ring van vriend willen

12-06-2012 16:44 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben pas jarig geweest. mijn vriend wil een kado kopen maar hij weet nog niet wat hij mij wil geven. ik heb een ring gevraagd..gewoon een zilveren. hij heeft geen groot budget. ik heb gewoon een ring gezien van 7,50. ik wil een ring van hem. Alleen hij vind een ring geen leuk kado. wij zijn al jaren bij elkaar..gewoon als symbool van onze relatie. is er misschien iets anders dan sieraden. hij draagt zelf ook geen sieraden maar ik alleen ringen en oorbellen. wat kunnen wij doen? toch wil ik graag een ring
Ik ben het in deze eens met MV. Onbeschoft dat quotes uit andere topics worden gehaald.

De rest slaat ook kant noch wal.

Lemur, als jouw laatste post waar zou zijn, waarom doe je dit dan? Wat hoop je te bereiken? Is het dan allemaal wel opeens ok?
quote:lemur schreef op 18 juni 2012 @ 13:28:

En ik weiger te doen alsof TO normaal en intelligent genoeg om voor zichzelf te zorgen is, als haar topics keer op keer bewijzen van niet.En dus? Ga jij nu voor haar zorgen?
\als ik het kon, zou ik dat doen, ja.
quote:lemur schreef op 18 juni 2012 @ 15:31:

\als ik het kon, zou ik dat doen, ja.Ja maar dat kan niet. Het heeft weinig zin om hier een complete analyse op het meisje los te laten of andere forummers om diagnoses te vragen. Praat dan tenminste tegen TO, in plaats van over haar.
.
TO reageert niet op de tips, zo veel mensen in andere topics hebben dezelfde vraag over begeleiding al gesteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven