Radeloos....

06-05-2018 10:41 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden

Ik raak mezelf kwijt.

In november 2015 heb ik een man via Tinder leren kennen.leuk leuk leuk.
Klikte enorm! Ik 3 kids en hij 1.

Vanaf december intensief contact en veel samen. Ook met de kinderen.

31 december, 00.00 uur zat hij in de auto. Zijn dochter bellen. Bleek de volgende dag een vrouw te zijn die hij liefde beloofde maar eerst aan zichzelf wilde werken. (Haar bij toeval gesproken). Ik was zo verdrietig. Hem vergeven.

Maart 2016 mijn vriendin belt... je vriend staat op Tinder. Hem geco frontwerd smoesjes. Ik hem vergeven.

Zomervakantie 2016.
Mijn zoon zegt... mamma R. Is foto's aan het swipen. Inderdaad hij weer op Tinder en zelfs chatten. Wij vertrokken van de camping.

Smeken.huilen ik was zijn alles! Oké oké. Vergeven.

September 2016. Ik blijk zwanger. Ongepland, andere kids via ivf dus een enorme schrik. Ik wilde de zwangerschap afbreken, was nog geen 6 weken zwanger. Hij niet. Was blij. Weekendje weg geweest. Love love love.

13 weken zwanger. Hij eiste abortus. Kliniek een gesprek gehad, ik was re lang zwanger om daar geholpen te worden. En ik wilde niet meer! Utrecht geweest, 18.5 weken zwanger. Hij eiste (lief en kwaad) dat ik het weg haalde. Ik heb hem mijn huis uit gezet! MIJN kindje!

Met 24 weken zwangerschap kwam hij terug. Nagedacht. Spijt. Wilde er voor gaan! Maar!!!!! In België kon je tm 25 weken abortus doen.

Woest dat ik was! Weg met hem!!!!

34 weken zwanger. Spijt hier en daar. Ik geloofde hem. Contact met zijn ouders had hij verbroken. Hij koos voor ons. Hij, zijn dochter, wij ons kindje....

Zij huis te koop gezet
Grotere auto
Huis gekocht
Baby zijn achternaam

Blij blij blij was ik.

Baby 11 weken oud... Hij ging even weg.

Niets meer van hem vernomen.... maanden en maanden.

Februari dit jaar. Zijn dochter aan de deur of ze haar broertje alsjeblieft mag zien. JA!

Hij kwam later. Gepraat gehuild... Hij miste ons zo.

Liefde weken, dagen, alle kinderen zo blij.

En zo ineens is hij zonder iets te zeggen afgelopen woensdag weer gegaan. 5 dagen na mijn oogoperatie waarmee hij mij zou helpen.

Negeert me. Zijn huissleutel van mijn sleutelbos.

WAAROM? Wat is dit voor gedrag?
Hoe kun je wederom een hypotheek gesprek gehad hebben, huizen kijken, vakantie plannen maken.... En dan.zo weer gaan.

Niet eens de moeite genomen om het bespreekbaar te maken.

Ik voel me verdrietig.
al het contact verbreken, weg met die knakker
Ik zou me vooral heel dom voelen als ik zou doen wat jij hebt gedaan, doet, en waarschijnlijk gaat doen.

Vrouw waar zit je eigenwaarde, de liefde voor je kinderen en je ruggengraat?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind het rot voor je, maar heel hard gezegd: je hebt deze man teveel kansen gegeven en je hebt jezelf in deze situatie gebracht.
Ga zorgen dat je eigenwaarde kweekt en dat je sterk in je schoenen komt te staan. En wees niet naïef.
...
Lieve TO, jij bent steeds degene geweest die hem terugnam. Je wist hoe hij was en toch nam je hem steeds weer terug.
Ipv hem alles kwalijk nemen zou ik toch eens in de spiegel kijken en bedenken waarom jij hem keer op keer een kans geeft.
Wat is dit voor gedrag? Het gedrag dat past bij iemand die hem alles vergeeft en het daarna dan wel weer goed vindt. Jouw gedrag dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tja, zolang hij krokodillentranen huilt en jij daarvan blij blij blij wordt zal dit blijven voortduren.
Waarom geef je iemand zoveel kansen??

1x kan ik me nog voorstellen, maar daarna? je bent toch ook volwassen, je hebt kinderen waar je verantwoordelijk voor bent.

Echt, sorry hoor, wat een puinhoop maak je ervan. je laat dit allemaal zelf gebeuren.

Ik heb meelij met alle kinderen. Niet met jou, jij denkt niet aan de kinderen, alleen aan jezelf
Als dit echt is dan ben je gek dat je zo met je hebt laten spelen.
Ook fijn voor je kinderen.
In de eerste plaats: :hug:

En verder: deze man verdient jou niet. Ik denk dat je aan jezelf moet werken, sterk genoeg moet worden om te voorkomen dat zoiets ooit weer gebeurt. Dit is niet goed voor jou en ook niet voor je kinderen. Ik denk dat je deze man nooit weer moet toelaten in je leven.
Neem verantwoordelijkheid voor jouw eigen leven en voor het leven van je kinderen. Echt, het is je eigen schuld, je had hem al gelijk toen hij met die eerste vrouw zat te appen bij het oud vuil moeten zetten.
Snap niet dat je hier zo lang mee door bent gegaan, dat is echt dom.
Ik had hem in maart 2016 al uitgezwaaid.
ik geef mn bek ook maar een douw
Stop ermee! Voorgoed!!!
Richt je op de zorg voor je kindje en je werk. En als hij weer voor de deur staat, houd m dan dicht.
Zoek psychische hulp om je gedachten te ordenen..
Only dead fish go with the flow
Wat een puinhoop, goed voorbeeld ook voor je kinderen..

Hup! Zoek je ballen, verstand en eigenwaarde..

Klaar met die lutsert..
Nou ja.. dat dus..
Dat is egoïstisch gedrag. Je stelt echter de verkeerde vraag, die had moeten zijn: waarom laat ik mijzelf en de kinderen als deurmat gebruiken? Kom op he, jullie verdienen toch heel veel beter dan zo'n klaploper. Aankomende week de cilinders in het slot vervangen en zet er nu eens een dikke streep onder. Deze man gaat nooit veranderen, hij zit vol van zichzelf en zijn wensen. Hoogstwaarschijnlijk zit hij bij een of andere scharrel nu totdat diegene hem en zijn gedrag ook weer zat is en dan keert hij vol loze beloftes naar je terug. Hoeveel kansen (om je te kwetsen) ga je deze man nu nog geven?!
leuk leuk leuk love love love blij blij blij
Damned if I don’t
Ruggegraat gaan groeien en wel direct.
ViezeHond schreef:
06-05-2018 10:58
leuk leuk leuk love love love blij blij blij

Ja ik word er jaloers jaloers jaloers van.
Ik zou alle emotionele, praktische en financiële banden verbreken en voor mezelf en de kinderen kiezen.

Het enige wat dan blijft is de band met zijn kind en de broertjes-zusjes van de andere kant.
Shit...zie nu pas dat je al 3 kids had...
Only dead fish go with the flow
Star² schreef:
06-05-2018 11:00
Ja ik word er jaloers jaloers jaloers van.
Al het goede komt in drieën.
Damned if I don’t
Ik vind het vooral heel erg zielig voor alle betrokken kinderen, dat hun moeder geen verantwoordelijkheid voor haar eigen leven kan nemen. (en dat van de kinderen)
Ai, jij hebt echt een verkeerd beeld van wat liefde is. Dit is namelijk geen liefde, nooit geweest ook.
Ik vind het heel sneu voor jou en de kinderen.
.
Wat doet jouw kind op Tinder eigenlijk?
Dat staat er niet. Maar het is inderdaad een beetje cryptisch geschreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven