Relatie uit
zondag 18 maart 2018 om 07:51
Hallo allemaal,
Nu bijna drie weken geleden heb ik zelf een punt achter mijn relatie gezet. Na een week bewust geen contact met elkaar gehad te hebben heb ik hem gezegd dat ik hem enorm miste en hem terug wilde. Hij had er ook over nagedacht en wilde de relatie niet terug. Ik verloor mezelf en bleef hem appen waarvan hij zelf zei ‘daar ben ik niet van gediend, dat overhalen’ hier heb ik niet meer op gereageerd omdat ik het wilde laten rusten. Heeft iemand hier ervaring mee? Zelf uitgemaakt en achteraf spijt? Ik hoop heel erg dat er van zijn contact ooit nog eens een berichtje komt en het hopelijk goed komt. Ik ben er nog steeds helemaal kapot van. Loop continu alles van hem te checken, maak mezelf helemaal gek! Of komt het moment nog dat ik er rationeel naar kan gaan kijken?
Nu bijna drie weken geleden heb ik zelf een punt achter mijn relatie gezet. Na een week bewust geen contact met elkaar gehad te hebben heb ik hem gezegd dat ik hem enorm miste en hem terug wilde. Hij had er ook over nagedacht en wilde de relatie niet terug. Ik verloor mezelf en bleef hem appen waarvan hij zelf zei ‘daar ben ik niet van gediend, dat overhalen’ hier heb ik niet meer op gereageerd omdat ik het wilde laten rusten. Heeft iemand hier ervaring mee? Zelf uitgemaakt en achteraf spijt? Ik hoop heel erg dat er van zijn contact ooit nog eens een berichtje komt en het hopelijk goed komt. Ik ben er nog steeds helemaal kapot van. Loop continu alles van hem te checken, maak mezelf helemaal gek! Of komt het moment nog dat ik er rationeel naar kan gaan kijken?
zondag 18 maart 2018 om 10:01
zondag 18 maart 2018 om 10:04
Hoe bedoel je dat? Wie belde wie?Groningen12 schreef: ↑18-03-2018 09:56Er werd niet voor niets gebeldEn als was het twee keer misschien niet helemaal nodig, waarom zou dat voor hem een reden zijn om opgelucht te zijn over de relatiebreuk?
En sja, als je idd twee keer ‘s nachts naar een SEH bent gegaan terwijl het niet echt nodig was dan begrijp ik op zich wel dat hij dit niet leuk vond. En een derde keer dan zegt dat hij zijn nachtrust nodig heeft.
Neemt niet weg dat het verdrietig voor je is dat je relatie uit is. Richt je nu op andere dingen en niet meer op hem!
zondag 18 maart 2018 om 10:10
ik ken paardje nog niet zo goed maar is er wat mis met hem of haar ?Lucifermiauww schreef: ↑18-03-2018 09:04Ondanks dat ik geen fan ben van het paardje ...slaat dit natuurlijk nergens op.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
zondag 18 maart 2018 om 10:16
Als het niet helemaal nodig is hoef je niet naar de spoed dienst te gaan en er al zeker niet je vriend er voor uit bed bellen.Groningen12 schreef: ↑18-03-2018 09:56Er werd niet voor niets gebeldEn als was het twee keer misschien niet helemaal nodig, waarom zou dat voor hem een reden zijn om opgelucht te zijn over de relatiebreuk?
Maar je gaf zelf al aan niet helemaal goed in je vel te zitten, dat zal zich op een of andere manier ook in je relatie geuit hebben. Hij lijkt me niet 'de ideale vriend' maar dat ben jij dan ook niet geweest. Daarom kan hij opgelucht zijn over de breuk en ze niet ongedaan willen maken.
zondag 18 maart 2018 om 10:22
zondag 18 maart 2018 om 10:22
Haha het was wél nodig. Ik moest gewoon twee keer naar het ziekenhuis en verwachtte een beetje hulp of enig medeleven van hem. Alleen maar een ‘kan ik iets voor je doen?’Labalade schreef: ↑18-03-2018 10:04Hoe bedoel je dat? Wie belde wie?
En sja, als je idd twee keer ‘s nachts naar een SEH bent gegaan terwijl het niet echt nodig was dan begrijp ik op zich wel dat hij dit niet leuk vond. En een derde keer dan zegt dat hij zijn nachtrust nodig heeft.
Neemt niet weg dat het verdrietig voor je is dat je relatie uit is. Richt je nu op andere dingen en niet meer op hem!
Maar bedankt voor je reactie!
zondag 18 maart 2018 om 10:25
Er werd niet voor niets gebeld, het was dus wel nodig. Ik bel niet zomaar het ziekenhuis, maar los daarvan mag je toch wel enig medeleven van je vriend verwachten? Er kwam niet eens een kan ik iets voor je doen? Dat is toch wel iets wat je mag verwachten?Hadewychh schreef: ↑18-03-2018 10:16Als het niet helemaal nodig is hoef je niet naar de spoed dienst te gaan en er al zeker niet je vriend er voor uit bed bellen.
Maar je gaf zelf al aan niet helemaal goed in je vel te zitten, dat zal zich op een of andere manier ook in je relatie geuit hebben. Hij lijkt me niet 'de ideale vriend' maar dat ben jij dan ook niet geweest. Daarom kan hij opgelucht zijn over de breuk en ze niet ongedaan willen maken.
Ik ben de laatste maand zeker niet gezellig geweest, dat kwam door mijn twijfels en omdat ik niet lekker in mijn vel zat. Maar misschien had ik dit nog beter bespreekbaar moeten maken.
zondag 18 maart 2018 om 10:26
Ik hoop dat dit besef bij mij ook snel komt.. De 1e week ging prima bij mij, maar deze afgelopen twee weken zijn vreselijk..
zondag 18 maart 2018 om 10:31
Je mist hem niet, maar het idee van hemGroningen12 schreef: ↑18-03-2018 09:41Omdat ik hem mis, ik denk teveel/meer aan de leuke tijden denk ik.. Maar misschien denk ik nu niet rationeel, dat zal het wel zijn. Het is lastig iemand compleet los te laten na zo’n lange tijd. Zeker als het niet fijn is afgesloten.
zondag 18 maart 2018 om 10:32
En je wil hem terug omdat?Groningen12 schreef: ↑18-03-2018 09:31Een paar weken geleden nog, ik was heel erg ziek en ik vroeg hem of hij bij mij wilde slapen omdat ik liever niet alleen wilde zijn. Meneer zijn reactie was ‘ik heb afgelopen nacht al slecht geslapen en ik moet morgen erg vroeg op. Kan zo’n nacht er niet bij hebben. En het is toch niet dat je doodziek bent?’
En dan gaat het mij nog niet eens om het feit dat hij vroeg op moet of wat dan ook, maar wel dat hij de volgende dag pas om 13:00 wakker was en de manier waarop hij dan reageert bevalt mij niet. Ik zou zo nooit reageren!
Voorbeeld twee, door omstandigheden moest ik een aantal keren naar de spoedeisende hulp in de nacht. Ex-vriend was nog wakker, ik was erg ziek, maar hij bood geen enkele hulp aan! We wonen nog geen 5 min van elkaar vandaan en geen ‘kan ik iets voor je doen’ of ‘zal ik meegaan?’
Klinkt allemaal misschien dramatisch of kinderachtig, maar gewoon de simpele dingen van ‘kan ik iets voor je doen?’ Was voor hem al teveel. Dat vond ik af en toe vervelend.
zondag 18 maart 2018 om 10:36
Hoop ik ook.. Heb niet op zijn laatste bericht gereageerd, omdat hij best boos klonk. Nu 4 dagen niet meer gesproken.. Zijn nummer ook verwijderd. Zo lastig..Sjaantje37 schreef: ↑18-03-2018 10:33Je bent gewoon in paniek, dat gaat echt vanzelf over als je geen contact meer opneemt.
zondag 18 maart 2018 om 10:42
Even door de zure appel heen bijten, komt echt goed. Ik heb nu 2 maanden totaal geen contact meer met mijn ex, alles gewist, ook alle herinneringen en je romantiseert het nu door je paniek, maar zo te lezen was het niet echt een leuke vent.Groningen12 schreef: ↑18-03-2018 10:36Hoop ik ook.. Heb niet op zijn laatste bericht gereageerd, omdat hij best boos klonk. Nu 4 dagen niet meer gesproken.. Zijn nummer ook verwijderd. Zo lastig..
zondag 18 maart 2018 om 10:42
zondag 18 maart 2018 om 10:51
Ik houd me veel te veel vast aan de leuke momenten die we hadden. Inderdaad even volhouden en doorzetten.. Bedankt voor je reactie!Sjaantje37 schreef: ↑18-03-2018 10:42Even door de zure appel heen bijten, komt echt goed. Ik heb nu 2 maanden totaal geen contact meer met mijn ex, alles gewist, ook alle herinneringen en je romantiseert het nu door je paniek, maar zo te lezen was het niet echt een leuke vent.
zondag 18 maart 2018 om 11:37
zondag 18 maart 2018 om 11:49
Zet die dan maar bovenaan je Why Not Him-lijstjeGroningen12 schreef: ↑18-03-2018 10:22Haha het was wél nodig. Ik moest gewoon twee keer naar het ziekenhuis en verwachtte een beetje hulp of enig medeleven van hem. Alleen maar een ‘kan ik iets voor je doen?’
zondag 18 maart 2018 om 12:23
Was niet grappig bedoeld, maar goed iets grappigs, dus nu hebben we een vervelend 'paardje' en een 'ezeltje' je zou bijna denken dan iemand aan het dubbel nicken is