Raar of netjes?

16-05-2018 14:25 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

een paar weken heb ik nu contact met een jongen.
We hebben 3 dates en gehad en na de derde date zijn we naar bed geweest met elkaar. Het was erg leuk samen en we konden veel lachen. Ik zag een vervolg wel zitten.

Dat was afgelopen zondag (3 dagen geleden dus). Na de seks had ik geen berichtjes meer van hem gehad maar dat was ook niet erg want ik was druk.
Nu kreeg ik vandaag een appje dat hij door een andere dame op date was gevraagd. En dat hij mij graag nog wel eens wilde zien en eigenlijk daar voor wil gaan maar niet weet of ik dit ook wilde. Dat afhankelijk daarvan, hij zou beslissen wat hij zou doen met die andere dame omdat hij niet met 2 dames tegelijk wil daten.

Ik vind dit een raar appje. Hij kan toch gewoon met haar op date als hij wil? Of vinden jullie het juist netjes? Na dit appje heb ik eigenlijk minder zin om met hem af te spreken raar genoeg.
avocaadjegroen wijzigde dit bericht op 16-05-2018 14:26
3.26% gewijzigd
Hoe vaak ik lees in topics hoe mannen (ook vrouwen) omgaan met daten dan is dit een vent waar ik zeker voor zou gaan. Hij is eerlijk hierover en wil zoals ik lees graag weten hoe jij erin staat. Of jij ook exclusief wil daten.
Waarom heb jij nu minder zin om af te spreken? Wil je juist dat hij gaat daten met anderen? En waar is je grens dan? Ook met anderen het bed delen?
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
16-05-2018 15:25
Raar dat zoveel mensen dit netjes vinden.

Wat hij to laat weten is dat ze volkomen inwisselbaar is voor een andere vrouw en dus niet speciaal of bijzonder is voor hem. Hij wil immers ook wel met een andere vrouw op date.

Ik zou terug sturen dat hij maar met die andere vrouw op date moet gaan en dat ik dan wel iemand zoek die echt weet wat hij wil.

Zo kan je het ook lezen idd.

Alleen schrijft TO dat een dame hem heeft gevraagd. Niet dat hij heeft lopen jagen. En dat hij liever met TO is.
Risico van simultaan daten....
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Het logische gevolg van de dating scene van tegenwoordig, je wordt zonder opgaaf van redenen geghosts tegenwoordig, dus onderhoud je meerdere contacten. Nu blijkt dat een van die contacten een vervolgstap wil zetten door op een date te gaan terwijl hij al aan het daten is met een ander, iemand waarvan hij nog niet weet hoe die er in staat, gezien de vele type vrouwen die er zijn die vaak ook meerdere mannen tegelijk daten.

Dus eigenlijk is dit gewoon een verkapte vorm van vragen of jullie exclusief zijn nu.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Raar.

Of hij vind TO leuk en zegt dat tegen haar en date met TO verder. En kaatst andere dateverzoeken af. Gewoon uit zichzelf.

Vind dit echt een heel raar bizarre manier van vragen of TO hem wel leuk leuk vind. Beetje kinderachtig, komt ook opportunistisch over. Voor jou zo een ander. Heel charmant.


Mijn manier van daten zou het ook niet zijn TO.
anoniem_194147 wijzigde dit bericht op 16-05-2018 16:01
0.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Avocaadjegroen schreef:
16-05-2018 14:25
Ik zag een vervolg wel zitten [...] Na de seks had ik geen berichtjes meer van hem gehad maar dat was ook niet erg want ik was druk.
Na dit appje heb ik eigenlijk minder zin om met hem af te spreken raar genoeg.
Jij zag een vervolg wel zitten.
Maar jij appte hem niet even om aan te geven dat het leuk/gezellig was? Je laat het initiatief daartoe bij hem.... (niet erg want je was druk).

Erm, erm. Hij kan het ook niet goed doen, hé? Had hij wel met een ander ge-date, dan hadden we hier een bericht gehad dat hij, na drie dagen (!) zomaar op date was gegaan met iemand anders...

Mijn conclusie: jij vond de sex wel grappig voor 'n keertje, maar niet meer dan dat.
Laat hem alsjeblieft met die andere dame gaan daten, zeg!
Netjes.

Waarom vind jij het raar en wil je niet verder daten? Kom je dat nog vertellen?
Lucifermiauww schreef:
16-05-2018 15:47
Raar.

Of hij vind TO leuk en zegt dat tegen haar en date met TO verder. En kaatst andere dateverzoeken af. Gewoon uit zichzelf.

Vind dit echt een heel raar bizarre manier van vragen of TO hem wel leuk leuk vind. Beetje kinderachtig, komt ook oppertunistisch over. Voor jou zo een ander. Heel charmant.


Mijn manier van daten zou het ook niet zijn TO.
Hij is gewoon duidelijk. In tegenstelling tot TO want zij heeft blijkbaar de onuitgesproken verwachting dat hij idd uit zichzelf andere vrouwen weert.

Typisch vrouwen. Mannen moeten het maar ruiken allemaal. Deze man kan dat natuurlijk ook niet uit de lucht halen dus vraagt de lieverd duidelijkheid. Netjes.
Alle reacties Link kopieren
Het ligt misschien ook een beetje aan mezelf dat ik het raar vind. Ik heb altijd al de neiging gehad om te vallen op een beetje onbereikbare mannen die me niet zo goed behandelen. Heb ook nooit echt goede relaties gehad. Nu is er een man die 'netjes' doet en dan vind ik het een beetje een sukkel. Maar ook wat iemand hier al zei dat het voelt alsof ik toch inwisselbaar voor hem ben, ook omdat hij me dus ook 3 dagen lang niet heeft geappt na de sex, terwijl je normaal als je enthousiast bent, toch bijna meteen wel iets laat horen (of hoeft dat niet zo te zijn?)
Bearnaise schreef:
16-05-2018 16:02
Hij is gewoon duidelijk. In tegenstelling tot TO want zij heeft blijkbaar de onuitgesproken verwachting dat hij idd uit zichzelf andere vrouwen weert.

Typisch vrouwen. Mannen moeten het maar ruiken allemaal. Deze man kan dat natuurlijk ook niet uit de lucht halen dus vraagt de lieverd duidelijkheid. Netjes.
Door te zeggen dat dat hij anders met een ander op date gaat. Ja hoor. :roll:

Als hij duidelijk is kan hij ook opbellen en vragen of zij hem leuk vind.

Het is gewoon een raar berichtje. Heeft verder niks met duidelijkheid te maken.
Ja met dat TO inwisselbaar is.
Avocaadjegroen schreef:
16-05-2018 16:03
Maar ook wat iemand hier al zei dat het voelt alsof ik toch inwisselbaar voor hem ben, ook omdat hij me dus ook 3 dagen lang niet heeft geappt na de sex, terwijl je normaal als je enthousiast bent, toch bijna meteen wel iets laat horen (of hoeft dat niet zo te zijn?)

Maar jij ook niet...

Lucifermiauww schreef:
16-05-2018 16:03
Door te zeggen dat dat hij anders met een ander op date gaat. Ja hoor. :roll:

Dat is thans wel duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Avocaadjegroen schreef:
16-05-2018 16:03
Het ligt misschien ook een beetje aan mezelf dat ik het raar vind. Ik heb altijd al de neiging gehad om te vallen op een beetje onbereikbare mannen die me niet zo goed behandelen. Heb ook nooit echt goede relaties gehad. Nu is er een man die 'netjes' doet en dan vind ik het een beetje een sukkel. Maar ook wat iemand hier al zei dat het voelt alsof ik toch inwisselbaar voor hem ben, ook omdat hij me dus ook 3 dagen lang niet heeft geappt na de sex, terwijl je normaal als je enthousiast bent, toch bijna meteen wel iets laat horen (of hoeft dat niet zo te zijn?)
Wat heb je zelf ondernomen dan?

Ik, als man, word echt heeeeeeeel erg moe van dit gemuts. Het is niet snel goed hè?
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Avocaadjegroen schreef:
16-05-2018 16:03
... 3 dagen lang niet heeft geappt ..
Jij hebt hem 3 dagen lang niet geappt, logisch dat je als man dan vragen gaat stellen over hoe jij de relatiestatus nu ziet. Misschien voelt hij zich wel afgedankt door jou omdat hij niet goed genoeg was in bed voor jouw wensen. Omdat jij gewoon niets meer van je laat horen, terwijl hij gewend is dat hij altijd wel weer geappt wordt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Idee: probeer het eens met een leuke, bereikbare en nette man. Moet je wel openstaan voor geluk natuurlijk.
Avocaadjegroen schreef:
16-05-2018 16:03
Het ligt misschien ook een beetje aan mezelf dat ik het raar vind. Ik heb altijd al de neiging gehad om te vallen op een beetje onbereikbare mannen die me niet zo goed behandelen. Heb ook nooit echt goede relaties gehad. Nu is er een man die 'netjes' doet en dan vind ik het een beetje een sukkel. Maar ook wat iemand hier al zei dat het voelt alsof ik toch inwisselbaar voor hem ben, ook omdat hij me dus ook 3 dagen lang niet heeft geappt na de sex, terwijl je normaal als je enthousiast bent, toch bijna meteen wel iets laat horen (of hoeft dat niet zo te zijn?)
En jouw telefoon was stuk?
Alle reacties Link kopieren
Maar ze zeggen toch altijd dat je mannen juist wegjaagt als je te beschikbaar bent enzo.
Dat je moet wachten tot zei appen?
Avocaadjegroen schreef:
16-05-2018 16:27
Maar ze zeggen toch altijd dat je mannen juist wegjaagt als je te beschikbaar bent enzo.
Dat je moet wachten tot zei appen?
Nee joh! Dat is achterhaald inmiddels. Wees gewoon jezelf. App als je wil appen. Duidelijkheid is hip.
Avocaadjegroen schreef:
16-05-2018 16:27
Maar ze zeggen toch altijd dat je mannen juist wegjaagt als je te beschikbaar bent enzo.
Dat je moet wachten tot zei appen?

Wie is 'ze'? Je kan zelf ook prima laten weten dat je het gezellig vond hoor. Wordt over het algemeen gewaardeerd. Soms zijn mannen net mensen.

Dus gewoon die jongen zeggen dat je hem graag nog een keer ziet :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Ik had, omdat ik nooit echt veel succes had met mannen, advies gekregen van vriendinnen en boeken gelezen. en dingen op internet gelezen. En daarin zeggen ze dat je moet wachten met appen na sex en dat de man het initiatief moet nemen omdat je hem anders wegjaagt. En vriendinnen die wel lang een relatie hebben zeggen ook dat ik niet teveel interesse moet tonen (helemaal in het begin) omdat je dan mannen kan wegjagen.
Je moet ze inderdaad niet stalken. Maar zolang je jezelf niet betrapt in de bosjes voor zijn deur is het prima.

Geen spelletjes spelen.
Oke, dus jij doet ook stommetje voor 3 dagen en hij gaat zulke rare berichtjes sturen om te checken of jij nog wel geintresseerd bent want anders staat de volgende al klaar.

Klinkt echt al een hele volwassen reatie van jullie beiden.

Als je hem echt leuk vind zou ik hem bellen en aangeven dat je hem echt leuk vind en het je spijt dat je zo stil was afgelopen paar dagen.

Omdat je het eng vind .. of wat de redn ook was.
En dat je niet echt warmt loopt van zulke berichtjes van hem.

Dus wat wil hij nu echt? Kijken wat er dan uit komt bij hem.

Anders hem veel plezier wensen met die ander. Next.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij gewoon aan het vissen is of jij exclusief wil daten. Of heb jij er een andere gedachte over?

Vind jij hem wel leuk?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
16-05-2018 15:47
Raar.

Of hij vind TO leuk en zegt dat tegen haar en date met TO verder. En kaatst andere dateverzoeken af. Gewoon uit zichzelf.

Vind dit echt een heel raar bizarre manier van vragen of TO hem wel leuk leuk vind. Beetje kinderachtig, komt ook opportunistisch over. Voor jou zo een ander. Heel charmant.


Mijn manier van daten zou het ook niet zijn TO.
ER zijn hier ook zat dames die al 1,5 jaar een relatie hebben en die er dan achter komen dat hij in de begin fase ook nog met iemand anders heeft afgesproken en die het hun partner nog jaren kwalijk nemen. Dus volgens mij doen mannen het sowieso altijd fout.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
16-05-2018 16:33
Als je hem echt leuk vind zou ik hem bellen en aangeven dat je hem echt leuk vind en het je spijt dat je zo stil was afgelopen paar dagen.

Omdat je het eng vind .. of wat de reden ook was.
En dat je niet echt warmt loopt van zulke berichtjes van hem.

Dus wat wil hij nu echt? Kijken wat er dan uit komt bij hem.

Anders hem veel plezier wensen met die ander. Next.
Dit!
viva-amber schreef:
16-05-2018 16:37
ER zijn hier ook zat dames die al 1,5 jaar een relatie hebben en die er dan achter komen dat hij in de begin fase ook nog met iemand anders heeft afgesproken en die het hun partner nog jaren kwalijk nemen. Dus volgens mij doen mannen het sowieso altijd fout.
En dit

Hard-to-get spelen is zoooooooo 1980

PS. Mannen zijn niet allemaal hetzelfde, puur en alleen omdat ze man zijn.
hightower wijzigde dit bericht op 16-05-2018 16:41
4.34% gewijzigd
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Avocaadjegroen schreef:
16-05-2018 16:03
Het ligt misschien ook een beetje aan mezelf dat ik het raar vind. Ik heb altijd al de neiging gehad om te vallen op een beetje onbereikbare mannen die me niet zo goed behandelen. Heb ook nooit echt goede relaties gehad. Nu is er een man die 'netjes' doet en dan vind ik het een beetje een sukkel. Maar ook wat iemand hier al zei dat het voelt alsof ik toch inwisselbaar voor hem ben, ook omdat hij me dus ook 3 dagen lang niet heeft geappt na de sex, terwijl je normaal als je enthousiast bent, toch bijna meteen wel iets laat horen (of hoeft dat niet zo te zijn?)
Jij hebt wel iets laten horen, neem ik aan?

Hij is onzeker en vraagt zo of jij nog geïnteresseerd bent. Ik vind het netjes.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Avocaadjegroen schreef:
16-05-2018 16:29
.. ook dat ik niet teveel interesse moet tonen ...
Oftewel, jij toonde zo weinig interesse in hem , zelfs na de seks, dat hij toch maar even moest vragen of het OK is om met een ander te gaan daten, want hij merkte dat jij blijkbaar niet veel interesse had.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven