Remsporen in slipje

11-01-2012 15:06 480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een meisje en ik draaien al twee jaar om elkaar heen, maar was nooit iets gebeurd. Tot oudjaarsavond, toen we gezoend hebben. Sindsdien elke avond gebeld en gisteren is ze voor het eerst bij mij blijven slapen.

Ze leek er op voorbereid te zijn dat het tot een overnachting zou kunnen gaan leiden, want ze had een tandenborstel en reserveondergoed bij zich.

Hoe dan ook (zoals de titel-topic al zegt); ze had echt hele grote, vieze remsporen in haar slipje dat ze bij mij achterliet. Nu vind ik op zich dat zoiets kan gebeuren (heb ik zelf ook wel eens last van), maar wat ik niet begrijp is dat je als vrouw je slipje dan zo makkelijk vergeet en bij mij achterlaat?! Dan stop je hem toch snel in je tas ofzo?

Het is heel erg, maar eerlijk gezegd merk ik dat mijn aantrekkingskracht door dit voorval wat is afgenomen. Terwijl ik verder geen reden heb om aan te nemen dat ze vaker onverzorgd is. Overdrijf ik?
Ik heb weleens zoiets meegemaakt bij ex. Niet in zijn boxer, maar de witte bedlakens na een vrijpartij. Het is iets van 10 jaar geleden, maar vergeten zal ik het nooit. Heb er in die relatie toen verder geen last van gehad.
@xalliesuper, kan ook zijn dat ze niet meer weet bij wie ze de betreffende slip heeft achtergelaten.

Ik denk nu dat het achterlaten van besmeurde slips wellicht iets met territoriumdrang te maken kan hebben.
Arm kind, loopt al dagen met een knoop in haar maag omdat ze haar slipje vergeten was mee te nemen na die geweldige vrijpartij, dat stomme slipje dat ze per ongeluk een beetje bevuild had omdat ze zo zenuwachtig was voor haar date met Martin.
quote:ninon schreef op 11 januari 2012 @ 16:16:

@xalliesuper, kan ook zijn dat ze niet meer weet bij wie ze de betreffende slip heeft achtergelaten.

Ik denk nu dat het achterlaten van besmeurde slips wellicht iets met territoriumdrang te maken kan hebben.Gnehehehe, OnlastVlaggen. (zoals een hondje)
quote:ninon schreef op 11 januari 2012 @ 16:16:

Ik denk nu dat het achterlaten van besmeurde slips wellicht iets met territoriumdrang te maken kan hebben.

haha!

Het kan eenmalig zijn natuurlijk, daar moet je gewoon achter zien te komen door nog eens met haar af te spreken.
Bij Martin..., Mar-tin, moet ik steeds denken aan een hond. Maar misschien komt dat door Martin Gaus of door de associatie met het ruiken in de bevuilde onderbroek.

Sproeien bij katten etc.. Ik vind dat het wetenschappelijk onderzocht moet worden.
Kom, we gaan er gewoon een andijvie topic van maken. Hoe krijgen na al die tijd die vlek er nog uit?

Is het een witte onderbroek?
ik begrijp er ook niks van dat ze een remspoor heeft, maar denk toch dat het,hoe dan ook natte scheet, afscheiding what ever, per ongeluk was. Als ze echt vies was zou ze geen schone onderbroek meegenomen hebben en tandenborstel.

wát een genante toestand! ik zou me echt doodschamen! wegdonderen die slip zou ik zeggen.

En bij nadering van de befcontreien eerst langs de badkamer om associaties te vermijden.
Als ik wist dat ik zon slip perongelijk had achtergelaten zou ik er eerlijk gezegt niets over durfen zeggen. Ik zou hopen hem schoongewassen terug te krijgen en dat hij er niets van zou zeggen. Dat soort dingen (tenzij enorme afknapper) vergeet je wel weer... :D Zeker als je het meisje verder leuk vind. Wees een heer en geef het schoon terug. Je andere was wordt er heus niet vies van, laat staan je wasmachine o.i.d
Als ik dit lees moet ik aan de kerst aflevering van een serie die ik met kerst heb gezien. Ik ben de naam vergeten van die serie. Maar het gaat er over dat de vrouw des huizes in de keuken klaagt tegenover haar dochter over de gewoontes van haar man. Die in de stoel hangt, zich amper wast en scheten laat.

Hij liet een zondagse in bijzijn van haar a.s. schoondochter, die geen spier vertrok en haar zakdoekje te voorschijn haalde. De moeder vond haar nieuwe schoondochter een aanwinst. Hoe heette die serie nou ook al weer? Iemand?
Hahahaha, Natsik dingt mee naar de prijs voor meest originele woorden mbt het onderwerp "Remsporen, Keutels en andere dingen die er soms uit moeten"

quote:MaddyAlbright schreef op 11 januari 2012 @ 16:23:

Hahahaha, Natsik dingt mee naar de prijs voor meest originele woorden mbt het onderwerp "Remsporen, Keutels en andere dingen die er soms uit moeten"

Ik merk dat "Befcontreien" wel populair is. Wie weet iets voor de Dikke van Dale dit jaar. :-)
Er zijn nog al een soorten wat je kan tegenkomen zo bliikt het na wat onderzoek.. Let op de derde en vierde ..

De verschillende soorten stront:

De spookdrol: (ook wel duiker genoemd)

Je voelt hem komen, je hoort hem plonzen, maar er ligt niets in de pot.

De "Clean" keutel:

Ligt te glunderen in de pot, geen spoor op het papier

De eeuwige stront:

Je veegt maar en je veegt maar. Toch blijft er steeds wat op het papiertje.

Je besluit tenslotte je broek toch maar op te trekken en een papiertje in je onderbroek te leggen, om remsporen te vermijden!

Poepje 'extra':

De come-back of de wraak door tegenaanval: je bent klaar, maar als je je broek optrekt, stel je vast dat er nog een klein poepje valt.

De aderbreukdrol:

Je moet zo hard drukken dat de aders op je voorhoofd zwellen. Je vreest een hartaanval.

Big Mac:

Hij is zo geweldig dat je bang bent om hem kapot te maken als je doortrekt. Je bent verbaasd en tegelijk trots dat je dit kunstwerk gebaard hebt!

De aso keutel: (de mol)

Je wilt schijten, je voelt hem zitten, maar er komen alleen maar krampen en scheten.

Keutel "verkeerd":

Doet zoveel pijn dat je zou zweren dat hij dwars zit of in stuit.

De canonball:

Komt er met zo'n snelheid uit en is zo zwaar dat hij je kont natpletst.

De morning-afterstront: (napalm drek)

De geelbruine vloeistof die de hele pot besmeurt en brandt in je gat. De stank is om te snijden.

Konijnenkeutels:

Kleine bolletjes, sommige drijven, sommige zinken. Ze zijn wel lief.

De verrassingsdrol: (flapdrol)

Je dacht een scheet te laten, maar er is iets bij!

De time-out drol:

Je bent goed bezig in een publiek toilet en je knijpt hem af omdat je iemand hoort in het toilet naast je.

Populaire poep:

Zo luid dat iedereen in de buurt lacht.

Mexicano:

Ruikt zo scherp dat het prikt in je neus. Familie van de Napalm stront.

De benji drol:

Weigert te vallen, hoewel je weet dat hij eruit is. Je probeert hem met ritmische kontbewegingen af te schudden.

Tanga coupé:Zij vergat haar tanga slipje uit te trekken. Hij is in de lengte doorgesneden!

Herkent u sommige ook? Laat het ons weten!

Bron Fok.nl
Oh, nu snap ik hem... orale seks = beffen? Ik denk dan automatisch aan pijpen. Typical, haha...
*vraagt zich af waarom ze op dit soort topictitels klikt*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Thnx Dunschiller, zo hard had ik vandaag nog niet gelachen! :D
quote:dunschiller schreef op 11 januari 2012 @ 16:25:

Er zijn nog al een soorten wat je kan tegenkomen zo bliikt het na wat onderzoek.. Let op de derde..

De verschillende soorten stront:

De eeuwige stront:

Je veegt maar en je veegt maar. Toch blijft er steeds wat op het papiertje.

Je besluit tenslotte je broek toch maar op te trekken en een papiertje in je onderbroek te leggen, om remsporen te vermijden! Zelfs op FOK! begrijpen ze het. Maar goed, dan had TO weer een dubieus papiertje gevonden.
quote:martin81 schreef op 11 januari 2012 @ 16:26:

Oh, nu snap ik hem... orale seks = beffen? Ik denk dan automatisch aan pijpen. Typical, haha...

DING DONG!

Ja, ook vrouwen willen ge-oraleerd worden. Denk er nu nog maar over na, nu je het weet......
Bah, bah!!!!

Elke nette dame zou zo een gevalletje ongezien weten weg te werken in haar tas desnoods in de vuilnisbak!!!

Hahahahaaa...best sneu eigenlijk!!

Maar zou het tegen haar zeggen waarschijnlijk liggen jullie dan beide in een deuk, hahahahaaaa!!!

Succes!!!
Was is een kaaspiemel? En wat is een zondagse?

Oh, nu snap ik hem... orale seks = beffen? Ik denk dan automatisch aan pijpen. Typical, haha...Ik begin me steeds meer af te vragen of het geen bewuste keuze van haar is geweest.....

quote:Nastik schreef op 11 januari 2012 @ 16:27:

[...]

Zelfs op FOK! begrijpen ze het. Maar goed, dan had TO weer een dubieus papiertje gevonden.Lees ook de vierde optie (post is aangepast)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven