relatie met een bn'er

18-09-2008 17:24 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb sinds een half jaar een relatie met een redelijk bekende nl'er.

Hij is hartstikke leuk, ben helemaal verliefd en dat is volgens mij helemaal wederzijds..

Maarrrr...Hij zingt en bij die optredens staan er altijd gillende meisjes voor het podium, meisjes die er echt veel voor over hebben om hem te ontmoeten.. Het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar vind dit wel een vervelende bijkomstigheid.

Ook lopen onze levensstijlen uiteen, ik ben overdag aan de studie of aan het werk. Hij zit vaak 's avonds in de studio en in het weekend heeft ie vaak optredens. Hij maakt genoeg tijd voor me vrij, maar soms is het wel vervelend dat hij niet altijd daar voor me is, als ik daar behoefte aan heb..

Reacties van anderen zijn niet altijd positief. Want ja, hij is immers zanger en zal bij elk optreden wel een "chickie" scoren.

Het heeft ook voordelen hoor, zo zingt ie hele mooie nummers voor me en hebben we gewoon heel veel lol en (sex) plezier samen

Soms zou ik alleen willen dat hij een "normaal" leven zou hebben...

Misschien anderen die hier ervaring mee hebben??

x Lil' angel
quote:yoyo2 schreef op 18 september 2008 @ 17:35:

Ze zegt "redelijk" bekend.

Dan is het volgens mij een dikke C-artiest.is het die gozert met die paardenlach (van popstars en idols)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:lilangel schreef op 18 september 2008 @ 17:35:

Had wel gedacht dat iedereen nieuwsgierig zou zijn wie het dan is, maar dat hou ik helaas liever voor mezelf..

Jammer he :PJa héééééééél jammer. Ik kan er vannacht denk ik ook niet van slapen.
Ja psies shining.

Volgens mij is er helemaal geen probleem, maar is het gewoon een "ik-wil-interessant-doen-topic"
Johan Vlemminck?
quote:neele schreef op 18 september 2008 @ 17:35:

LilAngel ik heb je nu al zo vaak verteld dat Vader A. in ieder schatje een ander schatje heeft.

Maar je hebt gelijk: In bed is hij goddelijk!!!!!!

Vader A. was natuurlijk helemaal the bomb geweest, maar helaas zag die me niet staan

Leuk om te weten dat ie in bed zo heerlijk is, lijkt mij ook wel met die dikke baard van em
quote:itsme26 schreef op 18 september 2008 @ 17:37:

is het die gozert met die paardenlach (van popstars en idols)Haha, ik wilde eigenlijk een plaatje van hem neerkwakken ipv herman, maar ik wist zijn naam niet meer
quote:itsme26 schreef op 18 september 2008 @ 17:33:

[...]

niet weer driesSorry
Angel, ik wil wedden dat ik m niet ken......
De roem van de meeste 'redelijk succesvolle zangers' eindigt vaak al na een paar jaar. De tijd zal je probleem dus wel oplossen...
quote:yoyo2 schreef op 18 september 2008 @ 17:38:

Ja psies shining.

Volgens mij is er helemaal geen probleem, maar is het gewoon een "ik-wil-interessant-doen-topic"

Ja, tuurlijk. Ze wil dat wij bránden van nieuwsgierigheid.

Valt dat even tegen.
quote:shining schreef op 18 september 2008 @ 17:36:

Hebben we nou weer iemand die beweert een relatie te hebben met een bn-er?

Er waren er al een aantal die zeiden zelf bn-er te zijn ( uhuh), en nu alweer iemand die een relatie met een bn-er heeft.

En nou wil je natuurlijk dat wij zeggen: 'Aaaah vertel nou, wie is het, toeeee vertel?

En dat jij dan zegt: 'Ik kan niet zeggen wie het is, maar hij is écht heel bekend.

Toch?Je bent al mosterd Shi

LilAngel ik heb je nu al zo vaak verteld dat Vader A. in ieder schatje een ander schatje heeft.

Mijn god, dat zal me toch een orgie wezen
quote:Star schreef op 18 september 2008 @ 17:39:

[...]

Sorry dries is eng en dries wil niet horen of zien (zeker niet in die gouden zwembroek)
quote:itsme26 schreef op 18 september 2008 @ 17:37:

[...]

is het die gozert met die paardenlach (van popstars en idols)
Ik weet wel waarom trouwens, wensen komen niet uit als je ze verklapt.

Maar je hebt gelijk: In bed is hij goddelijk!!!!!!

Jammer, maar Vader A. is iets te hoog gegrepen voor me

Geloof je meteen als je zegt dat een goddelijke minnaar is, die baard doet het em!!
quote:Star schreef op 18 september 2008 @ 17:40:

[...]

Je bent al mosterd Shi Ja, ik zag het. Op het moment dat ik dit aan het typen was, had zij mijn gelijk al bewezen.
Ik weet t, Emiel Ratelband!

jij bent de nieuwe Moon.
Hi, ik zal me even voorstellen....ik ben zo'n gillend meisje wat elk weekend bij hem voor het podium staat.

Nou heb ik van de week mijn slipje op het podium gegooid en ik vraag me af...ben jij die soms tegengekomen in de was???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Of het is de zwoele limburger "keeeep tha soul alaif!"

(Ohnee, die is zelfs niet eens een beetje bekend)
quote:Summerdance schreef op 18 september 2008 @ 17:41:

Hi, ik zal me even voorstellen....ik ben zo'n gillend meisje wat elk weekend bij hem voor het podium staat.

Nou heb ik van de week mijn slipje op het podium gegooid en ik vraag me af...ben jij die soms tegengekomen in de was???Nou, vertel jij dan eens wie Hij wel niet is?
HET IS HUUB!

Ja wijfie, dan heb je idd een probleem....
quote:lilangel schreef op 18 september 2008 @ 17:24:

Soms zou ik alleen willen dat hij een "normaal" leven zou hebben...

Misschien anderen die hier ervaring mee hebben??

x Lil' angel

Ja de partner van de bakker wil ook wel eens lekker samen uitslapen en de partner van de docent niet altijd in het hoogseizoen op vakantie......

Jullie hebben het leuk.... maar je zoekt toch ergens een probleem want het zou maar eens gewoon leuk kunnen zijn.. pfoe heee....

als het al echt is dan tenminste....
andre is de gozert met de paardebeklach
Bespreek je dit niet met collega vriendinnen van? Yolanthe bijvoorbeeld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven