Probleem

12-10-2010 15:01 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb een vraag, ik zit er al een tijd mee, en wil graag weten wat jullie hier mee zouden doen.

Ik heb nu al een tijd een relatie, en dat gaat heel goed, we wonen inmiddels al samen. We zijn nog steeds erg blij met elkaar.

In het begin van de relatie heeft mijn vriendin me gewaarschuwd voor haar vriendin. Haar vriendin is erg claimend naar haar en toen ik in het zicht kwam had ze het daar erg moeilijk mee. Mijn vriendin zou niet verliefd op me zijn, ik was slecht, ook omdat ik wel een rumoerig leven heb gehad, weleens drugs heb gebruikt, en vroeger last had van depressies.

Ik vind het vervelend voor mijn vriendin, dat het contact tussen hen minder is. Mn vriendin zegt dat ze het niet erg vind, en blij is met mij toch voel ik wel dat ze er niet blij mee is.

Ik voel me nu schuldig af en toe. Maar kan er ook niks mee nu, ik heb de andere vrienden van het clubje al verteld dat mn leven goed op de rails is al jaren. En met hun is het heel gezellig, ook hebben zij vertrouwen in mij.

Het is vervelend dat wanneer iemand jarig is van het vriendenclubje, die vriendin dus niet komt. Ik vind dat naar. En voel mij daardoor schuldig.

Soms ben ik er niet mee bezig, maar soms wordt het weer eens bevestigd door roddels die ik dan hoor, en voel me weer machteloos. Ik zelf praat niet slecht over haar, en heb haar ook al gemaild dat ik het vervelend vind, maar geen succes.

Wie heeft tips voor mij. De dame in kwestie is een beetje een borderlinetype, emoties schieten omhoog en omlaag. Dat maakt het ook lastig, een goede vriend van haar komt ook al niet meer bij ons omdat dat niet mag van haar.

Erg lastig allemaal......
Alle reacties Link kopieren
you're very welcome!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven