Relatie en 1kindje

27-11-2018 14:59 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik ben een jonge vrouw van 23jaar.
Ik heb al 9jaar een relatie met de papa van mijn zoontje(5jaar).
Ondertussen ben ik ookal 7maandjes zwanger van ons 2de zoontje.
Ik weet niet goed meer wat ik moet doen met mijn vriend. We zijn al zo lang samen dat ik gewent geraakt ben aan hem. We hebben heel veel goede en ook mindere goede dingen meegemaakt. Bijde hebben we in het begin van onze relatie wel wat foutjes gemaakt. Maar ik dacht dat het over zou gaan, wat niet is.
Ik heb hem pas weer betrapt op bedrog en dat hij op een seks site zat om aftespreke met andere vrouwen om seks te hebben. Ik heb al zijn gesprekken gelezen van de seks site en de datingsite badoo en nog een datingsite waar alleen buitenlandse meiden opstaan.
Ik weet echt nimmer wat doen. Dit maakt mij zo onzeker allemaal. Hij ging het nimmer doen maar dat zegt hij al jaren.
Pf ik weet het totaal nimmer.
anoniem_379400 wijzigde dit bericht op 27-11-2018 16:34
1.76% gewijzigd
Die kerel eruit knikkeren, want hij is waardeloos.

Je vrouw is zwanger van je tweede kind, maar tegelijk wil je vreemdgaan?
En dat niet voor het eerst?


Nog 3.5 miljard andere mannen in de wereld.
Al zou ik zelf eerst een tijdje alleen blijven.


Schrijf je vandaag nog bij de woningbouw in, zodat je zo snel mogelijk weg kan.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
27-11-2018 16:49
Je begrijpt niet dat het een beetje gek is om een kiekje van het gezin te plaatsen bij het verhaal over de buitenechtelijke activiteiten van je vriend op een openbaar forum? Nooit bij nagedacht?
Ik heb het al weggedaan. Aangezien degene dat commentaar hadden over de foto wel gelijk hebben.
LovelyAmin schreef:
27-11-2018 17:10
Ja aangezien ik geen fb heb had ik het niet verwacht. Maar ik heb het weggedaan. Ik had er niet bij stil gestaan
Maar goed, wat is eigenlijk je vraag? Je weet prima wat voor vlees je in de kuip hebt na al die jaren en loze beloftes. Dan is de keuze of je het pikt of niet. Meer smaken zijn er niet.
Waar neig je nu naar?
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is je 'vriend'?
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
27-11-2018 17:13
Hoe oud is je 'vriend'?
Hmm je vraag is begrijpelijk maar als ik TS was, zou ik niet nog meer herkenbare gegevens gaan delen...
SallySpectra* schreef:
27-11-2018 15:15
Sure :yawnee:
Plus 1
"Mijn geheim" komt geloofwaardiger over.
Alle reacties Link kopieren
MokThee schreef:
27-11-2018 17:02
Afgezien van wat er al gezegd is, je hebt dus al een relatie met deze man vanaf je 14e? Dat is extreem jong, om dan aan iemand te blijven plakken.

Ik zou eens nagaan hoe het komt dat je door de loop der jaren niet hebt beseft dat deze man niet oké is. Waar jouw beeld van een relatie vandaan komt. Welke voorbeelden je in je omgeving had/hebt van hoe een relatie eruit hoort te zien. Want dit is inderdaad dik vet niet oké.

Ik zou dus eens met iemand gaan praten om je eigenwaarde te kweken, zodat je in de toekomst niet weer voor zo'n type valt. Je wil vast niet dat jouw zoons later ook zo met vrouwen omgaan. Leer dus voor jezelf opkomen, zodat je je kinderen een goede basis mee kunt geven. Zonder deze lamlul.
Ik heb eigelijk niemand in mijn omgeving met zo een relatie.
Ik ben heel liefdevol en deftig opgevoed als je dat bedoelt ?
Gaan praten heb ik al eens gedaan maar ze zeggen niet echt hun mening ze luisteren en zeggen dingen die we als koppel moeten doen. Waar we aan moeten werken, maar dat heeft blijkbaar niet echt geholpen.
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
27-11-2018 17:13
Hoe oud is je 'vriend'?
Waarom
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
27-11-2018 17:16
Hmm je vraag is begrijpelijk maar als ik TS was, zou ik niet nog meer herkenbare gegevens gaan delen...
Is ook weer zo.
¡Apagando las luces!
LovelyAmin schreef:
27-11-2018 17:19
Ik heb eigelijk niemand in mijn omgeving met zo een relatie.
Ik ben heel liefdevol en deftig opgevoed als je dat bedoelt ?
Gaan praten heb ik al eens gedaan maar ze zeggen niet echt hun mening ze luisteren en zeggen dingen die we als koppel moeten doen. Waar we aan moeten werken, maar dat heeft blijkbaar niet echt geholpen.
Ik heb het vermoeden dat je uit een cultuur komt waar scheiden not done is, waarbij bepaald destructief gedrag met de mantel der liefde wordt bedekt om je familie een schande te besparen. Klopt dat?
Wellicht dat dat het voor jou lastiger maakt om weg te gaan.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
27-11-2018 17:13
Maar goed, wat is eigenlijk je vraag? Je weet prima wat voor vlees je in de kuip hebt na al die jaren en loze beloftes. Dan is de keuze of je het pikt of niet. Meer smaken zijn er niet.
Waar neig je nu naar?
Ik wou gewoon mijn gevoelens eventjes kwijt hier denk ik. Aangezien ik met niemand erover kan praten maar toch mensen hun mening eens wil horen. Het liefst zou ik gewoon mijn zoon zijn mening weten wat hij er van vind als mama en papa nimmer samen zijn maar hij is tejong natuurlijk, jammer dat ik niet in zijn hoofdje kan kijken.
MonteCara* schreef:
27-11-2018 15:42
Vieze Hond vind ik heel lief.
Eensch, ik vind dat ook een leuke vent ja!
LovelyAmin schreef:
27-11-2018 17:26
Ik wou gewoon mijn gevoelens eventjes kwijt hier denk ik. Aangezien ik met niemand erover kan praten maar toch mensen hun mening eens wil horen. Het liefst zou ik gewoon mijn zoon zijn mening weten wat hij er van vind als mama en papa nimmer samen zijn maar hij is tejong natuurlijk, jammer dat ik niet in zijn hoofdje kan kijken.
Wat zou je vertellen als een vriendin of een zus je dit vertelt?
Hoe zouden je ouders reageren als ze wisten hoe hun schoonzoon zich gedraagt?


Met andere woorden: Begin je omgeving (ouders - zussen - vriendinnen - desnoods collega's met wie het klikt) al voor te bereiden op 't feit dat je mogelijk met je partner uiteen gaat.
anoniem_376630 wijzigde dit bericht op 27-11-2018 17:31
2.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
27-11-2018 17:24
Ik heb het vermoeden dat je uit een cultuur komt waar scheiden not done is, waarbij bepaald destructief gedrag met de mantel der liefde wordt bedekt om je familie een schande te besparen. Klopt dat?
Wellicht dat dat het voor jou lastiger maakt om weg te gaan.
Mijn familie is Belgisch de papa niet, inderdaad mijn ouders zijn niet gescheiden. Algemeen in mijn familie Niemand eigelijk. Het is heel moeilijk om weg te Gaan. Soms denk ik wel dat het beter is, maar zoude mijn kindjes niet ongelukkig worden dan.
Dat is iets wat niemand weet denk ik
LovelyAmin schreef:
27-11-2018 17:31
Mijn familie is Belgisch de papa niet, inderdaad mijn ouders zijn niet gescheiden. Algemeen in mijn familie Niemand eigelijk. Het is heel moeilijk om weg te Gaan. Soms denk ik wel dat het beter is, maar zoude mijn kindjes niet ongelukkig worden dan.
Dat is iets wat niemand weet denk ik
Welk voorbeeld wil je je kinderen geven?

Dat mama een schotelvod is die zich maar laat doen?
Dat papa met alles wegkomt?
Dat zij dat later ook mogen doen met hun partner?
Want op een dag gaan ze dit gedrag écht merken.

Of wil je overkomen als een sterke vrouw die niet zomaar met zich laat sollen?


En nope, die scheiding zal niet simpel zijn. Tuurlijk niet.
Maar nog 20 of 50 jaar een relatie hebben met iemand die het niet te nauw neemt met "trouw zijn" en alle bijhorende stress is dat ook niet.


Je bent "nog maar" 23.
Véél te jong om je hele leven al op te geven.

Je kan nog perfect opnieuw beginnen.
Met 2 kinderen.
anoniem_376630 wijzigde dit bericht op 27-11-2018 17:36
6.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er zijn genoeg kinderen met gescheiden ouders die het prima doen hoor. Bedoel het niet flauw maar kun je niet beter zelf een beslissing nemen ipv te filosoferen wat je kind ervan vindt?
Tja, vanaf je 14e samen en op je 18e een kind. Dat is natuurlijk een recipe for disaster. Die man heeft behoorlijk wat gemist en jij ook. Het is echt uitzonderlijk dat relaties ontstaan op zeer jonge leeftijd goed blijven gaan. Een punt erachter zetten en gaan leven dus.
Welke afkomst/cultuur heeft de vader dan? Eentje waarbij je als man mag uitvreten wat je wilt maar waar je als vrouw achter het aanrecht dient te blijven? En waarbij scheiden al helemaal uit den boze is?
LovelyAmin schreef:
27-11-2018 17:19
Ik heb eigelijk niemand in mijn omgeving met zo een relatie.
Ik ben heel liefdevol en deftig opgevoed als je dat bedoelt ?
Gaan praten heb ik al eens gedaan maar ze zeggen niet echt hun mening ze luisteren en zeggen dingen die we als koppel moeten doen. Waar we aan moeten werken, maar dat heeft blijkbaar niet echt geholpen.
Ik bedoel ook niet met je familie gaan praten, maar met een therapeut. Om je eigenwaarde op te zoeken.

Dit ga je toch niet nog 30-40-50 jaar volhouden? Wat voor voorbeeld geef je je kinderen dan? Dat je jezelf onzichtbaar moet maken omdat het not done is om te scheiden? Dat je niet voor jezelf op mag komen? Dat je niet gelukkig mag worden, omdat scheiden zo'n schande is?

Of wil je ze meegeven dat ze sterk mogen zijn, dat ze zulk gedrag niet hoeven te pikken, en hun eigen weg mogen volgen?
Alle reacties Link kopieren
MokThee schreef:
27-11-2018 19:04
Ik bedoel ook niet met je familie gaan praten, maar met een therapeut. Om je eigenwaarde op te zoeken.

Dit ga je toch niet nog 30-40-50 jaar volhouden? Wat voor voorbeeld geef je je kinderen dan? Dat je jezelf onzichtbaar moet maken omdat het not done is om te scheiden? Dat je niet voor jezelf op mag komen? Dat je niet gelukkig mag worden, omdat scheiden zo'n schande is?

Of wil je ze meegeven dat ze sterk mogen zijn, dat ze zulk gedrag niet hoeven te pikken, en hun eigen weg mogen volgen?
Ik bedoel inderdaad dat ik al eens met een therapeut heb gepraat. Maar een therapeute probeert eerder de relatie nog te redden dan hun gedacht te zeggen, wat wrs bij hun job hoort..
Maar ik denk er wel terug over na om het opnieuw tedoen om mijn emoties eens los telaten. Kan wel eens deugt doen.
En nee inderdaad da hou ik nimmer zolang vol..
Alle reacties Link kopieren
LovelyAmin schreef:
27-11-2018 17:31
Mijn familie is Belgisch de papa niet, inderdaad mijn ouders zijn niet gescheiden. Algemeen in mijn familie Niemand eigelijk. Het is heel moeilijk om weg te Gaan. Soms denk ik wel dat het beter is, maar zoude mijn kindjes niet ongelukkig worden dan.
Dat is iets wat niemand weet denk ik
Wat maakt dat het moeilijk is om weg te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik jong was. En de grootste fout dat mijn moeder heeft gemaakt, is te lang zijn gebleven. Kinderen hebben alleen liefde nodig ... En geloof me, ze merken het als hun mama niet gelukkig is, niet gerespecteerd wordt, etc. Beter gelukkig alleen met je kids, dan in een ongelukkige relatie.

Afkappen die handel ! En ophouden met je te verbergen achter je kids.

Je bent de architect van je eigen geluk ... :-)
Narkomeid1981 schreef:
28-11-2018 11:03
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik jong was. En de grootste fout dat mijn moeder heeft gemaakt, is te lang zijn gebleven. Kinderen hebben alleen liefde nodig ... En geloof me, ze merken het als hun mama niet gelukkig is, niet gerespecteerd wordt, etc. Beter gelukkig alleen met je kids, dan in een ongelukkige relatie.

Afkappen die handel ! En ophouden met je te verbergen achter je kids.

Je bent de architect van je eigen geluk ... :-)
Dat. Is gewoon pure angst. Als het echt om het geluk van de kind(eren) gaat, was ze allang weggeweest. En misschien niet eens opnieuw zwanger geworden.
LovelyAmin schreef:
27-11-2018 20:10
Ik bedoel inderdaad dat ik al eens met een therapeut heb gepraat. Maar een therapeute probeert eerder de relatie nog te redden dan hun gedacht te zeggen, wat wrs bij hun job hoort..
Maar ik denk er wel terug over na om het opnieuw tedoen om mijn emoties eens los telaten. Kan wel eens deugt doen.
En nee inderdaad da hou ik nimmer zolang vol..
O, relatietherapie zie ik hier niet eens zitten. Ik bedoelde therapie voor jou alleen, om zelfvertrouwen te kweken. Kennelijk vind je jezelf niet genoeg waard om jezelf meer te gunnen dan zo'n lapzwans. En dat is onzin. Niemand hoeft zich zo te laten behandelen door haar partner. Je kinderen zijn gebaat bij een sterke moeder, niet eentje die uit angst zich maar laat kleineren. Ga die kracht in jezelf opzoeken, samen met een therapeut.

Op wiens naam staat jullie huis?
Alle reacties Link kopieren
Heb je dit wel eens met vriendinnen of je ouders besproken?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven