Relatie en 1kindje

27-11-2018 14:59 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik ben een jonge vrouw van 23jaar.
Ik heb al 9jaar een relatie met de papa van mijn zoontje(5jaar).
Ondertussen ben ik ookal 7maandjes zwanger van ons 2de zoontje.
Ik weet niet goed meer wat ik moet doen met mijn vriend. We zijn al zo lang samen dat ik gewent geraakt ben aan hem. We hebben heel veel goede en ook mindere goede dingen meegemaakt. Bijde hebben we in het begin van onze relatie wel wat foutjes gemaakt. Maar ik dacht dat het over zou gaan, wat niet is.
Ik heb hem pas weer betrapt op bedrog en dat hij op een seks site zat om aftespreke met andere vrouwen om seks te hebben. Ik heb al zijn gesprekken gelezen van de seks site en de datingsite badoo en nog een datingsite waar alleen buitenlandse meiden opstaan.
Ik weet echt nimmer wat doen. Dit maakt mij zo onzeker allemaal. Hij ging het nimmer doen maar dat zegt hij al jaren.
Pf ik weet het totaal nimmer.
anoniem_379400 wijzigde dit bericht op 27-11-2018 16:34
1.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Narkomeid1981 schreef:
28-11-2018 11:03
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik jong was. En de grootste fout dat mijn moeder heeft gemaakt, is te lang zijn gebleven. Kinderen hebben alleen liefde nodig ... En geloof me, ze merken het als hun mama niet gelukkig is, niet gerespecteerd wordt, etc. Beter gelukkig alleen met je kids, dan in een ongelukkige relatie.

Afkappen die handel ! En ophouden met je te verbergen achter je kids.

Je bent de architect van je eigen geluk ... :-)
Ooh dankjewel dit is wel fijn om tehoren eigelijk
Alle reacties Link kopieren
Liliane13 schreef:
28-11-2018 12:20
Heb je dit wel eens met vriendinnen of je ouders besproken?
Neen met niemand
Alle reacties Link kopieren
MokThee schreef:
28-11-2018 11:24
O, relatietherapie zie ik hier niet eens zitten. Ik bedoelde therapie voor jou alleen, om zelfvertrouwen te kweken. Kennelijk vind je jezelf niet genoeg waard om jezelf meer te gunnen dan zo'n lapzwans. En dat is onzin. Niemand hoeft zich zo te laten behandelen door haar partner. Je kinderen zijn gebaat bij een sterke moeder, niet eentje die uit angst zich maar laat kleineren. Ga die kracht in jezelf opzoeken, samen met een therapeut.

Op wiens naam staat jullie huis?
Ow Okeey. Kan ik wil proberen ja,
En gelukkig op mijn naam
Als jij voldoende inkomen hebt om je woning en onderhoud te betalen, dan zou ik ernstig overwegen om met die vriend van je te praten dat het voor jou wel klaar is. En zeggen dat hij dan en dan het huis uit moet zijn, omdat je je niet langer als tweedehands optie laat behandelen. Zorg desnoods dat er iemand bij je is bij dat gesprek, zodat je wat sterker staat als hij boos wordt.

En mocht hij niet meewerken, pak zijn spullen in en zet die buiten, zet andere sloten op de deur. En dan eens heel hard aan jezelf gaan werken.
Sterkte.
Ik kan het je vriend niet eens kwalijk nemen. Jullie zijn veel te jong om volwassene te spelen. En dan twee kinderen, in vredesnaam.

