Relatiebreuk verwerken

03-01-2023 02:13 34 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Ik lees voornamelijk mee op dit forum en heb hier en daar in topics van anderen en mezelf (mee)geschreven.

Op dit moment word ik gek van verdriet. Mijn vriend heeft het na ruim twee jaar in een boze bui uitgemaakt. Vriendinnen geven aan dat ik teveel van zijn egoïstische gedrag heb geaccepteerd. Er is teveel gebeurd. Wegens herkenning wil ik daar niet te diep op ingaan.
Ik zou geen relatie meer met hem willen hebben, maar ik voel me verdrietig en boos, niet netjes behandeld en belazerd. Bewijzen hiervoor heb ik niet, alleen een onderbuikgevoel.
Ik ben nu zo overstuur dat ik niet in slaap kan vallen. Twee vriendinnen hebben me gebeld, dus in die gesprekken kon ik een beetje mijn ei kwijt, maar in de nacht ga ik malen.
Hopelijk ervaar ik wat steun van jullie, net als in een vorig topic.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Ja, sterkte daarmee. Hele nare gang van zaken. Wat een lafbek.
Alle reacties Link kopieren Quote
Na een redelijk goede dag heb ik vandaag een moeilijke dag (na een moeizame nacht). Heb gisteren met een paar vriendinnen gesproken. Heel veel meer heb ik even niet te vertellen.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand nog/al wakker?
Ik had een bericht geplaatst, maar dat is weg. Ik ben al een paar uur wakker, voel me fysiek misselijk door de hele situatie, door mijn verdriet, afgrijzen, boosheid. Mijn werk zorgt voor afleiding, maar na het werk kan ik niet veel anders dan verdrietig zijn. Dingen die normaal voor afleiding zorgen...ik kan me er niet toe zetten.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Hoe rot het ook voelt, het verdriet mag er ook gewoon zijn. Je komt er wel doorheen, afleiding hoeft niet altijd. Als het s nachts is, je nergens heen hoeft en niks je afleidt, geef je er dan gewoon aan over. Jank je ogen uit je kop! Het mag. Het is vaak zelfs heel hard nodig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Aan het verdriet lijkt geen einde te komen, al weet ik dat dat ooit gaat gebeuren. Dat verdriet laten komen is nog het makkelijkst, maar het is heel erg pijnlijk.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond heb ik een meditatieoefening gedaan om te kalmeren. De oefening hielp. Ik ben rustig gaan slapen. Helaas ben ik wakker geworden met een naar gevoel. Inmiddels ben ik een paar uur wakker.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Hey Melanie,
Ik heb ook wel zoiets meegemaakt waarin ik tijdens de relatie vanalles signaleerde maar niet kon bewijzen. Het is een rotgevoel als het uitkomt en blijkt te kloppen. Toch neemt het leven je weer mee en sterken dit soort ervaringen je ook. Het is allemaal nog maar net gebeurd dus geef het even tijd. Schrijven heeft mij ook geholpen trouwens en verder ook wat iemand zei, het verdriet en boosheid gewoon de ruimte geven (thuis). Het gaat beter worden echt.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Sweater, dankjewel. De laatste paar dagen begin ik erover te dromen, het zijn eerder nachtmerries. Ik ga erdoorheen, er zit niet veel anders op dan erdoorheen gaan.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Bij vlagen doen het bedrog en de verbroken relatie nog pijn, ook al wil ik absoluut geen contact meer met mijn ex. Ik ben heel erg boos en verdrietig geweest, maar ik kan nu ook een beetje vooruit kijken. Het zal wel moeilijk zijn om een nieuwe man te vertrouwen.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven