Raar gevoel over date van vanavond.... afzeggen?

14-02-2008 13:36 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet even niet zo goed wat ik moet doen. Ik heb vanavond onverwacht een date, maar eerlijk gezegd heb ik er een vreemd gevoel over. Ik belde hem om af te spreken hoelaat we elkaar zien, en toen nodigde hij zichzelf min of meer bij me thuis uit om hier wat te eten. Toen ik zei dat dat niet kon omdat ik nog een andere afspraak had stelde hij voor om in ieder geval wel samen te reizen, en dan het liefst met mijn auto.

Sja, ik vind dat hij zich wel erg opdringt, ik bedoel: ik ken hem nauwelijks. Vind het een beetje benauwend en vraag me af of ik vanavond wel zal gaan... Maar afzeggen vind ik ook weer zo lullig, hoewel we het pas vandaag hebben afgesproken.
Ik zou sowieso geen vent in mij auto laten die ik helemaal niet ken.
quote:boebele schreef op 14 februari 2008 @ 14:17:

Ja, ik heb net afgezegd. Per sms weliswaar, bellen vind ik een beetje eng.

Ach, dat vind ik nou jammer (het sms-en in plaats van bellen), maar in ieder geval beter dan hellemaal niet afzeggen.

En weet je wat mijn vader altijd zei als ik iets moest doen wat ik niet leuk vond (zoals bellen en afzeggen, een abbonement opzeggen e.d)? "Ach je schaamt je even 5 minuten en daarna ben je opgelucht". Beter dat dan de hele dag tegen een date opzien, toch?
Klinkt alsof dit heerschap heeft gewed dat hij op Valentijnsdag zal nöken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven