Relatie stopgezet.
dinsdag 28 december 2010 om 12:53
Ik ben nu 18 jaar. Heb op mijn 15e een relatie gekregen met een jongen. Vind hem nog steeds heel erg leuk. Maar heb het toch uitgemaakt omdat ik twijfelde over of ik dit al wou. Het lag niet aan hem, maar ik had puur gedachtes van: wil ik nu al voor altijd met iemand zijn? Dit benauwde me en ik kwam er op dat ik het uit wou maken omdat ik mijn eigen gang wou gaan. Voel ik dan ook te weinig?
Droom niet je leven, leef je dromen!!
dinsdag 28 december 2010 om 13:45
dinsdag 28 december 2010 om 18:00
Ik ken maar weinig mensen die nog samen zijn met de liefde van hun 15e. Misschien wel helemaal geen mensen eigenlijk...
Ik denk dat het heel normaal is. Je gaat nog zoveel ontwikkelingen doormaken vanaf je 18e en het is ook fijn om van de vrijheid te genieten.
Hopelijk ziet je ex er ook de voordelen van in.
Ik denk dat het heel normaal is. Je gaat nog zoveel ontwikkelingen doormaken vanaf je 18e en het is ook fijn om van de vrijheid te genieten.
Hopelijk ziet je ex er ook de voordelen van in.
dinsdag 28 december 2010 om 20:34
Nee, dat snap ik. Maar ergens vind ik hem nog wel erg leuk. Mijn zus heeft hetzelfde meegemaakt. Ook dus dat ze vroeg verkering kreeg, maar het ging toch uit; op het moment voelde ze er gewoon niet genoeg voor. Toen heeft ze het uit gemaakt, heeft ze verscheidene andere relaties gehad en zijn ze elkaar na 3,5 jaar weer tegen gekomen. Opnieuw verliefd en nu zijn ze alweer 2,5 jaar verder en weet ze precies wat ze wil en daar hoort hij bij. Dusss.. Het is niet onmogelijk dat we vroeg of laat niet bij elkaar terug komen, maar wat ik nu wil is gewoon; genieten. Als jullie mijn kijk hierop vreemd vinden dan hoor ik het graag.
Droom niet je leven, leef je dromen!!
woensdag 29 december 2010 om 11:59
Wat versta je onder genieten??
Genieten kan je ook met een partner, als je je maar vrij genoeg voelt in de relatie...
Wil je wat met andere jongens doen?
Ik ken redelijk veel stelletjes die vanaf hun 15e bij elkaar zijn en nu nog steeds..
Het hangt er ook vanaf hoeveel druk je op een relatie legt, zolang het leuk is is het leuk en moet je je niet druk gaan maken om later.
Genieten kan je ook met een partner, als je je maar vrij genoeg voelt in de relatie...
Wil je wat met andere jongens doen?
Ik ken redelijk veel stelletjes die vanaf hun 15e bij elkaar zijn en nu nog steeds..
Het hangt er ook vanaf hoeveel druk je op een relatie legt, zolang het leuk is is het leuk en moet je je niet druk gaan maken om later.