat werd later niks omdat ze nog vaak aan elkaar dachten. En nu is die hoop er weer terwijl ik dacht dat ik er toch beter mee kon handelen.. 😔
Dat is vrij normaal hoor, afhankelijk van hoelang jullie een relatie hebben gehad vind ik 6 maanden nog kort.
Waarom is het uitgegaan?
Als het een erg ongezonde relatie, met veel ruzie, verwijten, slechte communicatie kan je er bijna vergif op innemen dat een tweede poging ook zal mislukken.
Mensen veranderen doorgaans niet maar misschien moet je nog een keer op je bek gaan om dat te beseffen.
En daar is ook niks mis mee.
Aldoende leert men.
Alle reacties Link kopieren
MEvp schreef:
26-04-2018 21:44
Dus het kan soms nog jaren duren voor je er echt 100 % over bent? We hadden echt een hele intieme relatie met heel veel mooie momenten en kleinen dingen.. En het zit me soms echt nog dwars.. Hij is nu namelijk verliefd op een meisje uit engeland die hij nog niet heeft gezien maar online heeft ontmoet. Wss in mei of juni gaan ze elkaar ontmoeten en het doet best pijn..
Als je persé niet verder wil met je leven omdat je je zinnen op hem hebt gezet wel. Maar dat doe je zelf.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Bblientje schreef:
26-04-2018 21:50
Dat is vrij normaal hoor, afhankelijk van hoelang jullie een relatie hebben gehad vind ik 6 maanden nog kort.
Waarom is het uitgegaan?
Als het een erg ongezonde relatie, met veel ruzie, verwijten, slechte communicatie kan je er bijna vergif op innemen dat een tweede poging ook zal mislukken.
Mensen veranderen doorgaans niet maar misschien moet je nog een keer op je bek gaan om dat te beseffen.
En daar is ook niks mis mee.
Aldoende leert men.
We waren 3 jaar samen, we hadden amper ruzie, het ging echt top tussen ons. En we deelde heel veel leuke momenten op ons eigen onozele manier. En die kleine dingen. Hij heeft het uitgemaakt omdat hij twijfels had of ik wel degene was om een toekomst mee op te bouwen. Die hoop zit er nog steeds dat hij terug komt hoe hard ik me ook zelf afleid en het probeer los te laten.
Alle reacties Link kopieren
Rot voor je TO. Maar...laat het gaan.

Hier ook ooit weer terug bij een ex gegaan. Uiteindelijk toch uit en nu getrouwd met iemand die 10 keer beter bij me past.
Toen voelde ik me wel rot natuurlijk, maar op een mensenleven is dat echt maat kort.
Alle reacties Link kopieren
Kennelijk maakte jullie samenzijn minder indruk op hem dan op jou.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
MEvp schreef:
26-04-2018 21:28
Nee tuurlijk niet. Maar ik vraag het me wel af of dit gebeurd.
Wel dus.
MEvp schreef:
26-04-2018 21:58
We waren 3 jaar samen, we hadden amper ruzie, het ging echt top tussen ons. En we deelde heel veel leuke momenten op ons eigen onozele manier. En die kleine dingen. Hij heeft het uitgemaakt omdat hij twijfels had of ik wel degene was om een toekomst mee op te bouwen. Die hoop zit er nog steeds dat hij terug komt hoe hard ik me ook zelf afleid en het probeer los te laten.
Dat is wel zuur ja als het op zo een manier uitgaat, snap dat je nog hoop koestert.
Heeft hij ook verteld waar de twijfels vandaan komen?
En is hij is al verder gegaan met zijn liefdesleven?
MEvp schreef:
26-04-2018 21:58
We waren 3 jaar samen, we hadden amper ruzie, het ging echt top tussen ons. En we deelde heel veel leuke momenten op ons eigen onozele manier. En die kleine dingen. Hij heeft het uitgemaakt omdat hij twijfels had of ik wel degene was om een toekomst mee op te bouwen. Die hoop zit er nog steeds dat hij terug komt hoe hard ik me ook zelf afleid en het probeer los te laten.
Hebben jullie nog contact dan? Bij mij is dat precies zo ook gegaan. Ook na bijna drie jaar twijfel of ik wel degene was om een toekomst mee op te bouwen. Daarna helemaal geen contact meer mee gehad. Ook al waren de jaren samen top.
Alle reacties Link kopieren
Bblientje schreef:
26-04-2018 22:03
Dat is wel zuur ja als het op zo een manier uitgaat, snap dat je nog hoop koestert.
Heeft hij ook verteld waar de twijfels vandaan komen?
En is hij is al verder gegaan met zijn liefdesleven?

Hij kon me niet zeggen over wat hij twijfels had, hij kreeg gewoon dat gevoel waardoor zijn gevoelens minder werden. We hadden 7 weken niet gesproken, eergisteren nam die weer contact met me op om zijn excuses aan te bieden hoe hij de laatste maanden na het gedaan was me behandelde. Dat hij zich er enorm schuldig over voelde en een hele week aan het piekeren was om zijn excuses aan te bieden. En toen vertelde hij me dit. Een klap in mijn gezicht, dat hij een meisje online ontmoet had, dat hij er gevoelens voor heeft en het serieus wilt proberen met haar, ze woont wel in engeland en ze hebben elkaar nog niet ontmoet.. Toch deed het pijn toen ik dit hoorde.
Alle reacties Link kopieren
Jeep82 schreef:
26-04-2018 22:05
Hebben jullie nog contact dan? Bij mij is dat precies zo ook gegaan. Ook na bijna drie jaar twijfel of ik wel degene was om een toekomst mee op te bouwen. Daarna helemaal geen contact meer mee gehad. Ook al waren de jaren samen top.
Wel we hadden paar maanden na de breuk contact maar dat ging enorm slecht. Dan 7 weken tot nu toe geen contact meer gehad. Hij had me paar dagen geleden me terug ge appt met dat hij zijn excuses wou aanbieden en hij zich er rot over voelde hoe hij me behandeld had. Dan vertelde hij me over dat meisje uit engeland die hij heeft ontmoet in een game waar hij serieuse gevoelens voor haar heeft en het ook serieus wilt proberen zegt ie. Ze gaan volgende maand of in juni na 3 maand elkaar voor de eerste keer zien. Beetje kut.. En sindsdien heb ik hem niet meer gehoord omdat hij achteraf zei " voel me er toch niet zo goed bij om contact te houden"..
Alle reacties Link kopieren
Fijne jongen, eerst doet hij je pijn, dan heeft hij wroeging om daarna te zeggen dat hij zich er niet goed bij voelt om contact te hebben.

Hij is alleen maar bezig met zichzelf, niet met jou. Blokkeren, van alle social media afgooien en geen minuut aandacht meer geven. Wat een egocentrisch exemplaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
26-04-2018 22:30
Fijne jongen, eerst doet hij je pijn, dan heeft hij wroeging om daarna te zeggen dat hij zich er niet goed bij voelt om contact te hebben.

Hij is alleen maar bezig met zichzelf, niet met jou. Blokkeren, van alle social media afgooien en geen minuut aandacht meer geven. Wat een egocentrisch exemplaar.
Daar ben ik het mee eens. Werkt vaak het beste om van je liefdesverdriet af te komen. Vind het wel erg voor je.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
26-04-2018 22:30
Fijne jongen, eerst doet hij je pijn, dan heeft hij wroeging om daarna te zeggen dat hij zich er niet goed bij voelt om contact te hebben.

Hij is alleen maar bezig met zichzelf, niet met jou. Blokkeren, van alle social media afgooien en geen minuut aandacht meer geven. Wat een egocentrisch exemplaar.

Het waren wss dan ook geen oprechte excuses maar gewoon om zijn eigen gevoel beter te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Jeep82 schreef:
26-04-2018 22:36
Daar ben ik het mee eens. Werkt vaak het beste om van je liefdesverdriet af te komen. Vind het wel erg voor je.

Ik heb je een privébericht gestuurd vanwege we beetje in dezelfde situatie zitten.
Alle reacties Link kopieren
MEvp schreef:
26-04-2018 22:51
Het waren wss dan ook geen oprechte excuses maar gewoon om zijn eigen gevoel beter te krijgen?
Precies. Egocentrisch dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is dit je derde topic al over hetzelfde onderwerp. Ik vraag me af wat je nou eigenlijk wil horen.
There is always something happening, and it's usually right now

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven