Relatieproblemen

06-09-2012 17:10 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier, lees al een tijdje mee, maar heb nu aanleiding zelf mee te schrijven.

Het is als volgt. Sinds het begin van dit jaar heb ik een relatie met een man. Ik was niet op zoek, maar toen ik hem ontmoette kon ik hem niet laten lopen. Ondanks dat hij best wel anders is dan ik was het meteen bijzonder tussen ons en liep ik met mijn hoofd in de wolken. We waren meteen helemaal weg van elkaar. De eerste maanden waren geweldig: eindeloze gesprekken, wederzijds begrip, liefde en fijne sex. Totdat hij op een gegeven moment steeds minder tijd maakte om mij te kunnen zien. Oké, hij heeft een drukke baan en ik wist dat hij op dat moment een drukke periode op zijn werk had. Ik had het zelf ook druk trouwens, 2 weken zijn dan zo om, ik weet het. Ik zocht er ook niet zo veel achter. In het weekend wilde ik bij hem zijn dus ging ik naar zijn huis toe. Hij was thuis, en had gezelschap. Van een vrouw. Ik heb ze zelfs zien zoenen bij hem in de voortuin. Ze hebben mij niet gezien, maar ik wist genoeg en heb rechtsomkeert gemaakt.

's Avonds kwam hij nietsvermoedend bij mij langs onder het mom van: 'lang niet gezien!'. Ik ben heel kwaad op hem geworden en ik heb hem de deur gewezen. Ik heb toen een periode afstand van hem genomen. In die tijd deed hij heel erg zijn best om mij terug te winnen, excuses aanbieden, smsjes, kaartjes etc. Uiteindelijk ben ik bij hem teruggekomen. We hebben goed gepraat en daar kon ik weer mee verder, dacht ik...

Inmiddels wonen we samen, nog maar net trouwens, in mijn (huur)huis. Het is allemaal nog even wennen, zowel voor hem als voor mij. Vorig weekend waren we bij een barbecue van vrienden, waar die vrouw ook aanwezig was. Dat leverde een vrij genante scene op. Zij heeft mij en public uitgescholden voor alles wat lelijk is en heeft mij geduwd. Onze vrienden probeerden haar te kalmeren, maar dat gebeurde niet, dus is ze verzocht te vertrekken.

En nu komt het: mijn vriend is met HAAR meegegaan. Ik vond het zo beschamend dat ik van narigheid ook maar ben vertrokken. Ik ben naar huis gegaan en heb gewacht tot mijn vriend thuiskwam. Laat op de avond kwam hij eindelijk thuis. Ik heb een verklaring geeist, maar hij wilde niet praten. Is op het logeerbed gaan liggen en toen ik de volgende dag wakker werd, was hij weg. Ik neem aan dat hij naar haar toe is gegaan.

Afgelopen week heb ik niks meer van hem gehoord. Ik heb vandaag zijn spullen in dozen en plastic tassen gepakt en buiten op de veranda gezet. Heb hem een sms gestuurd met het verzoek zijn spullen zo gauw mogelijk op te komen halen en zit nu min of meer te wachten tot hij komt opdagen.

Ik weet met mijn hart dat ik er goed aan doe om hem er uit te zetten, maar wat doet het pijn zeg.. Ik wilde dat ik het knopje 'houden van' uit kon zetten, maar ik voel nog voor hem. Al weet ik dat het nu definitief over is..

Ik wilde dit alleen even kwijt, dames die dit gelezen hebben: bedankt!

Edit: kun je de topictitel ook wijzigen? Deze is eigenlijk helemaal niet goed, het kan beter zijn: einde relatie!
wat een eikel!

sorry, ik heb geen tips voor je, maar heel veel sterkte ermee..
Ik zou er nog een sms achteraan sturen...

Vanavond voor 20:00 uur kan je je spullen halen, daarna zet ik het bij het grofvuil.

Wat een eikel
Wat een eikel, geen andere woorden voor. Goed dat je hem eruit zet, iemand die jou zo voor paal zet door je en plein public te besodemieteren en af te vallen is echt niet de ware.

Ik zou hem ook een ultimatum stellen voor zijn spullen. Weg ermee. Sterkte ermee.
Wat naar voor je, ook die bbq afschuwelijk.

Natuurlijk kun je niet meteen je gevoel uitzetten wat ben jij belazerd zeg ik hoop maar voor je dat het snel slijt en dat je er snel overheen bent.

Heel veel sterkte.
Wat een lul! Inderdaad zijn zooi aan de weg zetten, zoals hij jou ook aan de kant heeft gezet. En natuurlijk de handige dingen zelf houden.. Bah!
Jeetje, ik hoop dat je er nu van geleerd heb om zulke dingen niet zomaar weg te stoppen en te gaan samenwonen als er al zoiets groots voor is gevallen in zo een PRILLE relatie.

Hoe dan ook rot voor je, hoop dat je snel in ziet dat hij je niet waard is.
wat een luhannes zeg! wees blij dat je van hem af bent (ook al doet het nu pijn).. die twee verdienen elkaar.. en jij, jij verdient beter!

sterkte!
Wat een eikel, gelukkig ben je van hem af. Sterkte!
Jeetje wat een dorpsgek zeg en jij hebt hem 's avonds ook nog op het logeerbed laten slapen?

Die loser had ik niet eens meer binnen gelaten.
Daarnaast vraag ik mij af of hij haar niet heeft belazert in het begin met jouw..
Een soa test is misschien ook wel handig om te laten doen. Sterkte verder!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
overigens weet ik zeker dat je na een lange tijd héééél blij bent dat je van hem af bent
Wat akelig voor je. Ik hoop dat je het snel los zult kunnen laten.
Goed gehandeld, wat pijn doet met wortel en al uitrukken, anders gaat het zweren
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat een verschrikkelijk vent!

Wat zul jij je zwaar genaaid voelen.

Ik geloof er niks van dat hij in de tussentijd niet meer met haar bezig is geweest. Anders kan ik niet verklaren waarom hij met dat mens is meegegaan.

Laat hem gauw bij haar blijven, jij bent meer waard dan dit!

Sterkte.
Wat een zakkenwasser. Jammer dat je hem nog binnen hebt gelaten en gebruik hebt laten maken van de logeerkamer. Ik vind het zo onbeschoft dat hij geen eens uitleg geeft. Je bent beter af zonder hem. Sterkte.
Je naam zegt al wat je moet doen.
`wachten` Zet de spullen bij het grofvuil en verbreek het contact.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tjee, wat een eikel zeg!

Geen tips, maar die heb je ook niet nodig denk ik. Je hebt al een juiste beslissing gemaakt, dumpen die handel!

En tja, die knop kun je helaas niet zomaar omzetten maar er komt weer een tijd dat je er helemaal klaar mee bent en dan ben je in elk geval niet meer bij zo'n eikel van een vent.

Sterkte!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Sterkte. Goeie beslissing, maar liefdesverdriet doet pijn. Wees lief voor jezelf, dan kom je er snel doorheen - en gauw ben je blij dat je deze lamlul hebt geloosd.
Wat eten we vanavond?
Wat een malloot. Soa test doen idd
Ik zou niet eens meer gaan zitten wachten met zijn spullen. Gewoon simpelweg smsen, vanaf 20:00 staan je spullen op straat.

Ben blij dat je daar vanaf bent zeg, wat een lul van een vent.

Blijf sterk en denk aan jezelf, zo'n mafkees verdien je niet.
Wat erg voor je. Goed dat je zo daadkrachtig de knoop door hebt gehakt en heel begrijpelijk dat je nu vooral veel pijn en verdriet voelt. Veel sterkte gewenst, liefdesverdriet sucks. Maar het gaat ook weer over gelukkig .

Zo iemand ben je echt liever kwijt dan rijk! Probeer dat maar te onthouden. Wat een lef zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven