Relatie uit

18-03-2018 07:51 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Nu bijna drie weken geleden heb ik zelf een punt achter mijn relatie gezet. Na een week bewust geen contact met elkaar gehad te hebben heb ik hem gezegd dat ik hem enorm miste en hem terug wilde. Hij had er ook over nagedacht en wilde de relatie niet terug. Ik verloor mezelf en bleef hem appen waarvan hij zelf zei ‘daar ben ik niet van gediend, dat overhalen’ hier heb ik niet meer op gereageerd omdat ik het wilde laten rusten. Heeft iemand hier ervaring mee? Zelf uitgemaakt en achteraf spijt? Ik hoop heel erg dat er van zijn contact ooit nog eens een berichtje komt en het hopelijk goed komt. Ik ben er nog steeds helemaal kapot van. Loop continu alles van hem te checken, maak mezelf helemaal gek! Of komt het moment nog dat ik er rationeel naar kan gaan kijken?
MissMaran schreef:
18-03-2018 12:45
Een ouwe man die jonge vrouwen loopt te bashen op een damesforum vond ik ook niet zo grappig :moon:
Hou eens op joh
MissMaran schreef:
Een ouwe man die jonge vrouwen loopt te bashen op een damesforum vond ik ook niet zo grappig :moon:
Nee, als je broek laten zakken het gewenste niveau is, dan snap ik dat Jolly wat te hoog gegrepen is voor je.
Groningen12 schreef:
18-03-2018 08:17
Ik snap echt niet waarom er zulke reacties geplaatst moeten worden. We zoeken hier toch allemaal steun? Reageer anders gewoon niet.
Hoe kom je daar nou bij.

Dit zijn je zelf veroorzaakte blaren. Of je hebt het niet goed overdacht voordat je het uitmaakte of je wilde een resultaat dat je niet hebt gekregen.
Groningen12 schreef:
18-03-2018 10:22
Haha het was wél nodig. Ik moest gewoon twee keer naar het ziekenhuis en verwachtte een beetje hulp of enig medeleven van hem. Alleen maar een ‘kan ik iets voor je doen?’

Maar bedankt voor je reactie! :)
En heb je dat tegen hem gezegd of moest hij brainwaves opvangen?
MissMaran schreef:
Het zit je wel enorm dwars hè... Zegt ook wat over jou.
En het niveau van die smiley des te meer

TO, je komt wel een beetje als een dramaqueen op mij over.
Je zal moeten accepteren dat het is zoals het is. Je hebt de relatie beëindigd, en nu is die voorbij.
Het leven gaat verder
Kwartel123 schreef:
18-03-2018 14:06

Je zal moeten accepteren dat het is zoals het is. Je hebt de relatie beëindigd, en nu is die voorbij.
Het leven gaat verder
Fijn weer even ontopic en anders voor de bashers een bash topic openen?
Kwartel123 schreef:
18-03-2018 14:06

Het leven gaat verder
Mag ik balen en verdrietig zijn dat mijn relatie na lange tijd over is? Daar is nou eenmaal tijd voor nodig denk ik.
Moiren’ schreef:
18-03-2018 13:55
En heb je dat tegen hem gezegd of moest hij brainwaves opvangen?
Dat heb ik gezegd.
Groningen12 schreef:
18-03-2018 14:18
Dat heb ik gezegd.
Je hebt gevraagd: ik moet naar het ziekenhuis, kan je me even brengen?
Groningen12 schreef:
18-03-2018 14:17
Mag ik balen en verdrietig zijn dat mijn relatie na lange tijd over is? Daar is nou eenmaal tijd voor nodig denk ik.
Ja dat mag jij maar probeer het wel los te laten, maar een periode van rouw is gezond.
Groningen12 schreef:
18-03-2018 14:18
Dat heb ik gezegd.
Jij weet waarom je het hebt uitgemaakt. Ik begrijp jouw paniek op het moment maar ook al komen jullie bijelkaar terug er zal niets veranderen, en dan zit je dadelijk weer in deze situatie, beter ga je er nu doorheen en leer je ervan voor de toekomst.
Groningen12 schreef:
18-03-2018 14:17
Ja, dat mag natuurlijk.
Maar je moet het wel een beetje in perspectief blijven zien:
- JIJ hebt de relatie beëindigd
- Daar had je je redenen voor, er waren dingen aan hem die je niet leuk vond
- Ook hij vond dat de relatie niet goed was en ziet een 2e poging daarom niet zitten.
Het is dus geen drama dat jullie geen relatie meer hebben, ook al ben je opeens van gedachten veranderd.
Jullie waren gewoon niet de juiste match.
Even slikken en weer doorgaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven