relatie een sleur en gezoend met collega
donderdag 26 maart 2009 om 20:05
Mijn vriend en ik zijn bijjna 7 jaar bij elkaar en wonen al een tijdje samen. Ik houd heel veel van hem en veel mensen zien ons als het "perfecte stel". Hij heeft mij nooit echt heel veel bevestiging gegeven dat hij van me houdt al weet ik dat hij dat wel doet. Daar hebben we het wel eens over maar hij weet niet hoe hij dat moet tonen. Ik mis soms net dat spontane, even die knuffel, mij verassen met iets leuks. Nou heb ik pas met een collega gezoend en dat krijg ik dus niet uit mijn hoofd. Toen het gebeurde wist ik dat het fout was, hij heeft ook een relatie. Ik heb op dit moment zo'n behoefte aan aandacht en spanning. Twijfel nu dus ook aan mijn relatie....wat moet ik?
donderdag 26 maart 2009 om 20:24
Ik denk dat hij de ideale man voor mij is; super lief, vriendelijk en aardig voor iedereen, ik kan goed met zijn familie en hij met die van mij, ziet er goed uit! Het punt is dat wij elkaars eerste echte relatie zijn en ik dus nooit met andere mannen sex heb gehad. Heb nu dus heel sterkt de behoeft om te weten hoe het met iemand anders is. Maar ik denk dat ik nooit iemand anders zal ontmoeten met wie ik gelukkig oud kan worden.
donderdag 26 maart 2009 om 20:28
donderdag 26 maart 2009 om 20:28
quote:meisjemeisjemeisje schreef op 26 maart 2009 @ 20:24:
Ik denk dat hij de ideale man voor mij is; super lief, vriendelijk en aardig voor iedereen, ik kan goed met zijn familie en hij met die van mij, ziet er goed uit! Het punt is dat wij elkaars eerste echte relatie zijn en ik dus nooit met andere mannen sex heb gehad. Heb nu dus heel sterkt de behoeft om te weten hoe het met iemand anders is. Maar ik denk dat ik nooit iemand anders zal ontmoeten met wie ik gelukkig oud kan worden.Die behoefte om te weten hoe het met iemand anders is heb ik ook heel lang gehad. Ega is ook mijn enige. Ega begrijpt dat en staat er voor open dat ik het eens met een ander probeer, echter is debehoefte de laatste tijd toch aan het wegebben. Stel nou dat het onze relatie dusdanig op de proef stelt dat het ploft? Dat heb ik er niet echt voor over. Ben al dik 20 jaar samen. En waarschijnlijk romantiseer ik het teveel in mijn hoofd. Nuchter er over nadenkend denk ik dat de eerste keer met een ander weer echt een eerste keer zal zijn, en dat zal dan geen succesnummer zijn. Dan maar blijven fantaseren .
Ik denk dat hij de ideale man voor mij is; super lief, vriendelijk en aardig voor iedereen, ik kan goed met zijn familie en hij met die van mij, ziet er goed uit! Het punt is dat wij elkaars eerste echte relatie zijn en ik dus nooit met andere mannen sex heb gehad. Heb nu dus heel sterkt de behoeft om te weten hoe het met iemand anders is. Maar ik denk dat ik nooit iemand anders zal ontmoeten met wie ik gelukkig oud kan worden.Die behoefte om te weten hoe het met iemand anders is heb ik ook heel lang gehad. Ega is ook mijn enige. Ega begrijpt dat en staat er voor open dat ik het eens met een ander probeer, echter is debehoefte de laatste tijd toch aan het wegebben. Stel nou dat het onze relatie dusdanig op de proef stelt dat het ploft? Dat heb ik er niet echt voor over. Ben al dik 20 jaar samen. En waarschijnlijk romantiseer ik het teveel in mijn hoofd. Nuchter er over nadenkend denk ik dat de eerste keer met een ander weer echt een eerste keer zal zijn, en dat zal dan geen succesnummer zijn. Dan maar blijven fantaseren .
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 26 maart 2009 om 20:43
quote:Bloem9 schreef op 26 maart 2009 @ 20:33:
Hoe gaat dat gezegde ook al weer? iets met gras...
Ik weet het, maar wetende dat ik wellicht mijn hele leven met deze man zal zijn heb ik op dit moment heel sterk de behoefte om daar zelf achter te komen.
Misschien toch maar bespreken dat ik deze behoefte heb? Ik heb geen idee hoe hij hierop zal reageren. Niet echt positief denk ik....
En idd, ik heb geen spijt van die zoen, dat zegt wel iets...
Hoe gaat dat gezegde ook al weer? iets met gras...
Ik weet het, maar wetende dat ik wellicht mijn hele leven met deze man zal zijn heb ik op dit moment heel sterk de behoefte om daar zelf achter te komen.
Misschien toch maar bespreken dat ik deze behoefte heb? Ik heb geen idee hoe hij hierop zal reageren. Niet echt positief denk ik....
En idd, ik heb geen spijt van die zoen, dat zegt wel iets...
donderdag 26 maart 2009 om 20:44
quote:meisjemeisjemeisje schreef op 26 maart 2009 @ 20:43:
[...]
En idd, ik heb geen spijt van die zoen, dat zegt wel iets...O, ik heb ook zeker geen spijt van die zoen. Als ik er aan terug denk worden mijn benen weer van elastiek.
[...]
En idd, ik heb geen spijt van die zoen, dat zegt wel iets...O, ik heb ook zeker geen spijt van die zoen. Als ik er aan terug denk worden mijn benen weer van elastiek.
donderdag 26 maart 2009 om 20:53
donderdag 26 maart 2009 om 20:57
quote:meisjemeisjemeisje schreef op 26 maart 2009 @ 20:52:
Fame, waarom is het bij jou bij die een eenmalige zoen gebleven?Ik zie de persoon geregeld en de spanning is er nog steeds. We spelen het spel alleen volgens de regels, dus er wordt niet meer gezoend. Ik zeg overigens niet dat het nooit weer zal gebeuren, maar de spanning is eigenlijk nog veel leuker!
Fame, waarom is het bij jou bij die een eenmalige zoen gebleven?Ik zie de persoon geregeld en de spanning is er nog steeds. We spelen het spel alleen volgens de regels, dus er wordt niet meer gezoend. Ik zeg overigens niet dat het nooit weer zal gebeuren, maar de spanning is eigenlijk nog veel leuker!
donderdag 26 maart 2009 om 20:59
quote:meisjemeisjemeisje schreef op 26 maart 2009 @ 20:53:
[...]
ik zou me ook moeten schamen, tips voor spanning zijn welkom!
Moeten , moeten , moeten ........van mij moet niks . Maar schaam je je eigenlijk ? Of geniet je er nog van na ?
Nou , je kan natuurlijk jullie sexleven best opleuken . Misschien zijn die erotische dansfeesten ( niet te verwarren met clubs ) wel iets voor jullie ? En anders kun je denk ik zat ideeén op doen op de sekspijler , of daar tips vragen .
[...]
ik zou me ook moeten schamen, tips voor spanning zijn welkom!
Moeten , moeten , moeten ........van mij moet niks . Maar schaam je je eigenlijk ? Of geniet je er nog van na ?
Nou , je kan natuurlijk jullie sexleven best opleuken . Misschien zijn die erotische dansfeesten ( niet te verwarren met clubs ) wel iets voor jullie ? En anders kun je denk ik zat ideeén op doen op de sekspijler , of daar tips vragen .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 26 maart 2009 om 21:16
quote:meisjemeisjemeisje schreef op 26 maart 2009 @ 21:04:
Onze seks is echt wel goed, maar de spanning is weg. Ik geniet idd nog na van die zoen en hoop stiekem toch nog op een herhaling. Al weet ik dat dat niet verstandig is en misschien alleen nog een beetje moet na genietenLekker in gedachten blijven nagenieten en koesteren wat je hebt. Sex die sleur en spanningsloos is geworden kan je prima opboosten. Zie de sexpijlert voor tips. Succes!
Onze seks is echt wel goed, maar de spanning is weg. Ik geniet idd nog na van die zoen en hoop stiekem toch nog op een herhaling. Al weet ik dat dat niet verstandig is en misschien alleen nog een beetje moet na genietenLekker in gedachten blijven nagenieten en koesteren wat je hebt. Sex die sleur en spanningsloos is geworden kan je prima opboosten. Zie de sexpijlert voor tips. Succes!
donderdag 26 maart 2009 om 22:11
Overigens, dat anderen jullie als het ideale stel zien en dat jullie families het zo goed kunnen vinden, dat lijken me geen goede redenen om bij elkaar te blijven. het klinkt een beetje 'bedacht', rationeel..
Je moet niet blijven, maar wie weet wat investeren oplevert. Nu al denken dat je nooit meer iemand anders vind is ook geen prettige reden om in een relatie te zitten. Blijf uit liefde, niet uit angst
Je moet niet blijven, maar wie weet wat investeren oplevert. Nu al denken dat je nooit meer iemand anders vind is ook geen prettige reden om in een relatie te zitten. Blijf uit liefde, niet uit angst
donderdag 26 maart 2009 om 22:14
Ik snap best dat als je geen spanning hebt , je het liefste spanning wilt.
Maar helaas ga je dit opzoeken bij een andere man.
Terwijl je zelf zegt dat je man de perfecte is voor jou zou je toch juist bij hem weer de spanning moeten zoeken.
Vertel hem wat je voelt praat er met elkaar over.
Het liefste ook over je collega ( maar wat niet weet wat niet deert ) stel je voor dat het je relatie kapot zou maken.
Vraag of hij open staat voor nieuwe dingen en dat jij dat wel graag zou willen,
Zoek de spanning bij elkaar en niet bij andere mannen,
Want dan ben je de " ware man ' voor jou binnen de kortste keren kwijt.
En als je geen spijt hebt van het zoenen dan zou ik wel zo dapper zijn om het je vriend(man) te vertellen.
Maar helaas ga je dit opzoeken bij een andere man.
Terwijl je zelf zegt dat je man de perfecte is voor jou zou je toch juist bij hem weer de spanning moeten zoeken.
Vertel hem wat je voelt praat er met elkaar over.
Het liefste ook over je collega ( maar wat niet weet wat niet deert ) stel je voor dat het je relatie kapot zou maken.
Vraag of hij open staat voor nieuwe dingen en dat jij dat wel graag zou willen,
Zoek de spanning bij elkaar en niet bij andere mannen,
Want dan ben je de " ware man ' voor jou binnen de kortste keren kwijt.
En als je geen spijt hebt van het zoenen dan zou ik wel zo dapper zijn om het je vriend(man) te vertellen.