Radeloos....

06-05-2018 10:41 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden

Ik raak mezelf kwijt.

In november 2015 heb ik een man via Tinder leren kennen.leuk leuk leuk.
Klikte enorm! Ik 3 kids en hij 1.

Vanaf december intensief contact en veel samen. Ook met de kinderen.

31 december, 00.00 uur zat hij in de auto. Zijn dochter bellen. Bleek de volgende dag een vrouw te zijn die hij liefde beloofde maar eerst aan zichzelf wilde werken. (Haar bij toeval gesproken). Ik was zo verdrietig. Hem vergeven.

Maart 2016 mijn vriendin belt... je vriend staat op Tinder. Hem geco frontwerd smoesjes. Ik hem vergeven.

Zomervakantie 2016.
Mijn zoon zegt... mamma R. Is foto's aan het swipen. Inderdaad hij weer op Tinder en zelfs chatten. Wij vertrokken van de camping.

Smeken.huilen ik was zijn alles! Oké oké. Vergeven.

September 2016. Ik blijk zwanger. Ongepland, andere kids via ivf dus een enorme schrik. Ik wilde de zwangerschap afbreken, was nog geen 6 weken zwanger. Hij niet. Was blij. Weekendje weg geweest. Love love love.

13 weken zwanger. Hij eiste abortus. Kliniek een gesprek gehad, ik was re lang zwanger om daar geholpen te worden. En ik wilde niet meer! Utrecht geweest, 18.5 weken zwanger. Hij eiste (lief en kwaad) dat ik het weg haalde. Ik heb hem mijn huis uit gezet! MIJN kindje!

Met 24 weken zwangerschap kwam hij terug. Nagedacht. Spijt. Wilde er voor gaan! Maar!!!!! In België kon je tm 25 weken abortus doen.

Woest dat ik was! Weg met hem!!!!

34 weken zwanger. Spijt hier en daar. Ik geloofde hem. Contact met zijn ouders had hij verbroken. Hij koos voor ons. Hij, zijn dochter, wij ons kindje....

Zij huis te koop gezet
Grotere auto
Huis gekocht
Baby zijn achternaam

Blij blij blij was ik.

Baby 11 weken oud... Hij ging even weg.

Niets meer van hem vernomen.... maanden en maanden.

Februari dit jaar. Zijn dochter aan de deur of ze haar broertje alsjeblieft mag zien. JA!

Hij kwam later. Gepraat gehuild... Hij miste ons zo.

Liefde weken, dagen, alle kinderen zo blij.

En zo ineens is hij zonder iets te zeggen afgelopen woensdag weer gegaan. 5 dagen na mijn oogoperatie waarmee hij mij zou helpen.

Negeert me. Zijn huissleutel van mijn sleutelbos.

WAAROM? Wat is dit voor gedrag?
Hoe kun je wederom een hypotheek gesprek gehad hebben, huizen kijken, vakantie plannen maken.... En dan.zo weer gaan.

Niet eens de moeite genomen om het bespreekbaar te maken.

Ik voel me verdrietig.
S-Meds schreef:
06-05-2018 13:07
oh en TO ontdekte dat en dacht: kom laten we een kind nemen
Als we toch zinnen gaan ontleden;
Plotseling stond zijn dochter voor de deur of zij haar broertje mocht zien, daarna waren we weer met zijn alle weer helemaal happy.
Aanne79 schreef:
06-05-2018 11:50

Dat dit voor de kinderen schadelijk is is mij geheel duidelijk, denk je dat ik me hier niet rot onder voel?
Blijkbaar niet, want je gaat maar door en door en door...
Dus met dat rot voelen zal wel meevallen, dan had je hem namelijk na 1x vergeven of nadat je kind hem op tinder had ontdekt allang buiten gesmeten en had jij niet met een kind van hem gezeten.
S-Meds schreef:
Nou ja, eigenlijk niet maar hij wilde het graag.
Ze waren tenslotte pas twee keer uitelkaar gegaan in een periode van zo'n 10 maanden, waarvan ze effectief een half jaar van samen waren en waarbij ze op het moment van het ontdekken van de zwangerschap niet samen waren omdat hij een aantal weken ervoor op de camping zat te tinderen

@To als ik het goed lees zijn jullie in die 3 jaar slechts één jaar echt samen geweest
Ik zou als ik jou was een voorbeeld nemen aan die vrienden en familie.....
Je laat je toch niet zo behandelen door hem?! Arme kinderen, domme jij........
Wees blij ipv radeloos......dat ie weg is!!
Ik vind het allemaal erg sneu sneu sneu overkomen en ook wanhopig

is deze man miljonair dat je dit allemaal pikt?
S-Meds schreef:

Nou niet zo ongenuanceerd hè :sarcastic: . Hij heeft haar eerst nog heel wat keren laten barsten (en zij hem vergeven, vergeven, vergeven) voordat ze besloot dat het een goed idee was om een kind met hem te nemen. Dus nee, zó makkelijk ging het niet.
S-Groot schreef:
06-05-2018 13:21
Nou niet zo ongenuanceerd hè :sarcastic: . Hij heeft haar eerst nog heel wat keren laten barsten (en zij hem vergeven, vergeven, vergeven) voordat ze besloot dat het een goed idee was om een kind met hem te nemen. Dus nee, zó makkelijk ging het niet.
maar dan moet het wel Echte Liefde zijn
Goudenregen82 schreef:
06-05-2018 13:19
Ik zou als ik jou was een voorbeeld nemen aan die vrienden en familie.....
Je laat je toch niet zo behandelen door hem?! Arme kinderen, domme jij........
Wees blij blij blij blij ipv radeloos......dat ie weg is!!

Even quote gefixt.
S-Meds schreef:
06-05-2018 13:22
ja maar hij beseft dat nog niet.
wij slapen nooit.
S-Meds schreef:
06-05-2018 13:22

Nou precies! Een Echte Relatie is er een waar je enorme dalen met elkaar creëert beleeft, waar veel smeken smeken smeken en vergeven vergeven vergeven bij komt kijken zodat je daarna blij blij blij kunt zijn met je love love love en daarna weer snik snik snik kunt doen omdat er weer drama gecreëerd is, enzovoort enzovoort enzovoort...
Dat móet je natuurlijk bekronen met een liefdesliefdesliefdesbaby, zo eentje die de Echte Liefde Voor Altijd bindt en die dan natuurlijk zelf een shitjeugd mag krijgen als beloning.
valentinamaria schreef:
06-05-2018 13:23
ja maar hij beseft dat nog niet.
maar dat maakt niet uit.
TO weet het, dus ze is geduldig
jammer van alle kind kind kind kind
S-Meds schreef:
06-05-2018 13:31
maar dat maakt niet uit.
TO weet het, dus ze is geduldig
jammer van alle kind kind kind kind
al die kinderen zijn maar bijkomstigheden.
wij slapen nooit.
Heb je een bipolaire stoornis of een andere aandoening?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat een eikel.
Trap er niet meer in, verander je nummer en vervang je sloten.

En je leeft nog lang en gelukkig.
Mooi ook, hoe mannen door de vrouw in zulke situaties als eikels worden neergezet. Totaal geen zelfreflectie, eigenkennis, ruggegraat, mening, wilskracht. Dat ontbreekt ze stuk voor stuk en maar afgeven op de man. Neem controle over je eigen leven, zeker wanneer je kinderen hebt. Je bent namelijk geen weerloos slachtoffer!
Je kunt ook gewoon genieten van de tijd die je met elkaar hebt. Ben bang dat je, gezien de historie, toch geen keuze gaat maken. Succes!
S-Groot schreef:
06-05-2018 13:23
Even quote gefixt.
Je bent nog iets vergeten.....moet dan ook zijn weg,weg,weg
:-D
Goudenregen82 schreef:
06-05-2018 14:18
Je bent nog iets vergeten.....moet dan ook zijn weg,weg,weg
:-D

:loveit:
Aanne79 schreef:
06-05-2018 11:50
Lieve allemaal

Dank jullie wel voor jullie reacties!

Als ik mezelf zo lees begrijp ik mezelf ook niet!

ALTIJD kwam ik voor mijzelf op! Liet niet met me spelen! Waarom ik dit toelaat weet ik ook echt niet!

Dat dit voor de kinderen schadelijk is is mij geheel duidelijk, denk je dat ik me hier niet rot onder voel?

Het enige wat ik kan zeggen.
Ik HOOPTE zo vreselijk dat hij ECHT een pappa voor de jongste wilde zijn!!!!! Dat we nu zijn vrienden en familie geen.contact meer met hem willen Hij ECHT voor ons zou gaan.

Ik verlangde er zo ontzettend naar!

Dank jullie wel voor jullie reactie!

Gezien zijn gedrag al vanaf het begin en tijdens de zwangerschap is die kans 0,0.

Dit wil een kind toch niet aan doen, laat staan 4 kinderen. Volgens mij volg je vooral je eigen gevoel zonder over de rest van je gezin na te denken. Jij bent gezien je keuzes net zo kinderlijk bezig als je kinderen en je gedraagt je net zo onstabiel als deze man. Iemand met enig gezond verstand had eerst die man leren kennen en na leugen nummer 1,2...3 besloten om de kinderen niet voor te stellen en mee te slepen laat staan er jaren mee door te gaan en ook nog zwanger raken.

Zelden zo iets doms gelezen als dit topic.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven