Radeloos

21-05-2020 21:15 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had net een date met een man waar ial een poos mee chatte via Bumble. De klik was er, hij zoende mij en we waren onderweg naar mijn appartement toen hij opeens in huilen uitbarstte. Hij was nog getrouwd en hij kon het toch niet. Hij zei wel honderd maal sorry en liet mij verbrouweerd achter. Hij heeft mij nooit eerder verteld dat hij uberhaupt ooit getrouwd was...

Dit is al de vijfde date waar het helemaal misgaat. Twee met een ex-verhaal, een die een conspiracy nut bleek en nog eens twee die mij eindeloos aan het lijntje hielden. Ik word hier zo onzeker van!

Ik ben 30, heb net een nieuwe baan, een eigen appartementje, lieve vriendinnen en ben zeker niet lelijk. Ik zorg goed voor mezelf. Daarom snap ik niet dat ik steeds zulke types aantrek... ik zoek niet eens perse een relatie. Een FWB is ook prima. Maar zelfs dat 'lukt' opeens niet meer. Of ik ze nou online of offline ontmoet, er is altijd gedoe. En ik wil zo graag een leuke,lieve vent...
Ben je niet te kritisch? Het lijkt er op dat je vooral iets zoekt wat niet te serieus hoeft te zijn ( maar wel seks ). Je ziet er goed uit zeg je, dan zou het als vrouw toch super makkelijk moeten zijn.
Tsja, dat is erg vervelend. En vooral een slappe zak dat hij zich zo opstelt, hij kan op zijn minst eerlijk naar zijn eigen vrouw.

Ik zou het je niet persoonlijk aantrekken, dan is het einde helemaal zoek.
Ik kan uit eigen ervaring spreken dat vrouwen wel hetzelfde hebben, ik heb ook een aantal relaties gehad waarbij de vrouw toch in eens dikke problemen hadden en toen begon ik ook aan mijzelf te twijfelen. In mijn belevenis weten heel veel mensen op onze leeftijd en wat jonger niet echt wat ze willen, daar had ik tot 4/5 jaren terug ook. Dan krijg je dus snel dat aan het lijntje houden gedrag, mensen die toch in eens veel problemen blijken te hebben etc. In mijn geval kwam ik dooor gesprekken met anderen etc er al snel wel achter dat ik mij het niet persoonlijk moest aantrekken.

Ik denk dat je resoluter moet zijn in wat je wilt.. Dat je aan het lijntje wordt gehouden kun je natuurlijk wel voorkomen.

Aan de ene kant wil je een leuke lieve vent aan de andere kant kun je akkoord gaan met fwb, dat is op zijn minst enigszins tegenstrijdig.. Je nodigt daar iemand haast mee uit om je aan het lijntje te houden.. Maar hey, thats just me..
Oh, en trek vooral niets aan van die zeurberichten over corona.
Je neemt een weloverwogen beslissing en hebt er over nagedacht..
We hebben in dit land al veel te veel volgzame schapen die niet voor zichzelf denken.
Alle reacties Link kopieren
Man_87_7 schreef:
22-05-2020 12:10
Ben je niet te kritisch? Het lijkt er op dat je vooral iets zoekt wat niet te serieus hoeft te zijn ( maar wel seks ). Je ziet er goed uit zeg je, dan zou het als vrouw toch super makkelijk moeten zijn.
Nouja, ik wil een relatie, maar als dat er niet inzit, dan fwb. Dus ja, ik blijf kritisch.
Alle reacties Link kopieren
Kx90 schreef:
22-05-2020 12:56
Tsja, dat is erg vervelend. En vooral een slappe zak dat hij zich zo opstelt, hij kan op zijn minst eerlijk naar zijn eigen vrouw.

Ik zou het je niet persoonlijk aantrekken, dan is het einde helemaal zoek.
Ik kan uit eigen ervaring spreken dat vrouwen wel hetzelfde hebben, ik heb ook een aantal relaties gehad waarbij de vrouw toch in eens dikke problemen hadden en toen begon ik ook aan mijzelf te twijfelen. In mijn belevenis weten heel veel mensen op onze leeftijd en wat jonger niet echt wat ze willen, daar had ik tot 4/5 jaren terug ook. Dan krijg je dus snel dat aan het lijntje houden gedrag, mensen die toch in eens veel problemen blijken te hebben etc. In mijn geval kwam ik dooor gesprekken met anderen etc er al snel wel achter dat ik mij het niet persoonlijk moest aantrekken.

Ik denk dat je resoluter moet zijn in wat je wilt.. Dat je aan het lijntje wordt gehouden kun je natuurlijk wel voorkomen.

Aan de ene kant wil je een leuke lieve vent aan de andere kant kun je akkoord gaan met fwb, dat is op zijn minst enigszins tegenstrijdig.. Je nodigt daar iemand haast mee uit om je aan het lijntje te houden.. Maar hey, thats just me..
Ja, misschien ben ik inderdaad wanhopig? Dat ik denk; fwb is ook goed als het niks wordt. Ik heb gewoon enorm behoefte aan iets fysieks, niet perse seks, maar knuffelen etc.
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
22-05-2020 09:09
Een vent die je nauwelijks kent en ineens in huilen uitbarst?
Brrrr wat een engerd zeg.
Ik was ook superongemakkelijk!
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
22-05-2020 09:05
De zwembaden zijn helemaal niet ‘gewoon’ open. Hoe kom je daar nu bij.

Het punt is dat je zo’n man die je net kent helemaal niet kan vertrouwen of hij wel eerlijk is.

Maar goed. Het mag weer. Volgens de overheid mag je weer een sexbudy zoeken.

En als deze dingen je vaak overkomen zit je misschien op het verkeerde medium te zoeken? En stel je te weinig vragen om de man in kwestie te kunnen beoordelen.
Ik vind ze in het echt en online. Maar ik denk dat ik een kapotte radar heb. Ik zie het niet voordat zij zich uiten. Natuurlijk laat ik foto's zien aan vriendinnen en die zeggen dat zo'n vent er normaal uitziet. Met getrouwde jankerd heb ik bewust gevraagd hoe lang hij single was. Hij heeft gelogen.
Ik heb een tip voor je: het boek 'Vind je eindman' van Carla Ketelaar. Serieus.
www.laatsteliefde.nl/boek

Als je steeds foute mannen aantrekt, vis je in de verkeerde vijver. Of je profieltekst en/of foto's stralen iets uit dat je niet wilt.

Ik heb ook jaren aangemodderd, tot ik dat boek las, en nu een fijne, stabiele en gelijkwaardige relatie.

Klinkt als een verkooppraatje, maar ik vond het een geweldige eye-opener.
Alle reacties Link kopieren
Someonenew schreef:
22-05-2020 11:58
Hoezo niet?
Omdat zij de sleutel hebben. Ik voel me dan sneller gevangen denk ik.

Ik vraag me af hoe ik van dat wanhopige af kom...
Alle reacties Link kopieren
MokThee schreef:
22-05-2020 13:17
Ik heb een tip voor je: het boek 'Vind je eindman' van Carla Ketelaar. Serieus.
www.laatsteliefde.nl/boek

Als je steeds foute mannen aantrekt, vis je in de verkeerde vijver. Of je profieltekst en/of foto's stralen iets uit dat je niet wilt.

Ik heb ook jaren aangemodderd, tot ik dat boek las, en nu een fijne, stabiele en gelijkwaardige relatie.

Klinkt als een verkooppraatje, maar ik vond het een geweldige eye-opener.
Ik lees nu 'Why men love bitches'. Ook een goed boek.

Mijn profiel is totaal niet seksueel getint, mijn gesprekken worden dat al snel... misschien dat niet doen.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
21-05-2020 21:42
Dit is nogal off-topic maar waarom ga je lopen bekken met een wildvreemde middenin een pandemie? Daar begrijp ik nou helemaal niets van. Doen meer mensen dat?

Het is gewoon Russische roulette als je het mij vraagt :proud:
Zo.
FlurryAC schreef:
22-05-2020 13:22
Ik lees nu 'Why men love bitches'. Ook een goed boek.

