Relatie over
vrijdag 22 november 2019 om 20:39
Ze kan toch zelf een account aanmaken? Of is dat te duur?
vrijdag 22 november 2019 om 20:40
Hij is waarschijnlijk nooit echt verliefd geweest op je.
Het was nog nauwelijks een relatie te noemen, dus even janken en weer verder gaan zonder hem.
Geen contact meer zoeken, of ga je aan zitten kijken hoe hij de liefde van zijn leven gaat vinden? Of zich helemaal suf gaat daten.
Je bent trouwens wel een rare dat je verwacht dat hij uit respect nog niet zou kunnen daten. Waarom zou hij dat niet doen?
Het was nog nauwelijks een relatie te noemen, dus even janken en weer verder gaan zonder hem.
Geen contact meer zoeken, of ga je aan zitten kijken hoe hij de liefde van zijn leven gaat vinden? Of zich helemaal suf gaat daten.
Je bent trouwens wel een rare dat je verwacht dat hij uit respect nog niet zou kunnen daten. Waarom zou hij dat niet doen?
vrijdag 22 november 2019 om 20:55
Het is zuur voor haar, maar voor hem betekende het waarschijnlijk minder. Hij vindt haar gewoon niet zo leuk. Dat hij de dag erna weer op Tinder zit bekrachtigt dat alleen maar. Mag ie trouwens gewoon doen. En hij wil het netjes beëindigen, vandaar de opmerking dat ze nog contact mag zoeken als er vragen zijn. Maar ik zou het niet doen, dit is een duidelijk verhaal.
vrijdag 22 november 2019 om 21:14
Je vindt het bizar dat een date waar je 6 weken mee afspreekt zijn twijfels niet deelt? Dat vind ik bizar. Net zoals ik het bizar vind dat jij niet afknapt op iemand die met 6 weken al roept dat hij een toekomst wil samen.
En natuurlijk mag hij meteen op tinder, waarom zou hij 2 weken moeten wachten? Hij is niet verliefd en heeft zin in een leuke date. Dan zit hij op de juiste plek.
En natuurlijk mag hij meteen op tinder, waarom zou hij 2 weken moeten wachten? Hij is niet verliefd en heeft zin in een leuke date. Dan zit hij op de juiste plek.
vrijdag 22 november 2019 om 21:18
Ze zeggen: waar je mee omgaat raak je mee besmet. Jij hebt het met 4 maanden al over samenwonen, zij met 6 weken al over een toekomst samen.
En nu ga jij verder schrijven op het topic van je vriendin.
Bijzonder.