Relatie over

22-11-2019 20:16 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-11-2019 23:15
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
0.00% gewijzigd
xMLSx schreef:
22-11-2019 20:31
Ik vind het jammer dat gezegd wordt dat er verhalen worden verzonnen.

Nadat ik goed advies had gekregen via dit forum raadde ik J aan ook een bericht te plaatsen. Ik had niet verwacht dat hier zoveel ophef over zou komen omdat dit via mijn account gebeurt.

Jammer.
Ze kan toch zelf een account aanmaken? Of is dat te duur?
Hij is waarschijnlijk nooit echt verliefd geweest op je.
Het was nog nauwelijks een relatie te noemen, dus even janken en weer verder gaan zonder hem.
Geen contact meer zoeken, of ga je aan zitten kijken hoe hij de liefde van zijn leven gaat vinden? Of zich helemaal suf gaat daten.
Je bent trouwens wel een rare dat je verwacht dat hij uit respect nog niet zou kunnen daten. Waarom zou hij dat niet doen?
Wat heb jij, de echte MLS, je vriendin als advies gegeven? En komt zij hier da ook nog antwoord geven?
En voor de vriendin van MLS: het vindt het vreemd dat hij zijn twijfels niet heeft besproken. Maar wat had je gedaan als hij ze wel bespreekbaar had gemaakt? Na enkele weken is dat echt wel een teken aan de wand...
Het is zuur voor haar, maar voor hem betekende het waarschijnlijk minder. Hij vindt haar gewoon niet zo leuk. Dat hij de dag erna weer op Tinder zit bekrachtigt dat alleen maar. Mag ie trouwens gewoon doen. En hij wil het netjes beëindigen, vandaar de opmerking dat ze nog contact mag zoeken als er vragen zijn. Maar ik zou het niet doen, dit is een duidelijk verhaal.
Lief dat je je vriendin op jouw account hebt gelaten. Die accounts kosten handen vol met geld tegenwoordig.
Een vriendin van Murrmurr:
zeauzeau
Je vindt het bizar dat een date waar je 6 weken mee afspreekt zijn twijfels niet deelt? Dat vind ik bizar. Net zoals ik het bizar vind dat jij niet afknapt op iemand die met 6 weken al roept dat hij een toekomst wil samen.

En natuurlijk mag hij meteen op tinder, waarom zou hij 2 weken moeten wachten? Hij is niet verliefd en heeft zin in een leuke date. Dan zit hij op de juiste plek.
xMLSx schreef:
22-11-2019 20:37
Als mensen zo goed op de leeftijden letten zou je toch mogen verwachten dat het verschil in afzender ook opgemerkt wordt. Maar helaas. Excuses voor de verwarring.
Ze zeggen: waar je mee omgaat raak je mee besmet. Jij hebt het met 4 maanden al over samenwonen, zij met 6 weken al over een toekomst samen.
En nu ga jij verder schrijven op het topic van je vriendin.

Bijzonder. :zzz:
Nice try.
Hey we hebben weer een OP *poof* :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven