Quick fixes liefdesverdriet
woensdag 20 mei 2026 om 07:11
Wat is het gekste of meest onverwachte dat jij ooit hebt gedaan om over je liefdesverdriet heen te komen?
Ik ken de standaard adviezen maar ben opzoek naar wat onbekendere ervaringen of tips. Ik ben in een situatie terecht gekomen waarbij ik liefdesverdriet heb zonder dat ik mijn omgeving hier van af kan weten. En heb weinig ruimte/tijd voor mezelf. Ik heb uberhaupt nog maar 1 keer eerder liefdesverdriet gehad en dat duurde toen een eeuwigheid. Hebben jullie quick fixes of tips die jullie ooit eens snel uit de ludduvuddu hebben getrokken?
Ik ken de standaard adviezen maar ben opzoek naar wat onbekendere ervaringen of tips. Ik ben in een situatie terecht gekomen waarbij ik liefdesverdriet heb zonder dat ik mijn omgeving hier van af kan weten. En heb weinig ruimte/tijd voor mezelf. Ik heb uberhaupt nog maar 1 keer eerder liefdesverdriet gehad en dat duurde toen een eeuwigheid. Hebben jullie quick fixes of tips die jullie ooit eens snel uit de ludduvuddu hebben getrokken?
woensdag 20 mei 2026 om 20:26
Massage nemen. Een dure, bij een salon met veel diploma's aan de muur.
Het Pieterpad lopen.
Zingen. Helpt echt. "I will survive" op volle sterkte.
Of begin bij nr. 1 en zing door tot nr. 53: https://www.glamourmagazine.co.uk/article/breakup-songs
Bonus: De buren - die je hebben gehoord - komen je soep brengen.
Het Pieterpad lopen.
Zingen. Helpt echt. "I will survive" op volle sterkte.
Of begin bij nr. 1 en zing door tot nr. 53: https://www.glamourmagazine.co.uk/article/breakup-songs
Bonus: De buren - die je hebben gehoord - komen je soep brengen.
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
woensdag 20 mei 2026 om 21:01
Waarom denk je dat het nu net zo zal zijn als de vorige keer? Hoe lang duurde die eeuwigheid?
En ben je nu dezelfde als toen, of is er in de tussentijd wel iets van groei en ontwikkeling geweest bij je? Dus bv toen een eerste liefde op jonge leeftijd, nu 20 jaar verder?
Waarom moet iets quick gefixt worden? Sommige dingen gaan nou eenmaal zoals ze gaan. In de tussentijd is afleiding ( ga desnoods Duo Lingo doen ) en niet teruglezen van appjes, foto's en filmpjes kijken wel aan te bevelen.
Je post klinkt naar " maakbaarheid". Je wilt iets afdwingen. En zo werkt het leven niet. Dat krijg je met een bocht terug.
En ben je nu dezelfde als toen, of is er in de tussentijd wel iets van groei en ontwikkeling geweest bij je? Dus bv toen een eerste liefde op jonge leeftijd, nu 20 jaar verder?
Waarom moet iets quick gefixt worden? Sommige dingen gaan nou eenmaal zoals ze gaan. In de tussentijd is afleiding ( ga desnoods Duo Lingo doen ) en niet teruglezen van appjes, foto's en filmpjes kijken wel aan te bevelen.
Je post klinkt naar " maakbaarheid". Je wilt iets afdwingen. En zo werkt het leven niet. Dat krijg je met een bocht terug.
donderdag 21 mei 2026 om 07:19
Liefdesverdriet heeft t hardst bij mij toegeslagen toen ik heel weinig te doen had, in de Coronatijd. Thuiswerken, geen sociaal leven en wat problemen thuis...ik zag hem als mijn grote ontsnapping aan de akelige werkelijkheid. Toen hij mij dumpte, ontstond er bij mij een soort obsessie, hij was het enige leuke in mn leven en dat was ik nu kwijt. Het ging pas over toen ik mij op een intensieve nieuwe hobby kon storten en ik een andere baan kreeg waardoor er gewoon heel weinig tijd was om aan hem te denken.
donderdag 21 mei 2026 om 07:28
Een kat nemen, of twee, zodat ze samen zijn als jij er niet bent.
Vakantie vieren in je eigen huis en tuin, zand neerleggen, ligbedje met handdoek erop, cocktailtje erbij.
Spa aan huis, al je vriendinnen komen langs voor een stoommasker, voetenbadje en gezichtsmaskers. Aan het einde van de dag mogen jullie allemaal je ergste liefdesverdriet vertellen en hoe je er overheen kwam.
Kaasfonduen met vreemde dingen erin gedoopt, zoals marshmallows en eieren.
Zelf een rieten hoed vlechten.
Echt, je hoeft voor de meeste dingen je huis niet eens uit.
Vakantie vieren in je eigen huis en tuin, zand neerleggen, ligbedje met handdoek erop, cocktailtje erbij.
Spa aan huis, al je vriendinnen komen langs voor een stoommasker, voetenbadje en gezichtsmaskers. Aan het einde van de dag mogen jullie allemaal je ergste liefdesverdriet vertellen en hoe je er overheen kwam.
Kaasfonduen met vreemde dingen erin gedoopt, zoals marshmallows en eieren.
Zelf een rieten hoed vlechten.
Echt, je hoeft voor de meeste dingen je huis niet eens uit.
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
donderdag 21 mei 2026 om 08:12
Mijn interpretatie van de OP is dat TO is vreemgegaan en nu daarvan liefdesverdriet heeft. Maar weken/maandenlang liggen huilen op de bank gaat natuurlijk niet zonder dat de partner argwaan krijgt.ambra schreef: ↑20-05-2026 21:01Waarom denk je dat het nu net zo zal zijn als de vorige keer? Hoe lang duurde die eeuwigheid?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in