Relatie breuk
zondag 10 november 2019 om 12:33
Waarom moeten twee kleuters nooit met elkaar een vaste liefdesrelatie aan gaan?
En een vrouw 'der' noemen.....we noemen jou toch ook niet 'het' of 'tie'.
Advies: wordt volwassen! Houdt op met meisjes checken op internet en commanderend gedrag zoals geen nee accepteren wanneer zij iets niet wil. Dat is namelijk onaangenaam en vervelend gedrag. Je bent niet haar baas met je 'dat accepteer ik niet'.
En een vrouw 'der' noemen.....we noemen jou toch ook niet 'het' of 'tie'.
Advies: wordt volwassen! Houdt op met meisjes checken op internet en commanderend gedrag zoals geen nee accepteren wanneer zij iets niet wil. Dat is namelijk onaangenaam en vervelend gedrag. Je bent niet haar baas met je 'dat accepteer ik niet'.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 10 november 2019 om 12:34
zondag 10 november 2019 om 12:38
en dan kan hij mooi ervaring op doen via de socialsMaud*de*Braose schreef: ↑10-11-2019 12:37Het is helemaal niet erg dat je weer alleen bent. Kan zij op zoek naar een leuke man en heb jij de tijd voor een hoognodige cursus Nederlands.
zondag 10 november 2019 om 12:44
zondag 10 november 2019 om 12:48
maar dat was het niet alleen he? je hebt pas zeven maanden na de start van je relatie je tinder verwijderd omdat ZIJ DAAROM VROEG. Toen je ruzie kreeg was het eerste dat je deed je tinder weer aanslingeren. Je bent gewoon niet te vertrouwen want je wilt constant kijken wat de markt van vraag en aanbod doet.
zondag 10 november 2019 om 12:55
viva-amber schreef: ↑10-11-2019 12:33En een vrouw 'der' noemen.....we noemen jou toch ook niet 'het' of 'tie'.
Psst. Gebiedende wijs is zonder t, dus 'word' en 'houd'.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.