Mijn profiel is totaal niet seksueel getint, mijn gesprekken worden dat al snel... misschien dat niet doen.
Ja, dat is niet zo slim als je een stabiele relatie zoekt. Daarmee trek je juist figuren aan die vooral op seks uit zijn.
Alle reacties Link kopieren
MokThee schreef:
22-05-2020 13:23
Ja, dat is niet zo slim als je een stabiele relatie zoekt. Daarmee trek je juist figuren aan die vooral op seks uit zijn.
Met die laatste wilde ik seks tot hij ging huilen. Dus wat ik ook wil, het loopt in de soep. Voor mijn 30e was het makkelijker. Ik denk dat mannen bij 30 sneller naar links swipen omdat ze denken dat ik kinderen wil?
FlurryAC schreef:
22-05-2020 13:25
Met die laatste wilde ik seks tot hij ging huilen. Dus wat ik ook wil, het loopt in de soep. Voor mijn 30e was het makkelijker. Ik denk dat mannen bij 30 sneller naar links swipen omdat ze denken dat ik kinderen wil?
Geen idee wat ze denken. Ik kan niet in hun hoofd kijken. Maar als je dit regelmatig overkomt, is het de moeite waard om eens naar je eigen methodes en aannames te kijken. Dat heeft mij erg geholpen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat probeer ik. Ik merk dat ik sinds januari ook minder leuke matches heb, misschien door Corona?
FlurryAC schreef:
22-05-2020 14:30
Ja, dat probeer ik. Ik merk dat ik sinds januari ook minder leuke matches heb, misschien door Corona?
Dat begon pas half maart, dus dat zal er niet mee te maken hebben.

De belangrijkste tips uit het boek:
-Zoek een betaalde datingsite
-Maak werk van je profieltekst
-Ga bij jezelf na welke aannames/vooroordelen je hebt als je profielen bekijkt en probeer met open blik te kijken. Ik schoof iedereen met ski-foto's de prullenbak in, ik was als de dood dat ik mee zou moeten ;) Slaat tuurlijk nergens op, hij kan ook met vrienden gaan als ie zonodig moet gaan skiën. Ik ging af op de verkeerde kenmerken, zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
MokThee schreef:
22-05-2020 14:50
Dat begon pas half maart, dus dat zal er niet mee te maken hebben.

De belangrijkste tips uit het boek:
-Zoek een betaalde datingsite
-Maak werk van je profieltekst
-Ga bij jezelf na welke aannames/vooroordelen je hebt als je profielen bekijkt en probeer met open blik te kijken. Ik schoof iedereen met ski-foto's de prullenbak in, ik was als de dood dat ik mee zou moeten ;) Slaat tuurlijk nergens op, hij kan ook met vrienden gaan als ie zonodig moet gaan skiën. Ik ging af op de verkeerde kenmerken, zeg maar.
Ik was een tijd lid van Parship maar daar zaten dezelfde mannen op als op de apps merkte ik. Je herkent het al gauw wie serieus op zoek is. Daarnaast vind ik mannen al snel onaantrekkelijk, zowel fysiek als qua persoonlijkheid. Ik heb het meermaals geprobeerd met iemand waar ik niet dol op was en dat eindigte nooit goed. Ik vind het maar lastig...
Ik heb je een PB gestuurd, TO.
Alle reacties Link kopieren
FlurryAC schreef:
22-05-2020 13:09
Nouja, ik wil een relatie, maar als dat er niet inzit, dan fwb. Dus ja, ik blijf kritisch.
En hoe is dat kritisch? Je bent al bereid om het maar naar beneden te stellen naar fwb ondanks dat je iets anders wil.
Wees eerst eens eerlijk naar jezelf toe en houd je aan je eigen standaarden en wensen. Daarnaast, te graag willen kan idd tegen je werken. Probeer het eens los te laten, vaak komen dan de verrassingen om de hoek...
Alle reacties Link kopieren
FlurryAC schreef:
22-05-2020 13:22
Ik lees nu 'Why men love bitches'. Ook een goed boek.

Mijn profiel is totaal niet seksueel getint, mijn gesprekken worden dat al snel... misschien dat niet doen.
Niet doen inderdaad. Ga eerst eens kijken of er een intellecte klik is. :-)
FlurryAC schreef:
22-05-2020 13:11
Ja, misschien ben ik inderdaad wanhopig? Dat ik denk; fwb is ook goed als het niks wordt. Ik heb gewoon enorm behoefte aan iets fysieks, niet perse seks, maar knuffelen etc.
Geen idee? Ligt er helemaal aan hoe je je voordoet en wat je wilt.
Ik persoonlijk vind het helemaal niet dat iemand wanhopig is als hij of zij weet wat ze op de iets langere termijn wil. Lijkt mij toch een vrij natuurlijk verlangen om bijv ooit kinderen te krijgen etc. Of wat je ook maar wilt.. Maar je moet niet ten koste van alles een relatie willen oid .. Daar hebben wij mannen een radar voor.

En ik zou toch proberen je te verzetten tegen die impuls van fysiek contact. Want dat ga je toch niet vinden bij mannen die alleen maar geïnteresseerd zijn in seks.. Je lijkt meer op zoek te zijn naar het emotionele als ik je zo hoor. Dan wordt je toch alleen maar aan het lijntje gehouden door zulke mannen. En no offense maar als je nog echt kinderen wilt met iemand kun je je niet veroorloven om nog weer jaren te verklooien met iemand die er maar half in staat. Misschien niet fair maar mannen kunnen zich nu eenmaal verloven om meer jaren weg te gooien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist geen kinderwens, maar ik durf dat niet in mijn profiel te zetten omdat dat misschien afschrikt.

En ja, ik wil zo graag dat ik genoegen neem met minder. Het stomme was dat ik die getrouwde hork echt leuk vond. In mijn hoofd zouden we een stel worden... ik loop altijd veel te hard van stapel. Misschien omdat ik van huis uit ben gaan samenwonen en tot mijn 25e nooit casual dates had. Ik was vrij jong al heel serieus en ik verlang daarnaar terug...
FlurryAC schreef:
22-05-2020 15:29
Ik heb juist geen kinderwens, maar ik durf dat niet in mijn profiel te zetten omdat dat misschien afschrikt.

En ja, ik wil zo graag dat ik genoegen neem met minder. Het stomme was dat ik die getrouwde hork echt leuk vond. In mijn hoofd zouden we een stel worden... ik loop altijd veel te hard van stapel. Misschien omdat ik van huis uit ben gaan samenwonen en tot mijn 25e nooit casual dates had. Ik was vrij jong al heel serieus en ik verlang daarnaar terug...
Nouja, dan moet je daar juist wel heel duidelijk over zijn. Dat lijkt mij juist wel een enorme dealbreaker. Of je dat nu juist wel of niet wilt.. En je moet het heel zeker weten, heb je daar heel uitvoerig over nagedacht?
Want als je wel iets krijgt met iemand en een van jullie verandert van gedachten dan ben je weer alleen. Dit zijn zulke fundamentele dingen.

Mijn vriendin wilde het ook eerst niet, en als ik dat vanaf het begin had geweten dan had ik het direct gestopt. Heeft geen zin om elkaars tijd dan te verdoen. Inmiddels denkt ze daar gelukkig heel anders over, maar ze had er ook nog nooit zo fundamenteel over nagedacht maar deed dat wel door mij..
Alle reacties Link kopieren
Kx90 schreef:
22-05-2020 15:36
Nouja, dan moet je daar juist wel heel duidelijk over zijn. Dat lijkt mij juist wel een enorme dealbreaker. Of je dat nu juist wel of niet wilt.. En je moet het heel zeker weten, heb je daar heel uitvoerig over nagedacht?
Want als je wel iets krijgt met iemand en een van jullie verandert van gedachten dan ben je weer alleen. Dit zijn zulke fundamentele dingen.

Mijn vriendin wilde het ook eerst niet, en als ik dat vanaf het begin had geweten dan had ik het direct gestopt. Heeft geen zin om elkaars tijd dan te verdoen. Inmiddels denkt ze daar gelukkig heel anders over, maar ze had er ook nog nooit zo fundamenteel over nagedacht maar deed dat wel door mij..
Ik vind kinderen lief en leuk, maar ik was verloofd toen mijn ex het uitmaakte en ik ben vooral bang de rest van mijn leven aan een man vast te zitten die mij pijn heeft gedaan. Dat is het meer dan echt kindvrij te willen zijn. Ik denk dat ik dit moet bespreken met een psycholoog. Ik trek blijkbaar instabiel aan omdat ik zelf iets niet verwerkt heb.

Ik ga trouwens ook mijn pb's lezen zo.
Wat is trouwens een conspiracy nut? :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven