Raar of netjes?

16-05-2018 14:25 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

een paar weken heb ik nu contact met een jongen.
We hebben 3 dates en gehad en na de derde date zijn we naar bed geweest met elkaar. Het was erg leuk samen en we konden veel lachen. Ik zag een vervolg wel zitten.

Dat was afgelopen zondag (3 dagen geleden dus). Na de seks had ik geen berichtjes meer van hem gehad maar dat was ook niet erg want ik was druk.
Nu kreeg ik vandaag een appje dat hij door een andere dame op date was gevraagd. En dat hij mij graag nog wel eens wilde zien en eigenlijk daar voor wil gaan maar niet weet of ik dit ook wilde. Dat afhankelijk daarvan, hij zou beslissen wat hij zou doen met die andere dame omdat hij niet met 2 dames tegelijk wil daten.

Ik vind dit een raar appje. Hij kan toch gewoon met haar op date als hij wil? Of vinden jullie het juist netjes? Na dit appje heb ik eigenlijk minder zin om met hem af te spreken raar genoeg.
avocaadjegroen wijzigde dit bericht op 16-05-2018 14:26
3.26% gewijzigd
damesbril schreef:
16-05-2018 18:18
Waarom onnozel?
Ik denk wel dat mannen wel degelijk hun interesse verliezen als je te makkelijk te krijgen bent.
Dat is wel kort door de bocht. Die zullen er vast wel zijn. Maar genoeg mannen voor wie het niet uitmaakt als ze je leuk vinden. Persoonlijk ben ik op zoek naar eentje uit die laatste groep.
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
16-05-2018 16:44
Ik vind het een raar bericht. Hij hoeft niet die andere vrouw te noemen om duidelijk te maken dat hij met jou verder wil. Ik vind het ook een vorm van voor het blok zetten. Je moet NU kiezen. En als je verder met hem wil daten en na de vierde of vijfde date anders beslist? Dat mag vast niet meer, want hij heeft tenslotte iemand afgewezen voor jou.
Ben het met je eens. Soms kan je ook TE eerlijk zijn. Hij kan ook uit zichzelf kiezen om met TO verder te daten zonder dit te benoemen.
Bearnaise schreef:
16-05-2018 18:22
Dat is wel kort door de bocht. Die zullen er vast wel zijn. Maar genoeg mannen voor wie het niet uitmaakt als ze je leuk vinden. Persoonlijk ben ik op zoek naar eentje uit die laatste groep.
Dat weet je in het begin toch niet, in welke groep een man zit.
Gewoon rustig aan doen, elkaar leren kennen en dan weet je vanzelf wat voor een persoon het is.
Ik vind het gewoon jammer als meiden, helemaal verliefd, all the way gaan en de man hun niet meer ziet staan.
Alle reacties Link kopieren
Avocaadjegroen schreef:
16-05-2018 14:25
Dag dames,

een paar weken heb ik nu contact met een jongen.
We hebben 3 dates en gehad en na de derde date zijn we naar bed geweest met elkaar. Het was erg leuk samen en we konden veel lachen. Ik zag een vervolg wel zitten.

Dat was afgelopen zondag (3 dagen geleden dus). Na de seks had ik geen berichtjes meer van hem gehad maar dat was ook niet erg want ik was druk.
Nu kreeg ik vandaag een appje dat hij door een andere dame op date was gevraagd. En dat hij mij graag nog wel eens wilde zien en eigenlijk daar voor wil gaan maar niet weet of ik dit ook wilde. Dat afhankelijk daarvan, hij zou beslissen wat hij zou doen met die andere dame omdat hij niet met 2 dames tegelijk wil daten.

Ik vind dit een raar appje. Hij kan toch gewoon met haar op date als hij wil? Of vinden jullie het juist netjes? Na dit appje heb ik eigenlijk minder zin om met hem af te spreken raar genoeg.
Dat is vlot.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
16-05-2018 18:38
Dat is vlot.
Maakt het iets uit ? Mijn vriend en ik hadden na de 2e date sex en zijn sindsdien exclusief en nu nog steeds samen een half jaar later. Als het goed voelt, voelt het goed.
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
16-05-2018 18:41
Maakt het iets uit ? Mijn vriend en ik hadden na de 2e date sex en zijn sindsdien exclusief en nu nog steeds samen een half jaar later. Als het goed voelt, voelt het goed.
Je hebt pas recht van spreken als je 10+ jaar samen bent en kinderen hebt uitgepoept. Dan mag je dat als argument gebruiken om te onderstrepen dat snel seks hebben goed is.
Alle reacties Link kopieren
MargjeM schreef:
16-05-2018 18:42
Je hebt pas recht van spreken als je 10+ jaar samen bent en kinderen hebt uitgepoept. Dan mag je dat als argument gebruiken om te onderstrepen dat snel seks hebben goed is.
Wat een onzin :facepalm: mag toch hopen dat je dit niet serieus meent.
Alle reacties Link kopieren
MargjeM schreef:
16-05-2018 18:42
Je hebt pas recht van spreken als je 10+ jaar samen bent en kinderen hebt uitgepoept. Dan mag je dat als argument gebruiken om te onderstrepen dat snel seks hebben goed is.
Doe niet zo achterlijk en kom uit het stenen tijdperk zeg :facepalm: . Wat stuitend dat er nog steeds vrouwen zijn die zo ongeëmancipeerd over mannen en vrouwen denken.
MargjeM schreef:
16-05-2018 18:42
Je hebt pas recht van spreken als je 10+ jaar samen bent en kinderen hebt uitgepoept. Dan mag je dat als argument gebruiken om te onderstrepen dat snel seks hebben goed is.
Ik vind m wel leuk :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
MargjeM schreef:
16-05-2018 18:21
Mannen zijn een homogene soort idd. De onderlinge verschillen zijn ook niet groter dan die tussen mannen en vrouwen gemiddeld.

Maar blijf vooral geloven in je generalisaties en je anekdotische bewijs en dat je op basis daarvan zinnig advies geeft.
Je zegt iets extreem generaliserends... En hebt het dan over andermans generalisaties :mrgreen: . Mijn ouders hadden seks op date 1 en zijn getrouwd en gelukkig geweest tot mijn vader overleed, 25+ jaar later. Toch gek dan hè? Zie dat trouwens best vaak in mijn omgeving. Bij mij gaat het ook al 6 jaar behoorlijk prima. Als er iemand mag stoppen met generaliseren en mannen als 'soort' beledigen ben jij het.
Ik kan me vergissen maar je hebt seks met hem en laat vervolgens niets meer van je horen. Hij ook niet, aii..

Jullie waren beiden niet erg enthousiast na die eerste keer seks, zoveel is wel zeker :) meteen radiostilte... klinkt niet goed. En je ziet hem nu helemaal niet meer zitten: ik zou hem dat eerlijk vertellen. Dat je hem niet zo leuk vindt en hij zijn gang kan gaan.

En om je vraag te beantwoorden: ik vind dat de onzekerheid van het berichtje afdruipt; duidelijk iemand die sociaal niet erg handig is. Ik zou het zelf heel onaantrekkelijk vinden maar ook allang zelf contact opgenomen hebben met de dame in kwestie om te vragen of alles ok is en het me opvalt dat ik sinds we seks hebben gehad niets meer van haar gehoord hebt, zelfs geen lullig appje.
Wat moet ik daar van denken? O gewoon druk, nou mooi, ik ook.

En dan gewoon eerlijk zeggen dat je afknapte op dat berichtje waarin hij toestemming vraagt om met anderen te seksen, dat dat voor jou vanzelfsprekend is. Dat is duidelijke taal!
MargjeM schreef:
16-05-2018 18:42
Je hebt pas recht van spreken als je 10+ jaar samen bent en kinderen hebt uitgepoept. Dan mag je dat als argument gebruiken om te onderstrepen dat snel seks hebben goed is.
Ow dan heb ik dat recht.
En ongeveer iedereen die ik ken. :-D

Maar ik vind dat silmultaan daten en zo communiceren ( of niet zoals TO dan weer doet) dan weer debiel en een hele goede reden om verder te kijken.
sugarmiss schreef:
16-05-2018 15:25
Raar dat zoveel mensen dit netjes vinden.

Wat hij to laat weten is dat ze volkomen inwisselbaar is voor een andere vrouw en dus niet speciaal of bijzonder is voor hem. Hij wil immers ook wel met een andere vrouw op date.

Ik zou terug sturen dat hij maar met die andere vrouw op date moet gaan en dat ik dan wel iemand zoek die echt weet wat hij wil.
+1 deze sms is heus niet lief bedoeld en ik lees nergens dat hij exclusief met TO wil
En volgens onuitgesproken dating-regels zal wat deze man jou zegt en vraagt misschien netjes zijn (een stuk netter dan negeren of niets meer laten horen), als iemand mij zou laten weten dat er al een andere vrouw staat te trappelen om met hem uit te gaan zou ik hem veel plezier wensen :byee: . Dan heb ik toch liever dat iemand mij laat weten MIJ leuk te vinden. En dat zou ik andersom zelf ook doen.
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
16-05-2018 14:57
Ik vind het ook netjes. Maar ook gelijk een beetje apart: als hij TO echt ziet zitten dan gaat hij voor haar, en dan komt het niet eens in hem op om met een ander te gaan daten
+1
sugarmiss schreef:
16-05-2018 15:25
Raar dat zoveel mensen dit netjes vinden.

Wat hij to laat weten is dat ze volkomen inwisselbaar is voor een andere vrouw en dus niet speciaal of bijzonder is voor hem. Hij wil immers ook wel met een andere vrouw op date.

Ik zou terug sturen dat hij maar met die andere vrouw op date moet gaan en dat ik dan wel iemand zoek die echt weet wat hij wil.

Die vrouw vroeg hem.
Lucifermiauww schreef:
16-05-2018 16:03
Door te zeggen dat dat hij anders met een ander op date gaat. Ja hoor. :roll:

Als hij duidelijk is kan hij ook opbellen en vragen of zij hem leuk vind.

Het is gewoon een raar berichtje. Heeft verder niks met duidelijkheid te maken.
Ja met dat TO inwisselbaar is.

Ja logisch toch? Als een date niks is geworden en er staat een volgende date voor de deur die je leuk lijkt, dan ga je daar toch op in? Beetje omslachtige manier van die man om te vragen of TO met hem door wil denk ik.
MargjeM schreef:
16-05-2018 18:42
Je hebt pas recht van spreken als je 10+ jaar samen bent en kinderen hebt uitgepoept. Dan mag je dat als argument gebruiken om te onderstrepen dat snel seks hebben goed is.
Waarom is het niet goed om snel seks te hebben?
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
16-05-2018 18:49
Je zegt iets extreem generaliserends... En hebt het dan over andermans generalisaties :mrgreen: . Mijn ouders hadden seks op date 1 en zijn getrouwd en gelukkig geweest tot mijn vader overleed, 25+ jaar later. Toch gek dan hè? Zie dat trouwens best vaak in mijn omgeving. Bij mij gaat het ook al 6 jaar behoorlijk prima. Als er iemand mag stoppen met generaliseren en mannen als 'soort' beledigen ben jij het.
Zal speciaal voor jou de volgende keer wel even hier en daar '/sarcasm' toevoegen.
Bloody_Mary schreef:
16-05-2018 18:52
+1 deze sms (sturen mensen die nog?) is heus niet lief bedoeld en ik lees nergens dat hij exclusief met TO wil
Precies.
damesbril schreef:
16-05-2018 18:18
Waarom onnozel?
Ik denk wel dat mannen wel degelijk hun interesse verliezen als je te makkelijk te krijgen bent.

Echt nog nooit problemen mee gehad. De laatste hou ik alweer 17 jaar gevangen.
Maar TO, denk nog eens goed na of jij het leuk zou vinden om hem nog eens vaker te zien (los van wat hij nu zei en vroeg). Als jij hem echt beter zou willen leren kennen, moet je dat gewoon doen. Misschien is het wel een heel onhandige manier van hem en kun je hem daar later nog lekker mee plagen :P .
Dat hele dating-gedoe zorgt voor ontzettend veel onduidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Lenn12345 schreef:
16-05-2018 18:58
Waarom is het niet goed om snel seks te hebben?
Ik vind snel seks hebben juist goed, maar moet nog 1 jaar wachten en in de tussentijd een tweeling uitspoepen voordat ik daar bewijs voor heb.
margjem wijzigde dit bericht op 16-05-2018 19:04
4.28% gewijzigd
MargjeM schreef:
16-05-2018 18:42
Je hebt pas recht van spreken als je 10+ jaar samen bent en kinderen hebt uitgepoept. Dan mag je dat als argument gebruiken om te onderstrepen dat snel seks hebben goed is.
O dat telt mijn post mee :cheer2:
Die sarcasmeknop is ook niet meer wat het geweest is ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven