Radeloos.. moeilijke relatie maar ik hou van hem [Lege OP!]
zondag 12 juli 2020 om 17:40
Ga bij hem weg en ga uitzoeken waarom je het zo ver hebt laten komen en waarom je dit zolang geacceoteerd hebt.
Hij kent je wachtwoorden waarschijnlijk, verander alles en overal je wachtwoorden en kies niet iets wat hij kan raden. Hij kan nu alles op jouw naam bestellen en zijn adres invullen. Als hij boos wordt kan zoiets zomaar gebeuren. Hij maakt dan allemaal schulden op jouw naam.
Echt, je kan van zoveel andere mannen houden en 90% zal veel beter voor jou zijn dan dit exemplaar.
Blokkeer hem overal. Hij zal waarschijnlijk alles proberen om je terug te krijgen, trap er niet in.
Hij kent je wachtwoorden waarschijnlijk, verander alles en overal je wachtwoorden en kies niet iets wat hij kan raden. Hij kan nu alles op jouw naam bestellen en zijn adres invullen. Als hij boos wordt kan zoiets zomaar gebeuren. Hij maakt dan allemaal schulden op jouw naam.
Echt, je kan van zoveel andere mannen houden en 90% zal veel beter voor jou zijn dan dit exemplaar.
Blokkeer hem overal. Hij zal waarschijnlijk alles proberen om je terug te krijgen, trap er niet in.
zondag 12 juli 2020 om 17:54
Ik zie dit en dan vervolgens een heel verhaal dat deze quote tegenspreekt.Hij was het meteen voor mij , we hebben een hele sterke connectie en houden zielsveel van elkaar. Er zal niemand in mijn leven zijn waar ik ooit zo een band mee zou krijgen of heb gehad. We kunnen alles aan elkaar kwijt en Hij voelt niet alleen als mijn vriend maar ook echt als familie
Hij liegt en bedriegt en is er níet voor je. Ik ben bang dat jij jezelf wat voorliegt over hoe goed jullie band is. Dit is de band, die jij graag zou voelen. De band, waarvan hij je in het begin overtuigde dat jullie hadden. En omdat jij nog vol nostalgie terugdenkt aan die fantastische beginperiode, laat je al die dingen gebeuren. In de overtuiging dat dit niet is wie hij is, maar de persoon die hij je liet leren kennen.
Wat jij verder beschrijft klinkt helemaal niet als een fijne en liefdevolle relatie. Er zullen nog wel eens leuke momenten zijn, maar een goede relatie is meer dan wat leuke momenten, echt.
Staar je niet blind op deze man en de liefde die je voor hem voelt. Echt, ik heb me ook een paar keer vergist in m'n leven en gedacht dat ik nooit meer zoveel van iemand zou kunnen houden. Maar dat kan wel, als je jezelf de kans maar geeft. En dan kijk je later in verbijstering terug op wat je allemaal pikte van deze man.
Sterkte

Later is nu
zondag 12 juli 2020 om 18:27
Lieve kind , wil je een advies van een 80 jarige opa?
Gelukkig ben je niet mijn kleindochter,zou geen oog meer dicht doen.
Stop hier zo snel mogelijk mee,dit is geen leven,dit verdien je niet.
Je denk toch echt niet dat die jongen veranderd?kies voor je zelf,je kan
er alleen maar beter van worden.
Succes met je beslissing,je weet echt wel wat je moet doen.
zondag 12 juli 2020 om 20:55
Soms moet je een periode in je leven gewoon resoluut in één keer beëindigen. Dit is ontzettend eng, omdat je weet wat je had (zelfs al was het voornamelijk verdriet) maar niet wat je krijgt. En je moet van ganser harte door de rouw gaan die een dergelijk afscheid van een levensfase met zich meebrengt. Maar meen je het en ga je er helemaal voor zonder ooit nog om te kijken, dan zal je al snel weer gelukkig zijn.
Een mens kan niet erg lang doodongelukkig zijn. Al snel ga je je comfort zoeken in de situatie die dan ontstaan is, en krijg je een volkomen nieuw leven, dat je nooit had gekend als je was blijven hangen in een ongelukkige relatie.
Een mens kan niet erg lang doodongelukkig zijn. Al snel ga je je comfort zoeken in de situatie die dan ontstaan is, en krijg je een volkomen nieuw leven, dat je nooit had gekend als je was blijven hangen in een ongelukkige relatie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

zondag 12 juli 2020 om 21:19
Ahhhhhburgos schreef: ↑12-07-2020 18:27Lieve kind , wil je een advies van een 80 jarige opa?

zondag 12 juli 2020 om 21:20
Dreamer schreef: ↑12-07-2020 17:54Ik zie dit en dan vervolgens een heel verhaal dat deze quote tegenspreekt.
Hij liegt en bedriegt en is er níet voor je. Ik ben bang dat jij jezelf wat voorliegt over hoe goed jullie band is. Dit is de band, die jij graag zou voelen. De band, waarvan hij je in het begin overtuigde dat jullie hadden. En omdat jij nog vol nostalgie terugdenkt aan die fantastische beginperiode, laat je al die dingen gebeuren. In de overtuiging dat dit niet is wie hij is, maar de persoon die hij je liet leren kennen.
Wat jij verder beschrijft klinkt helemaal niet als een fijne en liefdevolle relatie. Er zullen nog wel eens leuke momenten zijn, maar een goede relatie is meer dan wat leuke momenten, echt.
Staar je niet blind op deze man en de liefde die je voor hem voelt. Echt, ik heb me ook een paar keer vergist in m'n leven en gedacht dat ik nooit meer zoveel van iemand zou kunnen houden. Maar dat kan wel, als je jezelf de kans maar geeft. En dan kijk je later in verbijstering terug op wat je allemaal pikte van deze man.
Sterkte![]()
![]()
Dankjewel xx

zondag 12 juli 2020 om 22:48
Ik zie dat je je openingspost hebt weggehaald. Ik hoop dat dat niet is omdat je bent geschrokken van de reacties.
Ik denk dat er best veel mensen zijn die van iemand gehouden hebben die niet goed voor hen was. Het is heel moeilijk om dat in te zien en nog moeilijker om er naar te handelen. Maar het wordt beter, echt.
Ik denk dat er best veel mensen zijn die van iemand gehouden hebben die niet goed voor hen was. Het is heel moeilijk om dat in te zien en nog moeilijker om er naar te handelen. Maar het wordt beter, echt.
maandag 13 juli 2020 om 07:37
To je moet er rekening mee houden dat mensen niet veranderen omdat jij dat graag wil. Je hebt een versie van je vriend in je hoofd die leuk is en relatiemateriaal maar die man bestaat helemaal niet. En je kunt met eisen, ultimatums, therapie, ...e.d ook geen andere persoon van hem maken.
Je houdt van zijn betere versie maar die persoon bestaat alleen in je fantasie.
Je houdt van zijn betere versie maar die persoon bestaat alleen in je fantasie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 13 juli 2020 om 11:07
Ja, dat geeft mij altijd een 'paar'len voor de zwijnen' gevoel. Een nieuwe TO stort hier haar hart uit, er wordt goede, inlevende en verstandige raad gegeven, TO reageert niet of nauwelijks en haalt de OP leeg. Dat voelt heel ondankbaar aan voor al die mensen die zich in haar situatie hebben ingeleefd.
Anderzijds is er natuurlijk de - begrijpelijke - angst voor herkenning; daarnaast moet de duidelijke spiegel die haar is voorgehouden erg confronterend zijn geweest.
TO, je leest vast nog wel mee ..... laat te zijner tijd eens wat van je horen, hoe het met je gaat, of je je los hebt kunnen maken uit deze giftige relatie. Jouw verhaal - ook al is het niet meer leesbaar - speelt toch door mijn hoofd, ik gun je zo ongelooflijk veel meer dan dit!