Relatie verbroken
vrijdag 11 februari 2022 om 01:27
Heeft hij ook een concrete reden gegeven? Of zei hij alleen dat hij er klaar mee was?
Hoe lang waren jullie samen?
Tips? Niet voor nu wellicht, maar ik zou je wel aanraden op voor de langere termijn de mooie herinneringen te bewaren, dat je niet alles laat overschaduwen door de rotte manier waarop het nu eindigt. Dus ga nu niet in een impuls al jullie foto's weggooien ofzo.
En zet al jullie foto's en video's en dergelijke in een aparte map op je computer of een externe disk of dergelijke zodat je die niet steeds random tegenkomt op je telefoon of je telefoon, maar dat je ze ook niet kwijt bent.
En ga nu niet op je primaire emoties in door wellicht hem te willen bellen of appen om hem voor rede vatbaar te krijgen en antwoorden te willen, wat erg begrijpelijk zou zijn.
vrijdag 11 februari 2022 om 08:36
vrijdag 11 februari 2022 om 11:04
Als ik dit zo lees krijg ik het idee dat hij zich nooit emotioneel aan je verbonden heeft, contact met anderen, exen bellen, zichzelf lam zuipen? Wat een onaantrekkelijk gedrag allemaal.
Ik denk zomaar dat hij gewoon allang blij is dat hij weer single is en mócht "de klap" (wat dat ook mag zijn) nog komen dan laat hij dat vast niet aan je weten. Mannen gaan anders om met dit soort zaken, deurtje dicht raampje open.
Het zal gerust even pijn doen maar ik denk dat je op termijn blij mag zijn dat je van dit sujet verlost bent.
Als ik me zo voel kijk ik altijd de DVD serie gooische vrouwen. Die meiden hebben veel meer gezeik dan jij en ik, dat relativeert lekker
Ik denk zomaar dat hij gewoon allang blij is dat hij weer single is en mócht "de klap" (wat dat ook mag zijn) nog komen dan laat hij dat vast niet aan je weten. Mannen gaan anders om met dit soort zaken, deurtje dicht raampje open.
Het zal gerust even pijn doen maar ik denk dat je op termijn blij mag zijn dat je van dit sujet verlost bent.
Als ik me zo voel kijk ik altijd de DVD serie gooische vrouwen. Die meiden hebben veel meer gezeik dan jij en ik, dat relativeert lekker
vrijdag 11 februari 2022 om 11:23
Continue straalbezopen thuiskomen, ook na jullie gesprekken gewoon doorgaan met andere vrouwen, exen bellen, gedoe. En nu heeft hij jullie relatie verbroken en doet hij koel tegen jou. Tja. Het klinkt nou niet alsof deze man een leuke stabiele factor in je leven had kunnen zijn... Het doet enorm zeer als een relatie verbroken wordt. Je bent nu in shock en aan het begin van je verwerking, maar het wordt allemaal beter zonder hem, echt waar. Sterkte!
vrijdag 11 februari 2022 om 23:18
Ik zou zeggen flink huilen , naar de kapper , shoppen , chocolade en ijs eten en over een week feest vieren omdat je van hem af bent.
Hij heeft zich nooit echt emotioneel aan jou gebonden. En je "zeurde" gewoon te veel. Wat trouwens goed recht was want zijn gedrag is onacceptabel.
Nu is het veel verdriet maar over een maand kijk je er heel anders tegen aan. Dan kom je tot het besef dat hij een sukkel is en jou totaal niet verdiend.
En blokkeer hem zodat hij geen contact met je op kan nemen. En zorg ervoor dat hij op afstand blijft. Ook al komt hij over een paar weken met de woorden dat hij je mist en terug zou willen. Hij blijft dan bij je totdat hij toch een betere vrouw heeft gevonden en is dan weer weg.
Sterkte
Hij heeft zich nooit echt emotioneel aan jou gebonden. En je "zeurde" gewoon te veel. Wat trouwens goed recht was want zijn gedrag is onacceptabel.
Nu is het veel verdriet maar over een maand kijk je er heel anders tegen aan. Dan kom je tot het besef dat hij een sukkel is en jou totaal niet verdiend.
En blokkeer hem zodat hij geen contact met je op kan nemen. En zorg ervoor dat hij op afstand blijft. Ook al komt hij over een paar weken met de woorden dat hij je mist en terug zou willen. Hij blijft dan bij je totdat hij toch een betere vrouw heeft gevonden en is dan weer weg.
Sterkte
Blijf in jezelf geloven !
vrijdag 11 februari 2022 om 23:20
Je had hem dus niet alleen en zelfs na de gesprekken ging hij ermee door.Cartier_x schreef: ↑11-02-2022 10:59Wij waren 2,5 jaar samen.
Vooraf is er wel veel gezeur geweest, laatste tijd ging het juist weer enorm goed. Ik heb hem ook meerdere keren ‘betrapt’ op contact met andere vrouwen. Dit waren best pikante gesprekken. Ik ben hier heel boos en verdrietig om geweest. Het vertrouwen was hierdoor een heel stuk minder. Vooral omdat ik daarna nog een paar keer gesprekken heb gezien. Misschien had ik er toen al een einde aan moeten maken…
Ook vond hij het nodig om continue straal bezopen thuis te komen. Hierin vergat hij ook wat hij had gedaan en met wie. Zijn exen ook gebeld en daar wist hij zogenaamd ook niks meer van.
Dit hadden we achter ons gelaten maar ik denk dat hij mijn ‘gezeur’ gewoon zat was. Het was denk ik de druppel. Toch vind ik het zo raar dat hij zo koeltjes en rustig is. Wie weet komt de klap later ?
Heel erg bedankt voor alle tips allemaal, hier ga ik zeker wat mee doen.
Doordat hij koeltjes en rustig is diet mij eerlijk gezegd denken dat hij iemand anders heeft ontmoet. Ontmoet had hij haar zo te zien tijdens jullie relatie al gezien de picante gesprekken. Maar ik denk dat er nu 1 toegehapt heeft.
zaterdag 12 februari 2022 om 09:34
Ik krijg een beetje de kriebels, dit klinkt als mijn ex die ik drie jaar geleden heb verlaten.Cartier_x schreef: ↑11-02-2022 10:59Wij waren 2,5 jaar samen.
Vooraf is er wel veel gezeur geweest, laatste tijd ging het juist weer enorm goed. Ik heb hem ook meerdere keren ‘betrapt’ op contact met andere vrouwen. Dit waren best pikante gesprekken. Ik ben hier heel boos en verdrietig om geweest. Het vertrouwen was hierdoor een heel stuk minder. Vooral omdat ik daarna nog een paar keer gesprekken heb gezien. Misschien had ik er toen al een einde aan moeten maken…
Ook vond hij het nodig om continue straal bezopen thuis te komen. Hierin vergat hij ook wat hij had gedaan en met wie. Zijn exen ook gebeld en daar wist hij zogenaamd ook niks meer van.
Dit hadden we achter ons gelaten maar ik denk dat hij mijn ‘gezeur’ gewoon zat was. Het was denk ik de druppel. Toch vind ik het zo raar dat hij zo koeltjes en rustig is. Wie weet komt de klap later ?
Heel erg bedankt voor alle tips allemaal, hier ga ik zeker wat mee doen.