Relatie en 1kindje

27-11-2018 14:59 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Ik ben een jonge vrouw van 23jaar.
Ik heb al 9jaar een relatie met de papa van mijn zoontje(5jaar).
Ondertussen ben ik ookal 7maandjes zwanger van ons 2de zoontje.
Ik weet niet goed meer wat ik moet doen met mijn vriend. We zijn al zo lang samen dat ik gewent geraakt ben aan hem. We hebben heel veel goede en ook mindere goede dingen meegemaakt. Bijde hebben we in het begin van onze relatie wel wat foutjes gemaakt. Maar ik dacht dat het over zou gaan, wat niet is.
Ik heb hem pas weer betrapt op bedrog en dat hij op een seks site zat om aftespreke met andere vrouwen om seks te hebben. Ik heb al zijn gesprekken gelezen van de seks site en de datingsite badoo en nog een datingsite waar alleen buitenlandse meiden opstaan.
Ik weet echt nimmer wat doen. Dit maakt mij zo onzeker allemaal. Hij ging het nimmer doen maar dat zegt hij al jaren.
Pf ik weet het totaal nimmer.
anoniem_379400 wijzigde dit bericht op 27-11-2018 16:34
1.76% gewijzigd
vivautrecht85 schreef:
27-11-2018 16:39
Waar zeg ik dat het een argument is voor wat precies?
:roll:
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
27-11-2018 16:40
Als dit echt is zit er ergens een steekje los en mag je je schamen dat je zo met je eigen privacy, maar vooral met die van je kind omgaat. Denk even na zeg.
Ik schaam mij net voor niks. Het is mijn zoontje waar ik heel trots op ben. Ik had inderdaad mss niet zo open moeten zijn, waardoor ik ookal de dingen heb verwijdert. Nu weet ik dus dat er nogal bitcherige mensen op forums zitten. Wat ik niet had verwacht.
LovelyAmin schreef:
27-11-2018 16:46
Ik ben gewoon heel trots op mijn kindje. Ik had niet verwacht dat dit zo een groot gedoe was dat ik er een foto opzetten. Die ik nu wel heb weg gehaald en ook de naam. Ik had gezocht op Google over forums van relaties met een kind. En ik kwam bij deze uit, daarom had ik zulke reacties die ik hier lees niet verwacht
Maar je snapt toch ook wel dat dit veel verder gaat dan foto's van je kinderen op Facebook? Je zet een nogal persoonlijk verhaal op een forum waar duizenden mensen komen. Misschien wel familie van je, buren, moeders van school...
LovelyAmin schreef:
27-11-2018 16:46
Ik ben gewoon heel trots op mijn kindje. Ik had niet verwacht dat dit zo een groot gedoe was dat ik er een foto opzetten. Die ik nu wel heb weg gehaald en ook de naam. Ik had gezocht op Google over forums van relaties met een kind. En ik kwam bij deze uit, daarom had ik zulke reacties die ik hier lees niet verwacht
Je begrijpt niet dat het een beetje gek is om een kiekje van het gezin te plaatsen bij het verhaal over de buitenechtelijke activiteiten van je vriend op een openbaar forum? Nooit bij nagedacht?
LovelyAmin schreef:
27-11-2018 16:48
Ik schaam mij net voor niks. Het is mijn zoontje waar ik heel trots op ben. Ik had inderdaad mss niet zo open moeten zijn, waardoor ik ookal de dingen heb verwijdert. Nu weet ik dus dat er nogal bitcherige mensen op forums zitten. Wat ik niet had verwacht.
Jij noemt het bitcherig, maar het kan ook bezorgdheid zijn...
SallySpectra* schreef:
27-11-2018 16:47
:roll:
Goed argument.

Bedoelde alleen maar dat je die man wel een vieze hond kunt noemen, maar dat TS zich willens en wetens zwanger laat schoppen door hem...dus zelf ook niet brandschoon is.
vivautrecht85 schreef:
27-11-2018 16:50
Goed argument.

Bedoelde alleen maar dat je die man wel een vieze hond kunt noemen, maar dat TS zich willens en wetens zwanger laat schoppen door hem...dus zelf ook niet brandschoon is.
Tuurlijk. En dan is vreemdgaan prima? Omdat ze nu zwanger van hem is mag ze daar niets meer van vinden?
Alle reacties Link kopieren
Ontopic: hij roept al jaren dat hij er mee gaat stoppen maar dat doet hij niet, en nu ben je ook nog eens weer zwanger van hem. Wat denk je nu zelf, dat hij dan hierna wel gaat stoppen met je bedriegen? En je vriend is zeker Marokkaans, was mijn ex ook, loog de hele boel bij elkaar. Ik zou maar snel een SOA test gaan doen ook.
SallySpectra* schreef:
27-11-2018 16:51
Tuurlijk. En dan is vreemdgaan prima? Omdat ze nu zwanger van hem is mag ze daar niets meer van vinden?
Waar zeg ik dat? Het is helemaal niet prima en dat beweer ik ook nergens. Ik zeg ook niet dat ze niks mag vinden. Hoe bedoel je aannames?
Ik bedoel alleen dat het best bijzonder is om in zo'n relatie toch weer voor een kind te gaan.
vivautrecht85 schreef:
27-11-2018 16:53
Waar zeg ik dat? Het is helemaal niet prima en dat beweer ik ook nergens. Ik zeg ook niet dat ze niks mag vinden. Hoe bedoel je aannames?
Ik bedoel alleen dat het best bijzonder is om in zo'n relatie toch weer voor een kind te gaan.
Maar dat schreef je niet hoor. Lees maar terug.
Alle reacties Link kopieren
Hallo LovelyAmin

Welkom op het forum !! Maar wat had je nu eigenlijk verwacht van reacties? Toegegeven, je bent jong ... Maar zelfs met 23 lentes op de teller, zou je moeten weten dat dit niet OK is. Hij zit op datingsites en jij bent zwanger van jullie 2e kindje? In welke wereld zou dit OOIT ok zijn? Jij bent veel te jong aan deze relatie begonnen. En je zit er al VEEL te lang in. Kan je de verantwoordelijkheid van je kinderen alleen dragen? Heb je een vaste job? Diploma? Woning? Indien ja, valiezen pakken en wegwezen ...
SallySpectra* schreef:
27-11-2018 16:54
Maar dat schreef je niet hoor. Lees maar terug.
Ik schreef ook niet dat ze vreemdgaan moet accepteren of niks mag vinden?

Ik schreef dat hij wel goed genoeg was om een kind mee te maken...Dat verbaast me nogal in zo'n destructieve relatie
vivautrecht85 schreef:
27-11-2018 16:57
Ik schreef ook niet dat ze vreemdgaan moet accepteren of niks mag vinden?

Ik schreef dat hij wel goed genoeg was om een kind mee te maken...
En dat zij ook niet brandschoon is. Dat schreef je toch ook?
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
27-11-2018 16:48
Maar je snapt toch ook wel dat dit veel verder gaat dan foto's van je kinderen op Facebook? Je zet een nogal persoonlijk verhaal op een forum waar duizenden mensen komen. Misschien wel familie van je, buren, moeders van school...
Had ik niet bij stilgestaan, ik ging er van uit dat mijn familie enzo al niet op deze site ging zitten.
Heb het nu ook weggedaan, omdat het inderdaad wel klopt wat je zegt
SallySpectra* schreef:
27-11-2018 16:58
En dat zij ook niet brandschoon is. Dat schreef je toch ook?
Klopt. Je (ongeboren) kind willens en wetens blootstellen aan zo'n situatie vind ik kwalijk.

Maar leg me verder ajb geen woorden in de mond.
Alle reacties Link kopieren
Ok. Even op de inhoud. Tuurlijk word je onzeker van iemand die je blijkbaar regelmatig bedondert.
Maar wat wil je? Welke vraag stel je nu eigenlijk?
Ik geloof niet dat hij zijn gedrag gaat veranderen dus of je accepteert het of je gaat alleen verder.
Zo eenvoudig lijkt het me wel.
LovelyAmin schreef:
27-11-2018 16:59
Had ik niet bij stilgestaan, ik ging er van uit dat mijn familie enzo al niet op deze site ging zitten.
Heb het nu ook weggedaan, omdat het inderdaad wel klopt wat je zegt
Het is een heel groot populair forum, dus de kans is groot dat er bekenden op zitten.
Goed dat je het hebt weggehaald.
Afgezien van wat er al gezegd is, je hebt dus al een relatie met deze man vanaf je 14e? Dat is extreem jong, om dan aan iemand te blijven plakken.

Ik zou eens nagaan hoe het komt dat je door de loop der jaren niet hebt beseft dat deze man niet oké is. Waar jouw beeld van een relatie vandaan komt. Welke voorbeelden je in je omgeving had/hebt van hoe een relatie eruit hoort te zien. Want dit is inderdaad dik vet niet oké.

Ik zou dus eens met iemand gaan praten om je eigenwaarde te kweken, zodat je in de toekomst niet weer voor zo'n type valt. Je wil vast niet dat jouw zoons later ook zo met vrouwen omgaan. Leer dus voor jezelf opkomen, zodat je je kinderen een goede basis mee kunt geven. Zonder deze lamlul.
vivautrecht85 schreef:
27-11-2018 17:00
Klopt. Je (ongeboren) kind willens en wetens blootstellen aan zo'n situatie vind ik kwalijk.

Maar leg me verder ajb geen woorden in de mond.
Schrijf dan gewoon wat je bedoelt
Alle reacties Link kopieren
LovelyAmin schreef:
27-11-2018 16:48
Ik schaam mij net voor niks. Het is mijn zoontje waar ik heel trots op ben. Ik had inderdaad mss niet zo open moeten zijn, waardoor ik ookal de dingen heb verwijdert. Nu weet ik dus dat er nogal bitcherige mensen op forums zitten. Wat ik niet had verwacht.
Zo bitchy ben ik niet. Wel erg bezorgd als dit echt is. Kennelijk heb je weinig besef van internetveiligheid of wat er allemaal mis mee kan gaan. Dat is nogal een kwalijke zaak voor een moeder.
Alle reacties Link kopieren
Narkomeid1981 schreef:
27-11-2018 16:56
Hallo LovelyAmin

Welkom op het forum !! Maar wat had je nu eigenlijk verwacht van reacties? Toegegeven, je bent jong ... Maar zelfs met 23 lentes op de teller, zou je moeten weten dat dit niet OK is. Hij zit op datingsites en jij bent zwanger van jullie 2e kindje? In welke wereld zou dit OOIT ok zijn? Jij bent veel te jong aan deze relatie begonnen. En je zit er al VEEL te lang in. Kan je de verantwoordelijkheid van je kinderen alleen dragen? Heb je een vaste job? Diploma? Woning? Indien ja, valiezen pakken en wegwezen ...
Ik ben inderdaad nog jong, hij was mijn eerste liefde en ben na alles nog bij hem gebleven. Maar nu word het inderdaad wel moeilijker voor mij ik hou me heel sterk in het zicht van iedereen maar vanbinnen ga ik er echt kapot aan. Ik wil mijn gezin niet stuk maken voor mijn kindjes mss dat hun er ongelukkig gaan van worden, ik weet het niet. Ik heb inderdaad een vaste job, voor mijn eerste zoontje heb ik altijd al alleen gezorgt omdat hij niet veel thuis was.
SallySpectra* schreef:
27-11-2018 17:04
Schrijf dan gewoon wat je bedoelt
Doe dan gewoon niet van die domme aannames.
vivautrecht85 schreef:
27-11-2018 17:05
Doe dan gewoon niet van die domme aannames.
Dom? Toe maar.
Zet die gast bij het grofvuil. Waarom zou je in deze relatie blijven?
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
27-11-2018 17:04
Zo bitchy ben ik niet. Wel erg bezorgd als dit echt is. Kennelijk heb je weinig besef van internetveiligheid of wat er allemaal mis mee kan gaan. Dat is nogal een kwalijke zaak voor een moeder.
Ja aangezien ik geen fb heb had ik het niet verwacht. Maar ik heb het weggedaan. Ik had er niet bij stil gestaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven