Relatiepotentie of scharrel?

20-09-2009 18:30 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik breng nu al 4 jaar lang tijd door met een man.

Wij hebben elkaar niet echt bepaald onder de juiste omstandigheden leren kennen.

In het begin zat hij in een relatie waardoor wij elkaar een tijd niet hebben gezien.

Maar toch zijn we weer contact met elkaar gaan zoeken.

Nu is het voor mij de vraag of er een toekomst in kan zitten.

Hij zelf is daar heel vaag over, hij zegt dat hij nooit echt van iemand heeft gehouden in zijn leven en altijd is vreemgegaan in relaties.

Maar dat hij zich fijn voelt bij mij, maar niet hetzelfde voelt voor mij als ik voor hem.

Als ik vraag of er nou een toekomst in zit krijg ik weer ontwijkende antwoorden.

'Ik geef om je, ik heb je graag bij me, het voelt fijn en vertrouwd.'

'Nee, ik wil geen relatie met je.'

'Ik zou wel een relatie met je willen, maar er is te veel gebeurd.'

Het is altijd een touwtrek spelletje geweest tussen ons, ergens merk ik wel aan hem dat hij echt om mij geeft, alleen telkens wanneer ik te dicht bij kom duwt hij me weer weg.

Maar ik heb het idee dat hij heel veel heeft meegemaakt in zijn leven, hij kan niemand vertrouwen en toch merk ik dat hij veel waarde aan mij hecht.

Wat moet ik nou doen?

Hem laten zien dat ik wel te vertrouwen ben en hem niet zal bedriegen en verlaten of verder gaan met mijn leven? (iets wat tot nu toe nog niet is gelukt)
Alle reacties Link kopieren
quote:noname2009 schreef op 21 september 2009 @ 17:10:

Ik heb nu contact verbroken, nu 3 weken niet gesproken, ben benieuwd hoe lang hij het deze keer vol gaat houden.

Maar daar ga ik weer de fout in, ik ga er al van uit dat ik weer iets van hem ga horen, zo kom ik nooit verder.

De grote vraag is: wat kan jij doen om het zelf vol te houden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven