Radeloos van liefdesverdriet.
zaterdag 7 april 2018 om 11:52
Welke relatie?
Ze hebben alleen geapt en gebabbelt. Verder is er geen relatie
pearle wijzigde dit bericht op 07-04-2018 11:54
0.26% gewijzigd
zaterdag 7 april 2018 om 11:53
Dan kom je op dit forum hopen op
So sad
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 7 april 2018 om 11:54
Jij snapt onsCelaena_Aelin schreef: ↑07-04-2018 11:51Kijk vanavond een of ander mannenprogramma (iets met auto's, ontploffingen en/of veel schieten).
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 7 april 2018 om 11:55
Het bevinden in verschillende levensfases is een niet onoverkoombare barrière in mijn opinie. Het maakt het zeker niet makkelijk, alleen makkelijk is niet waar ik naar op zoek ben. We hebben zoveel dingen gemeen, voelen elkaar perfect aan en communiceren op een gelijkwaardige manier. Niet iedereen is onvolwassen op die leeftijd. Jezelf vinden is ook een leeftijdsloos begrip dat zich op ieder punt in je leven voor kan doen na een (lange) relatie.nononono schreef: ↑07-04-2018 11:39Lieve schat, ik heb 2 vrienden van jouw leeftijd die ook verkering hebben gehad met zo’n jonge meid. En hoewel jij vast minder kaal, dik en chagrijnig bent dan zij, waren zij in elk geval verstandig genoeg om in te zien dat leeftijd en vooral levensfase wel degelijk een rol speelt in de liefde. Als je dat als volwassen man niet wilt inzien, dan maak je het jezelf wel onnodig moeilijk. Of wil je je liefdesverdriet zo lang en zo pijnlijk mogelijk laten voortduren?
Voor nu wacht ik af, er zit niets anders op. Ik wil haar niet opgeven en ik vind dat niet raar gezien ik deze gevoelens nog nooit eerder heb gehad voor iemand in mijn leven.
zaterdag 7 april 2018 om 11:57
Er is het hele weekend sport op tv.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 7 april 2018 om 11:58
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 7 april 2018 om 11:59
Is dat niet een staaltje van goed relativeren?
Zo een mindswitch?
Zou mij zoooo helpen.
Ik zou blij zijn.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zaterdag 7 april 2018 om 12:01
Praten en tv kijken tegelijkertijd lukt niet.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zaterdag 7 april 2018 om 12:02
Staat in de openingspost.lolapaloeza schreef: ↑07-04-2018 11:45Maar jullie hebben nooit gezoend of seks gehad? Alleen gepraat?
zaterdag 7 april 2018 om 12:04
Praten is voor vrouwen
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 7 april 2018 om 12:06
Dit dus.Ana_Isabel2 schreef: ↑07-04-2018 11:21Je bent verliefd op een illusie. Voor een man van 42 kom je erg labiel over.
Ik moet zeggen dat ik haar heel verstandig vind voor een 21 jarige. Ze ziet in dat ze nu eerst met zichzelf moet kunnen leven en ervaren hoe het is om in je eentje gelukkig te zijn. Dit is een cruciaal punt in haar leven en bepalend voor hoe ze met zichzelf omgaat en later in relaties zal staan.
Jij als ervaren man zal dat moeten kunnen begrijpen, je bent op een leeftijd waarop je dit als het goed is al onder controle hebt. Je weet wie je bent, hoe je in elkaar steekt. Wat je wel en niet leuk vindt en waar je gelukkig van wordt.
Dus laat los en leef je leven, ga niet wachten maar gun haar met heel je hart deze ontwikkeling.
Mocht het gevoel van haar kant blijvend zijn dan komt ze naar je terug. Zo niet dan was het een fling en geen diepgaande liefde.
Succes.
Jij als ervaren man zal dat moeten kunnen begrijpen, je bent op een leeftijd waarop je dit als het goed is al onder controle hebt. Je weet wie je bent, hoe je in elkaar steekt. Wat je wel en niet leuk vindt en waar je gelukkig van wordt.
Dus laat los en leef je leven, ga niet wachten maar gun haar met heel je hart deze ontwikkeling.
Mocht het gevoel van haar kant blijvend zijn dan komt ze naar je terug. Zo niet dan was het een fling en geen diepgaande liefde.
Succes.
Lees dit nog 2.000x na, TO.viva-amber schreef: ↑07-04-2018 11:56Je bent 42, een bezet meisje van 21 op je werk.
Denk eens even na voordat je je pik achter na loopt.
Wellicht dringt de realiteit dan tot je door.
Man man man man man...
Je kunt hier wel allerlei dure woorden gaan gebruiken over De Liefde, maar daar heeft de maatschappij weinig boodschap aan, vrees ik.
Als dit echt wat wordt (en ik hoop van niet) dan ga je hele grote problemen krijgen.
Jij wil weten hoe je hiermee om moet gaan? Komt ie; wakker worden.
zaterdag 7 april 2018 om 12:08
Heel zeker. Wellicht is dit veranderd, maar in de tijd dat we samen waren, 100%.lolapaloeza schreef: ↑07-04-2018 11:57Weet je zeker dat zij er hetzelfde over denkt? Over dat speciale en die bijzondere attractie?
zaterdag 7 april 2018 om 12:10
Vrouwen kunnen praten, tv kijken en lachen, dansen tegelijkertijd.
Mannen vallen na een ruzie gelijk in slaap en vrouwen liggen te malen.
Ergens ook wel een mooie eigenschap van een man.
Dan denk je niet aan liefdesverdriet bij het tv kijken (sport).
zaterdag 7 april 2018 om 12:12
It’s good to be the manEslarealidad schreef: ↑07-04-2018 12:10Vrouwen kunnen praten, tv kijken en lachen, dansen tegelijkertijd.
Mannen vallen na een ruzie gelijk in slaap en vrouwen liggen te malen.
Ergens ook wel een nooie eigenschap van een man.
Dan denk je niet aan liefdesverdriet bij het tv kijken (sport).![]()
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 7 april 2018 om 12:13
Je stelt je aan. Je klinkt als een hopeloos romantische ziel die op dit moment wat meer heeft aan realiteitszin.
Wat niet is lijkt altijd mooier, beter, geweldiger. Jouw gevoel gaat wel over, echt. Probeer er niet zo dramatisch over te doen. Zwelg er dan alleen thuis in zolang je dat nodig hebt en stel je op je werk professioneel op. Laat haar. Het gaat niet worden wat jij zou willen.
Wat niet is lijkt altijd mooier, beter, geweldiger. Jouw gevoel gaat wel over, echt. Probeer er niet zo dramatisch over te doen. Zwelg er dan alleen thuis in zolang je dat nodig hebt en stel je op je werk professioneel op. Laat haar. Het gaat niet worden wat jij zou willen.
zaterdag 7 april 2018 om 12:16
Dank je voor deze reactie. Ik respecteer haar keuze en gun haar alle geluk van de wereld en weet diep in mezelf ook wel dat dit het beste voor haar is op dit moment. Wellicht kunnen we over een tijdje als de gemoederen wat zijn bedaard een platonische relatie aangaan, want helemaal kwijt wil ik haar niet omdat we een sterke band hebben en enorm veel raakvlakken en bij elkaar zijn gewoon goed voelt.Lillybit schreef: ↑07-04-2018 12:06Ik moet zeggen dat ik haar heel verstandig vind voor een 21 jarige. Ze ziet in dat ze nu eerst met zichzelf moet kunnen leven en ervaren hoe het is om in je eentje gelukkig te zijn. Dit is een cruciaal punt in haar leven en bepalend voor hoe ze met zichzelf omgaat en later in relaties zal staan.
Succes.
Ik ga haar haar tijd geven en niet pushen en we zien wel waar het schip strandt.