Stop met deze onzin en ga voor jezelf zorgen. Als je ouder bent ben je veel beter in staat een goede relatie op te bouwen en te onderhouden
LovelyAmin schreef:
27-11-2018 14:59
[...]
Vraag is wat voor foutjes er in het verleden gemaakt zijn. Je vriend klinkt als een lul, maar wellicht speelt er meer. Wel raad ik je aan om je Nederlandse taal bij te schaven.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-11-2018 10:51
Reden: OP gequote, maatregelen zijn genomen.
70.26% gewijzigd
Bombus-Sylvarum schreef:
30-11-2018 09:20
Vraag is wat voor foutjes er in het verleden gemaakt zijn. Je vriend klinkt als een lul, maar wellicht speelt er meer. Wel raad ik je aan om je Nederlandse taal bij te schaven.
Ja, aan zo'n reactie heeft TO echt wat. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Bombus-Sylvarum schreef:
30-11-2018 09:20
Vraag is wat voor foutjes er in het verleden gemaakt zijn. Je vriend klinkt als een lul, maar wellicht speelt er meer. Wel raad ik je aan om je Nederlandse taal bij te schaven.
Wauw. OP quoten mag trouwens niet.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Bombus-Sylvarum schreef:
30-11-2018 09:20
Vraag is wat voor foutjes er in het verleden gemaakt zijn. Je vriend klinkt als een lul, maar wellicht speelt er meer. Wel raad ik je aan om je Nederlandse taal bij te schaven.
Inderdaad wij hebben eigelijk een hele lange weg gehad.
Met veel probleempjes.
Maar mss dat het langs een andere kant ook mijn eigen schuld is omdat ik hem wel steeds terug neem.
Ik heb 4jaar geleden hem in bed gezien met een andere meid, 2jaar geleden had hij een halfjaar een relatie met een Pools meisje, waar ik later achter ben gekomen.
En ongeveer 5jaar geleden is er nog iets gebeurt maar geen bedrog.
Ik zelf heb ook wel eens een fout gemaakt toen ik wist dat hij een relatie had met dat ander meisje, Toen zijn we 2maandjes uit elkaar geweest.
Hij lag pas in het ziekenhuis deze maand en natuurlijk was ik er elke dag voor hem, dus vanwaar het nu komt zou ik helemaal niet weten, hij zelf zegt dat hij gewoon dom is geweest.
Alle reacties Link kopieren
Nav je laatste post: wat laat jij je misbruiken zeg... hij neemt je in de maling heb je dat zelf nog niet door?
Alle reacties Link kopieren
MokThee schreef:
30-11-2018 09:07
Als jij voldoende inkomen hebt om je woning en onderhoud te betalen, dan zou ik ernstig overwegen om met die vriend van je te praten dat het voor jou wel klaar is. En zeggen dat hij dan en dan het huis uit moet zijn, omdat je je niet langer als tweedehands optie laat behandelen. Zorg desnoods dat er iemand bij je is bij dat gesprek, zodat je wat sterker staat als hij boos wordt.

En mocht hij niet meewerken, pak zijn spullen in en zet die buiten, zet andere sloten op de deur. En dan eens heel hard aan jezelf gaan werken.
Sterkte.
Mijn inkomen is inderdaad wel voldoende.
Dankjewel voor deze goede raad
Alle reacties Link kopieren
LovelyAdmin
Komende van iemand die van haar 17 tot 25 bij haar jeugdliefde is gebleven ... En nu 37 jaar is ... Meid, binnen 10 jaar sla je jezelf tegen je hoofd, zeggende : "What was I thinking??!!"

Dringend je leven opkuisen, jezelf in de hand nemen en een sterk voorbeeld zijn voor jouw jongens! Je hebt het recht fier te zijn op hen, zorg ervoor dat zij dat ook kunnen zijn op jou !

Ik wens je heel veel kracht toe ...
Alle reacties Link kopieren
Narkomeid1981 schreef:
30-11-2018 14:37
LovelyAdmin
Komende van iemand die van haar 17 tot 25 bij haar jeugdliefde is gebleven ... En nu 37 jaar is ... Meid, binnen 10 jaar sla je jezelf tegen je hoofd, zeggende : "What was I thinking??!!"

Dringend je leven opkuisen, jezelf in de hand nemen en een sterk voorbeeld zijn voor jouw jongens! Je hebt het recht fier te zijn op hen, zorg ervoor dat zij dat ook kunnen zijn op jou !

Ik wens je heel veel kracht toe ...
Dankjewel x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven