Radeloos.. moeilijke relatie maar ik hou van hem [Lege OP!]

12-07-2020 13:45 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-07-2020 07:40
Reden: OP (grotendeels) verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
99.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En waarom houd je precies van hem?
Lees het nou voor de grap zelf eens even rustig door, dan weet je vast wat je moet doen.
Alle reacties Link kopieren
Lees je post zelf een keer door. Run!
Ik vind dat je hem voor eens en voor altijd uit je leven moet verwijderen. Dit lijkt me geen man waar je ooit een fijne relatie mee zult hebben.
Alle reacties Link kopieren
jij hebt "geen gemakkelijk leven" gehad zeg je, je hebt waarschijnlijk nooit geleerd wat Houden-van is, je denkt dat dit het is.
Maar dat is het niet.

Ga aan jezelf werken, ga in therapie EN gooi hem uit je leven, het zal je uiteindelijk opluchting brengen
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat jij een negatieve reactie vindt, maar jouw verhaal is in ieder geval niet positief. Er valt ook niets positief over te zeggen. begin niet aan kinderen met hem, voor je het weet wordt dat kind ook verzwegen bij een volgende relatie.( o ik zie nu dat het een verzonnen kind was, nou ja hoe dan ook, het is kansloos

Je had trouwens op de vingers van 1 hand kunnen natellen dat hij je terug wou. Niet speciaal jou, maar iemand die de schulden dekt en het huishouden doet. En jij staat al in de wacht voor hem, dus hoeft hij niemand anders te drillen en onder de duim te houden

Zoek je oude vrienden weer op (had je die laten gaan voor hem? niet slim ook) en stop met die vriend die geen vriend is
nlies wijzigde dit bericht op 12-07-2020 14:11
15.02% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Er zal niemand in mijn leven zijn waar ik ooit zo een band mee zou krijgen of heb gehad

Dat weet je helemaal niet joh.

En hij liegt, komt afspraken niet na, is sneaky, hij controleert je, is laks, maakt ruzie, is lui, opvliegend, haalt geld van je rekening (en toen had ik geen zin meer om te lezen)

Maar natúúrlijk houden jullie veel van elkaar en zal je nooit meer zo gelukkig *kuch* worden met iemand.

Succes er mee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je kunt het beste je tijd, aandacht en energie steken in wat meer van jezelf leren houden. Dan neem je ook geen genoegen meer met zo'n man.
Alle reacties Link kopieren
€500 van jou stond op zijn rekening? Waarom?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Alle reacties Link kopieren
Je houdt niet van hem, maar van de man die jij hoopt dat hij ooit zal worden. En dat wordt hij niet, want hij is en blijft die man die al 5 jaar op jouw zak teert, geen poot uitsteekt en respectloos met jou omgaat.
nummer*zoveel wijzigde dit bericht op 12-07-2020 14:12
0.93% gewijzigd
Houden van gebeurt je, door de stof oxytocine dat vrijkomt bij sex, maar iemand heel graag mogen en zien is een keuze, dus is aan jou de vraag:
Je houdt van hem, maar mag je hem ook heel graag?
Word je blij en gelukkig zodra hij de kamer in komt lopen?
Alle reacties Link kopieren
Je zou je eigen beslissing moeten maken.

Wat is je rol nu? Je bent zijn huishoudster, zijn geldboom. Nog meer?

Als ik jou was zou ik voor je iets zegt over verdergaan of niet het hele bedrag dat hij van je stal/wat je voor hem betaalde terugvragen. Dat is een genereus gebaar wbt het gestolen geld, je zou aangifte kunnen doen.

Dan, leef zonder hem, beslis niet snel. Bouw je leven op zonder hem en zie om nieuwe mensen te ontmoeten. Als je de boel op de rit hebt, kijk dan of je hem nog terug wilt.

Je hoeft geen medelijden te hebben. Dat hij paniekaanvallen heeft als het uitgaat is zijn probleem, net als dat hij voelt dat je hem in de steek hebt gelaten. Je hebt hem laten gaan en dat is je goed recht.
Alle reacties Link kopieren
Wordt eens wakker. Je vriend is een halve junk, doet niks met zijn leven, liegt, bedriegt en wat nog niet meer. Zo wil je de rest van je leven toch niet door.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben halvewege gestopt met lezen, maar meid waarom? Dit is geen leuke vent waarom betaal je dit allemaal voor hem en hoe kan hij geld van je pakken, zet je geld op een eigen rekening waar hij geen code enzz van heeft en stieken scrollen je tel lekker vertrouwen ik zou weg zijn...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het naar om te lezen omdat het herkenbaar is voor mij, dus ik begrijp ook waarom je nog bij hem bent. Maar ik denk dat je logisch gezien dondersgoed weet dat je bij hem weg moet gaan. Dit wordt echt niet beter. Hij heeft de kans gekregen van jou en hij is niet veranderd. Als dat nu al niet gebeurd is, waarom zou dat ooit dan zo zijn? Met zo iemand wil je echt geen kinderen.
Als je vindt, dat je voor de rest van je leven een soort van straf verdiend hebt, dan is dit de aangewezen persoon om je leven mee te delen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof best dat jij echt van hem houdt.

Hij houdt alleen niet echt van jou.

Want dan lieg je niet over zoiets cruciaals als een dochter, om over de rest nog maar te zwijgen.

Mijn advies? Stoppen en alle contact direct verbreken.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 12-07-2020 14:26
0.21% gewijzigd
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ach lieverd,

Wat een verhaal. Ik heb maar 1 advies voor je, kies voor jezelf. Deze relatie gaat niet beter worden.

Hij belooft je alleen maar dingen als hij je in wil palmen. Zodra hij je heeft hoeft hij z'n best niet meer te doen en vervalt hij in z'n eigen gedrag.

Het klinkt niet alsof hij ooit echt gaat veranderen. Dus de enige die wat kan veranderen ben jijzelf.

En nou denk je misschien makkelijk praten, maar met mijn ex was het een beetje hetzelfde verhaal. En het is niet voor niks mijn ex. We zijn nu iets van 2, 5 jaar uit elkaar en ik ben nu zoveel gelukkiger dan ik was. En dan ik in de hele relatie geweest ben.

Ik wens je veel kracht en sterkte met het nemen van een beslissing en ik hoop dat je kiest voor wat jou echt gelukkig maakt. 🌹
Ik heb niet eens alles gelezen, ik snap niet waarom je dat allemaal accepteert en nog bij zo iemand bent.

Met die uber speciale band valt het ook wel mee als de één de ander zo kan behandelen.
Er zal niemand in mijn leven zijn waar ik ooit zo een band mee zou krijgen of heb gehad

Ben je een puber van 14? Dat extreem woordgebruik van niemand ooit nooit is zo puberaal. Waarom hou je zo vast aan die illusie?
Er zal niemand in mijn leven zijn waar ik ooit zo een band mee zou krijgen of heb gehad.

Heerlijk toch, dat nooit meer je geld wordt gejat en je nooit meer leugens hoeft aan te horen? Fijn dat je alles aan hem kwijt kunt, je geld zeker !

Ben je trouwens heel jong? Omdat je zegt dat je (financieel) onafhankelijk moet zijn vanwege het ontbreken van familie? Ant onafhankelijk lijkt me iets dat je sowieso wilt nastreven als je een volwassen leeftijd hebt..
Dit is geen leuke, veilige relatie waarin je je geborgen voelt. Dit kan veel beter.
Alle reacties Link kopieren
Nee, sorry: je kunt niet alles aan elkaar kwijt. Als je alles aan elkaar kwijt kunt, dan hoeft hij niet te liegen om grote en kleine dingen, niet te blowen, niet in je Facebook te kijken en niet drie uur te lullen om altijd gelijk te krijgen.

Nee, sorry, jullie houden niet zielsveel van elkaar. Als je zielsveel van iemand houdt, dan pak je die niet haar geld en haar zekerheid af en dan doe je een keer de vaat als ze naar haar werk is.

Ik herken dit, helaas. Ik had ooit ook zo’n “heel sterke band” enzovoort. Pas nadat ik met die persoon had gebroken, zag ik hoe gehersenspoeld ik was. Altijd maar mijn best doen om de liefde te verdienen. Altijd maar proberen te werken aan die relatie. Een fijne relatie is geen ‘werken’, dat gaat veel meer vanzelf.

Kap met hem. Dat zal niet makkelijk zijn, maar je hebt geen alternatief.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heel heftig om te lezen dat je blijkbaar zo weinig liefde hebt gekend dat je van zo'n relatie denkt dat

"Er zal niemand in mijn leven zijn waar ik ooit zo een band mee zou krijgen of heb gehad. We kunnen alles aan elkaar kwijt en Hij voelt niet alleen als mijn vriend maar ook echt als familie"

Ik gun je zoveel beter en dat is zo bij misschien wel 90% van alle andere mannen op deze wereld.

Je hebt een rotte appel getroffen die jouw ego heeft gestreeld door mooie woorden, maar niets daarvan is waar.

Meisje, je bent zoveel waard. Gun jezelf nu de ware liefde, maar bouw eerst aan je eigenwaarde. Wees zuinig op jezelf en op je leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven