Pril geflikfooi. Wat doen?

21-10-2018 16:46 18 berichten
We praten leuk, de seks is leuk, we kunnen goed met elkaar opschieten, maar ik zie hem niet als relatiemateriaal. Hij jonger en planloos, en ik vind dat hij daar de ruimte voor moet krijgen. Ondertussen zien we elkaar regelmatig en is het samenzijn gewoon heel erg leuk.

Ik betrapte mezelf vanochtend op vlinders. Best geinig, want hij dacht dat ík degene was die het allemaal niet zo serieus nam. En nu?

Ik zie het helemaal niet zitten om na mijn vorige intensieve breuk een relatie met iemand in te rollen (lees, mijn gevoelsleven uit balans te halen). Ik durf het eigenlijk niet / nog niet / niet meer.

Ratio laten spreken en afstand nemen? Of let the chips fall where they may?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon het nu leuk hebben, en als het meer wordt... Is dat ook prima
Enig idee, hoe hij erin staat??
Gewoon genieten van het hier en nu! Geen labeltjes plakken. Als blijkt dat het meer is / kan zijn dan komt dat vanzelf
Self-love is the greatest middle finger of all time
Ik zou de chips opeten :biggrin:

Verder kan het inderdaad blijken dat hij een rebound is, maar het kan ook wel een betekenisvolle relatie opleveren. Dat weet je niet van te voren. Dus ik zou gewoon genieten van het moment en kijken waar het je brengt.

Ben je al lang single?
lilalinda schreef:
21-10-2018 17:00
Gewoon het nu leuk hebben, en als het meer wordt... Is dat ook prima
Enig idee, hoe hij erin staat??
:-) Ik houd een enorme slag om de arm. Hij is wel gewoon jong en moet fladderen. Maar hoe meer ik hem leer kennen hoe leuker. Ik wil wel eerlijk zijn tegenover mijzelf en aangeven dat ik kriebels heb of misschien al for real verliefd ben geworden.
Roodkaarsje schreef:
21-10-2018 17:04
Gewoon genieten van het hier en nu! Geen labeltjes plakken. Als blijkt dat het meer is / kan zijn dan komt dat vanzelf
Wat een lieve reactie. Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.
chocolol schreef:
21-10-2018 17:06
Ik zou de chips opeten :biggrin:

Verder kan het inderdaad blijken dat hij een rebound is, maar het kan ook wel een betekenisvolle relatie opleveren. Dat weet je niet van te voren. Dus ik zou gewoon genieten van het moment en kijken waar het je brengt.

Ben je al lang single?
Haha!

Een half jaar vrijgezel en heb in de tijd ook niet aangerommeld. Hartebreuk en andere dingen aan mijn hoofd. Eigen leven weer opgebouwd en nu geen zin de boel uit balans te brengen. Maar stijfjes rondstiefelen lijkt ook geen zin te hebben.
Hoe jong is jong? Ik bedoel zelf zit ik sinds n weekje in een fwb met iemand die 10 jaar jonger is dan dat ik zelf ben. En dan ben ik zelf ook pas bijna 30.

Niet teveel nadenken, gewoon genieten
Je kan echt zelf niet bedenken wat je er mee wil? Of niet wil?
Joh, geniet gewoon. Wat komt dat komt, en anders maar niet.
There is always something happening, and it's usually right now
Roodkaarsje schreef:
21-10-2018 17:17
Hoe jong is jong? Ik bedoel zelf zit ik sinds n weekje in een fwb met iemand die 10 jaar jonger is dan dat ik zelf ben. En dan ben ik zelf ook pas bijna 30.

Niet teveel nadenken, gewoon genieten
Verschil van 5 jaar, dat klinkt prima. Echter altijd klik of relatie gehad met mannen van anderhalf keer zijn leeftijd. FWB is het zeker, maar blijkbaar voor hem al een reden om "niet meer af te spreken met anderen". Toen dacht ik, hmm.
_hazewind schreef:
21-10-2018 17:07
:-) Ik houd een enorme slag om de arm. Hij is wel gewoon jong en moet fladderen. Maar hoe meer ik hem leer kennen hoe leuker. Ik wil wel eerlijk zijn tegenover mijzelf en aangeven dat ik kriebels heb of misschien al for real verliefd ben geworden.
Waarom vul je dat voor hem in? Misschien moet hij helemaal niet fladderen. Je zegt dat volgens mij alleen maar om je in te dekken voor een afwijzing. Dat je dat doet zegt genoeg over je gevoelens voor hem. Ga ervoor op een manier die bij jou past. Wil hij dat ook dan is het top, zo niet dan weet je dat ook.
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 21-10-2018 17:35
0.96% gewijzigd
Hij is verantwoordelijk voor zichzelf, dus als hij ruimte nodig heeft voor zijn gefladder dan is het aan hemzelf om die ruimte af te bakenen, dat hoef jij niet voor hem te doen door hem op een afstand te houden. Ik zou gewoon kijken waar het schip strandt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
_hazewind schreef:
21-10-2018 17:21
Verschil van 5 jaar, dat klinkt prima. Echter altijd klik of relatie gehad met mannen van anderhalf keer zijn leeftijd. FWB is het zeker, maar blijkbaar voor hem al een reden om "niet meer af te spreken met anderen". Toen dacht ik, hmm.
Tijd dus voor een gesprek om te laten weten hoe jij in dit geflikflooi staat.
_hazewind schreef:
21-10-2018 17:21
Oh joh! 5 jaar is niets :hyper: Hij wil, en dat vraag ik ook van mijne, gewoon dat je niet gaat rond tamperen met anderen ;) Dus gaan met die banaan en genieten, niet teveel nadenken! Zelf had ik ook mijn eigen bezwaren om vooral niet met mijne het bed in te willen duiken mbt zijn leeftijd maar uhm ik kom er op terug! Veel oudere mannen leggen het bij hem af :hello:
Vijf jaar vind ik niet veel.

Geniet ervan en je ziet vanzelf wel hoe het loopt!
Stop met piekeren!
Lucifer2018 schreef:
21-10-2018 17:19
Je kan echt zelf niet bedenken wat je er mee wil? Of niet wil?
Ik wil gewoon doen wat goed is in de situatie. Met het leeftijdsverschil komt een verantwoordelijkheid mijnerzijds om de hoek kijken.
Grobbekuiken_ schreef:
21-10-2018 17:19
Joh, geniet gewoon. Wat komt dat komt, en anders maar niet.
:mrgreen:
kindrebel schreef:
21-10-2018 17:33
Waarom vul je dat voor hem in? Misschien moet hij helemaal niet fladderen. Je zegt dat volgens mij alleen maar om je in te dekken voor een afwijzing. Dat je dat doet zegt genoeg over je gevoelens voor hem. Ga ervoor op een manier die bij jou past. Wil hij dat ook dan is het top, zo niet dan weet je dat ook.
Mezelf behoeden voor ludevuddu, ja, dat speelt ook mee. Vorige breuk zit nog vers in het geheugen.
Susan schreef:
21-10-2018 17:35
Hij is verantwoordelijk voor zichzelf, dus als hij ruimte nodig heeft voor zijn gefladder dan is het aan hemzelf om die ruimte af te bakenen, dat hoef jij niet voor hem te doen door hem op een afstand te houden. Ik zou gewoon kijken waar het schip strandt.
Eens.
P80 schreef:
21-10-2018 17:35
Tijd dus voor een gesprek om te laten weten hoe jij in dit geflikflooi staat.
Lijkt me een goeie.
Roodkaarsje schreef:
21-10-2018 17:41
Oh joh! 5 jaar is niets :hyper: Hij wil, en dat vraag ik ook van mijne, gewoon dat je niet gaat rond tamperen met anderen ;) Dus gaan met die banaan en genieten, niet teveel nadenken! Zelf had ik ook mijn eigen bezwaren om vooral niet met mijne het bed in te willen duiken mbt zijn leeftijd maar uhm ik kom er op terug! Veel oudere mannen leggen het bij hem af :hello:
:thumbsup:
ava75 schreef:
21-10-2018 18:32
Vijf jaar vind ik niet veel.

Geniet ervan en je ziet vanzelf wel hoe het loopt!
Stop met piekeren!
Ok :mrgreen:
En, al een beetje kunnen genieten van elkaar? Zonder al die onnodige hersenspinsels dan bedoel ik :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven