Relatie einde
dinsdag 29 januari 2019 om 09:51
Gisteren vertelde ik haar over en relatie die ze had en die jonge en kindje bij en andere vrouw verwerkte dat ze daar ook achter liep lang nadat zij uit een waren hy haar bedroog ik vroeg haar waarom ben je bij hem zo geweest bij mij koel en afstandelijk en agressief met elke sms ze wil het niet uitpraten of er its over horen...
Wat stáát hier?
Wat stáát hier?
dinsdag 29 januari 2019 om 09:59
Dit vind ik de beste samenvatting tot nu toe. Misschien aanvullen met: verder wilde zij meer aandacht en hij seks (dat is eigenlijk het enige dat ik van hem heb gelezen over wat hij leuk aan haar vond)
Spreuken 18:2
dinsdag 29 januari 2019 om 10:08
Hij deed niks, maakte rotzooi, helpt niet in het huishouden en wilde alleen maar pitten of op zijn luie reet zitten op de bank als hij thuis kwam, behalve als hij uitging met zijn vrienden want daar is hij niet te moe voor en vond dat ze daar maar begrip voor moest hebben. Ondanks dat ze dit al heel vaak heeft aangekaart bij hem en het heeft laten merken, zonder verbetering van zijn kant is het voor hem compleeeeet onverwachts. En nu is ze klaar met hem en is het uit.
En hij snapt het niet want hij heeft toch niks misdaan? Hij blijft haar nu lastig vallen met berichtjes, bellen en foto's van hun samen en ze heeft hem nu overal op geblokkeerd.
En hij snapt het niet want hij heeft toch niks misdaan? Hij blijft haar nu lastig vallen met berichtjes, bellen en foto's van hun samen en ze heeft hem nu overal op geblokkeerd.
anoniem_245179 wijzigde dit bericht op 29-01-2019 10:13
40.67% gewijzigd
dinsdag 29 januari 2019 om 10:09
en nu de kern van het verhaal, doe maar in 15 woorden
dinsdag 29 januari 2019 om 10:15
Ik ben niet zo goed in schrijven mensen. Maar ik vond haar leuk.. Wij deden dingen samen veel samen in het begin, ik stond meestal alleen in voor het huishouden als ze its deed was ik lui, zogezegd. Ik weet niet hoe ik het moet inkorten moest het van mij afschrijven. Het gaat erom wat zij deed dat ze wegloopt van alles schreeuwend en krijsend zonder en uitleg of its. Of its op te lossen, lui ben ik niet ze werkt deeltijds 36 uur week ik 40 tot gemiddeld 50 uren per week zij was steeds vroeger als ik thuis.
dinsdag 29 januari 2019 om 10:19
Oei, als dit de verbeterde versie is, wil ik wel weten hoe het er eerst stond..
dinsdag 29 januari 2019 om 10:20
Duurt echt lang voor ik beneden ben met scrollen. Heb wel alles gelezen maar waarom zeg je niet gelijk waar je mee zit ipv al die onzin eromheen. Dus als ik het goed heb zit je er mee dat je ex haar ex die vreemd is gegaan en een kind bij een ander heeft verwekt tijdens hun relatie samen, hem niks kwalijk neemt en normaal en lief tegen hem doet en jij die alles opoffert in jouw ogen daar doet ze heel naar tegen. Hmm ja maar jullie waren niet getrouwd toch. Dus niks exclusief aan.
.