Radeloos van liefdesverdriet.
zaterdag 7 april 2018 om 11:16
Gast. Een meisje, met vriend, waar je de vertrouwelijke opa bij hebt lopen uithangen. Mid-life crisis anyone?
Geef jezelf een schop onder je kont, koop desnoods een motor en een leren jas, en stop met deze flauwekul
Geef jezelf een schop onder je kont, koop desnoods een motor en een leren jas, en stop met deze flauwekul
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 7 april 2018 om 11:20
Kut voor je man. Maar ja, ze wil duidelijk even afstand. Ga dus niet lopen pushen en om aandacht bedelen. En ga er ook maar van uit dat ze maandag op het werk niet langs gaat komen voor een babbeltje. Wie weet komt dat later wel weer een keer, maar als je je nu wanhopig aan haar voeten werpt, dan zeker niet.
Het is klote en rot en helaas niks aan te doen.
Het is klote en rot en helaas niks aan te doen.
zaterdag 7 april 2018 om 11:31
bij mannen: nieuw vriendinnetje zoekennononono schreef: ↑07-04-2018 11:27Remedie liefdesverdriet bij vrouwen is: naar de kapper, nieuwe kleren kopen en veel chocola eten.
Bij mannen weet ik het niet precies, als de kapper niks voor je is zou ik zeggen: tussenwandje in je huis slopen, nieuwe elektronische gadget aanschaffen en veel bier drinken.
Sterkte, liefdesverdriet is naar.
zaterdag 7 april 2018 om 11:35
Je snapt hoe een forum werkt?
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 7 april 2018 om 11:38
Helaas wel. Toch hoop ik op nuttige bijdrages in plaats van mensen die clichés op een uitermate stoere wijze proberen te verwoorden.
zaterdag 7 april 2018 om 11:41
Oh maar ik denk écht wel dat liefde leeftijdsgebonden is hoor.
Maar wel met de nuance dat 40/ 60 een stuk minder ingrijpend is dan 20/40
bij de laatste zit je in een totaal andere levensfase. Met 40 heb Je, als het goed is je leven een beetje op de rit, met w0 ben je jezelf nog helemaal aan het vormen. Wat vind ik leuk, waar word ik gelukkig van, wat worden mijn doelen
En dat blijkt ook Wel, dat is ook precies de reden dat het meiske rust wil. Respecteer dat en ga verder met je leven
Maar wel met de nuance dat 40/ 60 een stuk minder ingrijpend is dan 20/40
bij de laatste zit je in een totaal andere levensfase. Met 40 heb Je, als het goed is je leven een beetje op de rit, met w0 ben je jezelf nog helemaal aan het vormen. Wat vind ik leuk, waar word ik gelukkig van, wat worden mijn doelen
En dat blijkt ook Wel, dat is ook precies de reden dat het meiske rust wil. Respecteer dat en ga verder met je leven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 7 april 2018 om 11:43
Verliefdheid is een chemisch proces in de hersenen.
Succes met de verwerking!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zaterdag 7 april 2018 om 11:45
Als je dan gewoon even voorschrijft welke antwoorden gegeven mogen worden, wel zo eenvoudig.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 7 april 2018 om 11:46
Stoken in haar relatie vond hij ook een goed ideeAna_Isabel2 schreef: ↑07-04-2018 11:43Je wilt dus geen antwoord hoe je ermee om moet gaan.
Je wilt haar gewoon. Punt.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 7 april 2018 om 11:47
Meerderjarigheid is leeftijdgebonden. Volwassenheid allerminstnononono schreef: ↑07-04-2018 11:39Lieve schat, ik heb 2 vrienden van jouw leeftijd die ook verkering hebben gehad met zo’n jonge meid. En hoewel jij vast minder kaal, dik en chagrijnig bent dan zij, waren zij in elk geval verstandig genoeg om in te zien dat leeftijd en vooral levensfase wel degelijk een rol speelt in de liefde. Als je dat als volwassen man niet wilt inzien, dan maak je het jezelf wel onnodig moeilijk. Of wil je je liefdesverdriet zo lang en zo pijnlijk mogelijk laten voortduren?
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 7 april 2018 om 11:49
Ik had het niet beter kunnen verwoordenJollyRider schreef: ↑07-04-2018 11:16Gast. Een meisje, met vriend, waar je de vertrouwelijke opa bij hebt lopen uithangen. Mid-life crisis anyone?
Wat een sneue toestand, zet je zelf niet zo enorm voor lul
zaterdag 7 april 2018 om 11:51
Dan moet zij ook willen.Ana_Isabel2 schreef: ↑07-04-2018 11:43Je wilt dus geen antwoord hoe je ermee om moet gaan.
Je wilt haar gewoon. Punt.
En als een vrouw niet wil?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zaterdag 7 april 2018 om 11:51
Zet Pokémon Go op je telefoon en ga buiten Pokémon spelen. Het is prachtig weer en beweging en daglicht zijn goede opwekkers van positieve chemische stofjes in je lijf en hoofd.
Loop langs de supermarkt zodat je in elk geval een maaltijd voor vanavond hebt.
Kijk vanavond een of ander mannenprogramma (iets met auto's, ontploffingen en/of veel schieten).
Morgen herhaal je dit.
Loop langs de supermarkt zodat je in elk geval een maaltijd voor vanavond hebt.
Kijk vanavond een of ander mannenprogramma (iets met auto's, ontploffingen en/of veel schieten).
Morgen herhaal je dit.